Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהירות מופרזת.


Guest TALOR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הפיתרון הטוב מכולם הוא לעשות הגבלה כמו שכבר נאמר פה.

תעשה הגבלה ל120 וזהו לא תקבל דוחות :!:

 

ותאמינו לי שכבן אדם שפעם היה נוסע בממוצע 150 ( יעיד המד מהירות ממוצעת של הקורולה ) ... אין בעיה להגביל את עצמך ל - 120 .

פורסם

אממ רק עכישו יצא לי לראות תהודעה שלך..

תאמת גם לי זה קורה פשוט הרבה פעמים שאני מוצא את עצמי נוסע 120+ בכבישים עירוניים

160 + בכבישים לא עירוניים ..

אני לא מתגאה בזה וגם אני רוצה להגמל מזה..

 

תאמת שהסתכלתי על זה..אני לרוב עושה את זה לבד באוטו שאני רוצה לראות את מגבלות האוטו..

 

160 4 כמו שיצא לי יום שישי ..

 

תאמת לפעמים אני פשוט נוסע מהר כי אני עצבני וזה פשוט מוציא אותי מעצבים

 

אני פשוט נרגע לאט לאט ותאמת אני לא יודע איך להסביר את זה.. אפילו עם החברה שלי שעד לפני שבוע לא נסעתי איתה מהר אף פעם ! אף פעם ! היא הביאה אותה בקטע של העגלה שלא נוסעת אז הוכחתי ומאז אני פשוט לא מפסיק לנסוע איתה מהר ..

 

תאמת אני פשוט חושב שאני יירגע שאני ייקבל את הדוח זה פשוט זה התשובה אני לא חשב שיש תשובה אחרת..

 

אגב מאז שקיבלתי רשיון לא היה יום אחד שלא עברתי על החוק בדרך כזאת או אחרת

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם
אני לא מתגאה בזה וגם אני רוצה להגמל מזה..

 

עושה את זה לבד באוטו כמו שיצא לי יום שישי .. זה פשוט מוציא אותי מעצבים

אני פשוט נרגע לאט לאט ותאמת אני לא יודע איך להסביר את זה.. אפילו עם החברה שלי שעד לפני שבוע לא ז***** אותה מהר אף פעם ! אף פעם ! היא הביאה אותה בקטע של העגלה אז הוכחתי ומאז אני פשוט לא מפסיק ל**** אותה מהר ..

 

אגב מאז שקיבלתי רשיון לא היה יום אחד שלא עברתי על החוק בדרך כזאת או אחרת

 

ההתחלה של מה שכתבת די נחמדה ולא קשורה... אז אני אתעלם...

אבל השורה האחרונה :?::!: אתה מתגאה בזה שאתה עובר על החוק????? :shock:

:-)

פורסם

לפני שבוע לא נסעתי איתה מהר אף פעם ! אף פעם ! היא הביאה אותה בקטע של העגלה שלא נוסעת אז הוכחתי ומאז אני פשוט לא מפסיק לנסוע איתה מהר ..

איזה אוטו זה?

פורסם

טוב הינה עצה טובה ....... כל כביש שאתה נוסע ... תיכנס למסלול ימני תוריד מהירות ל90 .... ותעמוד על הילוך שלישי או רביעי (לא מחיב) ותשייט לך בסבבה ..... אבל ליפני זה לך תיקנה לך פליסטישן 2 עם המיחק גראנד טורישמו קונספט ..... חייה ....

וכל הזמן שאתה נוהג תעגור את העצבים או האנרגיות שלך לילחוץ על הגז .תחזור הביתה לפליסטישן .... ופשוט שמה טטוס לך על 320 קמ"ש עם הקדילאק קיין או פורד gt 40 וזהו ..... תאמין לי חייה ........ אני כל הזמן נוהג שם ממש כמו טיף נידל וזה ממש מישחק חייה ........ אז זה רעיון וב לדעתי .......

 

מקווה שעזרתי

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

סתכל על הפרסות החדשה של המלחמה לתאונות בדרכים עם הבחור שלא חגור מאחורה ומפרק לשאר האנשים באוטו את הצורה ותחשוב שהרבה יותר גרוע יכול לקרות לך במהירות 200+ עם חס וחלילה קורה איזה מקרה וגם אם אתה לבד באוטו תאמין לי שיכול לקרות לך הרבה יותר במהירות כזו...

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
אני לא מתגאה בזה וגם אני רוצה להגמל מזה..

 

עושה את זה לבד באוטו כמו שיצא לי יום שישי .. זה פשוט מוציא אותי מעצבים

אני פשוט נרגע לאט לאט ותאמת אני לא יודע איך להסביר את זה.. אפילו עם החברה שלי שעד לפני שבוע לא ז***** אותה מהר אף פעם ! אף פעם ! היא הביאה אותה בקטע של העגלה אז הוכחתי ומאז אני פשוט לא מפסיק ל**** אותה מהר ..

 

אגב מאז שקיבלתי רשיון לא היה יום אחד שלא עברתי על החוק בדרך כזאת או אחרת

 

ההתחלה של מה שכתבת די נחמדה ולא קשורה... אז אני אתעלם...

אבל השורה האחרונה :?::!: אתה מתגאה בזה שאתה עובר על החוק????? :shock:

 

 

לא, הוא לא מתגאה בזה

הוא רק בא להראות כמה שהמדינה מפגרת ויש חוקים שפשוט לא ניתן לא לעבור עליהם. ברור שניתן אבל צריך עצבים של פיל.

RSI יקר וחביב, תפסיק כבר להיות דרדס-רגזני,

3 ימים שאני רואה רק הודעות עצבניות שלך

 

 

אורון

פורסם

דיבורים דיבורים אבל אנחנו לא בגרמניה ...

אנחנו לא יכולים לנסוע 200+ באופן חוקי ...

 

אז תשמרו על המהירות או שתעברו לאוטובוסים ( זאת לא אופציה , זה האופציה היחידה ).

פורסם
אני לא מתגאה בזה וגם אני רוצה להגמל מזה..

 

עושה את זה לבד באוטו כמו שיצא לי יום שישי .. זה פשוט מוציא אותי מעצבים

אני פשוט נרגע לאט לאט ותאמת אני לא יודע איך להסביר את זה.. אפילו עם החברה שלי שעד לפני שבוע לא ז***** אותה מהר אף פעם ! אף פעם ! היא הביאה אותה בקטע של העגלה אז הוכחתי ומאז אני פשוט לא מפסיק ל**** אותה מהר ..

 

אגב מאז שקיבלתי רשיון לא היה יום אחד שלא עברתי על החוק בדרך כזאת או אחרת

 

ההתחלה של מה שכתבת די נחמדה ולא קשורה... אז אני אתעלם...

אבל השורה האחרונה :?::!: אתה מתגאה בזה שאתה עובר על החוק????? :shock:

 

 

לא, הוא לא מתגאה בזה

הוא רק בא להראות כמה שהמדינה מפגרת ויש חוקים שפשוט לא ניתן לא לעבור עליהם. ברור שניתן אבל צריך עצבים של פיל.

RSI יקר וחביב, תפסיק כבר להיות דרדס-רגזני,

3 ימים שאני רואה רק הודעות עצבניות שלך

 

 

אורון

 

אורון יקר ומגניב...

ההודעות שלי בימים האחרונים עצבניות בגלל שאנשים כותבים כאן שטויות!!!

מה אכפת לי מה חברה שלו חושבת על האוטו???? אתה חושב שזה רציני שהוא נוסע 170+ בגלל שחברה שלו חושבת שיש לו קטן?????? את מי זה מעניין?????

אם היית קורא טוב טוב היית רואה שערכתי את ההודעה שלו .... אבל לא משנה....

בקיצור , אני אמנם קצת עצבני בימים האחרונים (משבר גיל + תקופת מבחנים) אבל חלק מההודעות כאן באמת עברו את הגבול!!!

תודה

יום טוב

אריאל היקר והחביב

:-)


×
×
  • תוכן חדש...