Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהירות מופרזת.


Guest TALOR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לך לנגר , קנה קוביית עץ בגודל 5 ס"מ. קח מחבר מברגה ,ומהום סנטר בורג פח ארוך.

תקע את הקובייה בעזרת הבורג מתחת לדוושת הגז , ואתה מסודר.

 

ברצינות -אתה נוהג במהירות שאתה לא בטוח בקשר אליה ולא מסוגל להשתלט על עצמך -אל תעלה לכביש...

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הנוסחא היא פשוטה למדי לדעתי ,

תחטוף דו"ח , לך למשפט .

תשלם הרבה כסף ואז...

 

תקבל נקודות ....

 

ולאחר מכן אתה תמיד תדע שאם אתה חוטף עוד פעם הלך לך הרישיון ואיך יותר נהיגה ...

ואז תאמין לי לא תעבור 120 !.

פורסם
אתה צריך למצוא משהו אחר לפרוק עליו את האגרסיות שלך.

זו הסיבה שאני קניתי אופנוע שטח.

אני מחזיק את עצמי כל השבוע, ובסוף השבוע מתחרע על האופנע,

ונרגע למשך שבוע.

לי, אין פיתרון אחר.

יש אגרסיות :?:

צריך לפרוק אותן :?:

תפנה אותן למקומות אחרים ולא לנהיגה מהירה בכביש.

 

אין כול פסול בנהיגה מהירה בכביש כול עוד

העניין לא תמון בסכון הסביבה , ו/או נהיגה לא זהירה במהירות זו

פורסם

מסכים עם לירן!!!!

השאלה היא אם בשבילך אישית(או בשביל האוטו)המהירות מופרזת.

אם לא, אין מניעה ליסוע במהירות, לדעתי.

כמובן שיש שוטרים, בלאי ודלק..... :twisted:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

חחחחח.....קרעת אותי עם הסיפורים על הליידי..ת'שמע דבר ראשון לגבי ה200+ נראה לי שלא התחת יעוף לך מהסאןרוף אלא אתה תראה פיסטונים עפים משם!!לא משנה....אני נגמלתי מהר מאד מהמהירות אחרי ששילמתי 1700 ש"ח דוחות מהירות בחודשיים האחרונים!!(עד תחילת השנה..)בקיצור רק אתה תעזור לעצמך לא אף אחד אחר...

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

כל אחד והפתרונות שלו , זה משהו שאתה צריך לבדוק אם עצמך .

 

אני לא יכול לנסוע מהר עם אני שומע מוסיקה , בשביל להנות מהנהיגה (מהירה) אני בדרך כלל סוגר את המוסיקה לגמרי ונהנה מהצליל של המנוע .

 

ולהפך , אם אני רוצה להרגע ולנהוג כמו בן אדם שפוי באמצע היום , אני פשוט שם מוסיקה .

 

 

עוד משהו חכם שכבר הוזכר פה , פשוט תחשוב על הדלק=כסף שאתה שורף בזמן הטיסה.. :wink:

 

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

אני לא מצליח להבין את הקטע פה ,

 

סע מהר > תחטוף דו"ח מכאיב ...

 

אחרי זה תהיה לך אופציה נחמדה :

 

1) להמשיך לנסוע מהר ולאבד את הרישיון ואז לנסוע באוטובוס

2) להוריד מהירות נסיעה

 

אני כמישהו שבת זוגתו נמצאת בצפון הרחוק ונוסע אליה 100 ק"מ הייתי פעם לא יורד מאזור ה - 150 בכביש החוף ( ס"מ לדקה כמובן ) , ונסעתי ככה איזה שנה ומשהו והכי נזהרתי ו1000 פעם קלטתי את המשטרה וצחקתי עד כמה זה קל ...

עד שיום אחד הם תופסים אותך ...

 

ואז זה או אוטובוס או לנסוע נורמלי ...

 

תחשוב על זה ,

אני בטוח שמיקו הספר ישמח לקנות את האקס אקס אי שלך בזמן שאתה תסע באוטובוסים .

פורסם

מה קרה אין תגובה פתאום ?

 

תחזרו למציאות כולם , אתה יכול להיות הכי טוב והכי ערני ... ושנה תסע סבבה , אפילו שנתיים ... אפילו 10 שנים

 

ואז שאתה הכי לא מצפה תחטוף דו"ח ואז תחטוף שלילה ...

 

אז האם זה שווה את זה ?

פורסם

:shock::shock::shock::shock::shock:

 

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

קרעת אותי.

תודה על המידע.

פורסם

אתה לא היחיד שסובל מהבעיה הזאת!

ויותר מדיוק זה ביגלל האוטו

רכבים ספורטיוים נעדו ונבנו ותוכננו לנסוע מהר!!! :vamp::twisted:

 

לכן זה לא כל כך בשליטה!

נגיד שנסעתי על אימפרזה טורבו (אחת היפות מירושלים, לבנה עם מלא שיפורים,

לצערי הרב לא נהגתי בה, אבל האוטו הזה פשוט דרש יותר ויותר גז!!, לא סמנו לב ביכלל

שעברנו את ה 100 מיזמן והינו עדיין בהילוך 2, והרעש אך הרעש שווה כל רגע 8) )

 

הפתרון הכי טוב זה לקנות משפחתית! :shock:

כי זה דיי מסוכן כל הקטע הזה(הכבישים בארץ לא תוכננו נכון או שהנהגים... :!: )

כי בחול יש תרבות נסיעה אנשים שם נוסעים על 200+ ונירא לי יש להם פחות תאונות

פורסם
אתה לא היחיד שסובל מהבעיה הזאת!

ויותר מדיוק זה ביגלל האוטו

רכבים ספורטיוים נעדו ונבנו ותוכננו לנסוע מהר!!! :vamp::twisted:

 

לכן זה לא כל כך בשליטה!

נגיד שנסעתי על אימפרזה טורבו (אחת היפות מירושלים, לבנה עם מלא שיפורים,

לצערי הרב לא נהגתי בה, אבל האוטו הזה פשוט דרש יותר ויותר גז!!, לא סמנו לב ביכלל

שעברנו את ה 100 מיזמן והינו עדיין בהילוך 2, והרעש אך הרעש שווה כל רגע 8) )

 

הפתרון הכי טוב זה לקנות משפחתית! :shock:

כי זה דיי מסוכן כל הקטע הזה(הכבישים בארץ לא תוכננו נכון או שהנהגים... :!: )

כי בחול יש תרבות נסיעה אנשים שם נוסעים על 200+ ונירא לי יש להם פחות תאונות

 

אוה אהו, יש לנו צדיק בסדום!!

 

אהבתי את המשפט החכם!

 

ציטוט :

הפתרון הכי טוב זה לקנות משפחתית!

כי זה דיי מסוכן כל הקטע הזה(הכבישים בארץ לא תוכננו נכון או שהנהגים... )

כי בחול יש תרבות נסיעה אנשים שם נוסעים על 200+ ונירא לי יש להם פחות תאונות

 

זו אחת הסיבות שקניתי לאנטיס F! זה יכול להיות מקובל עליכם וזה לא חייב להיות מקובל עליכם..

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

יש כאן כמה דיעות ממש... ממש..... לא מדויקות! (שתיתי קפה ארומה...) 8)

 

 

נתחיל עם "מכונית משפחתית ולא תעבור את ה90":

 

לפני עידן הראלי נהגתי על כמה מכוניות משפחתיות ש200 קמ"ש בשבילם היו לא יותר משיוט נינוח, רגוע ומרגיע.

 

כבר קרה לי שהעפתי מבט מהיר על הסקאלה ונדהמתי. לא שיערתי שאני נוסע במהירות שכזאת. ממש ככה.

 

היום עם הראלי, 200 קמ"ש מרגישים כמו 200 קמ"ש!

 

הרבה יותר ברור לי היום, עם הראלי, שכשאני נוהג במהירויות לא פוליטיקלי קורקטיות בעליל אני אכן נוהג מהר וזה בהחלט היה מוטל בספק בעבר עם אי אילו טנקים ואוניות עתירות סוסים.

 

 

ונעבור ל "אחרי שקיבלתי נקודות וקנס אני לא עובר יותר את ה90":

 

זה כבר ממש משעשע אותי.

 

ברפובליקת הבננות שלנו ישנן 1001 דרכים שונות להתחמק מעונשים תעבורתיים. עובדה.

 

נכון, לא הייתי אומר שזה קל אבל זה גם לא יותר מדי קשה.

 

יעידו על כך מס' לא מבוטל של אנשים פה בפורום שפשעו ופושעים בצורה סדרתית אך הפלא ופלא רשיונם איננו נלקח מהם כלל וכלל,

יתרה על כך הם אפילו ממשיכים בדרכם תרתי משמע...

(ולמי שתהה, אכן. גם אני נמנה עם אותם "פושעים" על לא עוול בכפם.)

 

מי שעבר על המהירות המותרת ומעוניין להמשיך לעשות זאת על בסיס קבוע וחוקי צריך את אחד מן השניים הבאים: כסף או קשרים (ועדיף את שניהם...).

 

העונשים שהממשלה מטילה על עברייני תנועה הם מגוחכים, אינם מרתיעים במאומה ואף מדרבנים את האזרח שעד לפני רגע היה אזרח שומר חוק וצייתן לשלטונות ועתה הפך לפתע לפושע חסר תקנה להילחם בעוולה הנוראית הזאת.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
יש כאן כמה דיעות ממש... ממש..... לא מדויקות! (שתיתי קפה ארומה...) 8)

 

 

נתחיל עם "מכונית משפחתית ולא תעבור את ה90":

 

לפני עידן הראלי נהגתי על כמה מכוניות משפחתיות ש200 קמ"ש בשבילם היו לא יותר משיוט נינוח, רגוע ומרגיע.

 

כבר קרה לי שהעפתי מבט מהיר על הסקאלה ונדהמתי. לא שיערתי שאני נוסע במהירות שכזאת. ממש ככה.

 

היום עם הראלי, 200 קמ"ש מרגישים כמו 200 קמ"ש!

 

הרבה יותר ברור לי היום, עם הראלי, שכשאני נוהג במהירויות לא פוליטיקלי קורקטיות בעליל אני אכן נוהג מהר וזה בהחלט היה מוטל בספק בעבר עם אי אילו טנקים ואוניות עתירות סוסים.

 

 

ונעבור ל "אחרי שקיבלתי נקודות וקנס אני לא עובר יותר את ה90":

 

זה כבר ממש משעשע אותי.

 

ברפובליקת הבננות שלנו ישנן 1001 דרכים שונות להתחמק מעונשים תעבורתיים. עובדה.

 

נכון, לא הייתי אומר שזה קל אבל זה גם לא יותר מדי קשה.

 

יעידו על כך מס' לא מבוטל של אנשים פה בפורום שפשעו ופושעים בצורה סדרתית אך הפלא ופלא רשיונם איננו נלקח מהם כלל וכלל,

יתרה על כך הם אפילו ממשיכים בדרכם תרתי משמע...

(ולמי שתהה, אכן. גם אני נמנה עם אותם "פושעים" על לא עוול בכפם.)

 

מי שעבר על המהירות המותרת ומעוניין להמשיך לעשות זאת על בסיס קבוע וחוקי צריך את אחד מן השניים הבאים: כסף או קשרים (ועדיף את שניהם...).

 

העונשים שהממשלה מטילה על עברייני תנועה הם מגוחכים, אינם מרתיעים במאומה ואף מדרבנים את האזרח שעד לפני רגע היה אזרח שומר חוק וצייתן לשלטונות ועתה הפך לפתע לפושע חסר תקנה להילחם בעוולה הנוראית הזאת.

 

נכון אתה צודק

מכוניות משפחתיות עוברות את ה200

אבל זה לא אותו הדבר

ברגע שאתה נוהג במכונית ספורטיות כמו אימפרזה טורבו או איזה GTI

יש בך איזה שהוא יצר רע :twisted: ללחוץ על הגז

חוץ מזה אני מאמין עם הייתה תרבות נסיעה על הכביש (שאין בארץ)

אז המהירות המרבית בכביש חוצה ישראל הייתה עולה...

פורסם
הפתרון האולטימטיבי: לקנות חיפושית!! :twisted:

 

גם אפשרות

אבל יש כאלה חיפושיות משופרות שלא ראות ממטר!!

וחוץ מזה לא לקחת בחשבון את החיפושית החדשה :wink:


×
×
  • תוכן חדש...