Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וואללה, אלעד?

 

הזמנת 500 ביקולור?

 

נראית חמודה להפליא עם הצביעה הלבנה/אדומה הזאת.

 

דרך אגב אורי, שוב וכרגיל, היה טעים מאוד!

אני כתבתי שיש לי רכב כזה?

מהפה שלך לאלוהים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שבארץ נקרא אלפחור (אלפחורס זה ברבים) זה משהו שלא קשור בכלל למקור.

 

זה מעליב שזה מה שמוכרים שם כבר שנים.

 

בדרום אמריקה יש אלפחורס טובים. עשיתם לי חשק לרדת לסופר ולקנות איזה HAVANNA. אולי תמונות בקרוב...

 

גילוי נאות: אני רואה את האנדים המושלגים מהחלון ברגע זה :twisted:

פורסם

מה בדיוק מעליב בזה, זה לא מאכל מקומי שמיוצר בארץ, מה שמוכרים פה בהחלט מספק.

 

מעניין מה טעם הפלאפל איפה שאתה נמצא.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

עשיתם לי חשק לרדת לסופר ולקנות איזה HAVANNA. אולי תמונות בקרוב...

 

גילוי נאות: אני רואה את האנדים המושלגים מהחלון ברגע זה :twisted:

 

באותה הזדמנות, ספר לנו כמה זה עולה שם...

פורסם
מסכים!

תאכל את אלו בלי...

 

אם ככה עבדו עלי..

 

מהמשפחה של החברה של אחי (דרון-אנריקאין מארגנטינה) אמרו לי שהוואנה המקורי זה רק עם שוקולד :shock:

 

יש תמונה עדות לכך (?) לפני שאני הולך להפוך להם את כל האסדו? :bad-word:

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
מה בדיוק מעליב בזה, זה לא מאכל מקומי שמיוצר בארץ, מה שמוכרים פה בהחלט מספק.

 

מעניין מה טעם הפלאפל איפה שאתה נמצא.

 

משהו אחד זה שהטעם לא יהיה בדיוק אותו דבר כמו במקור. זה נורמלי.

 

משהו אחר לגמרי זה לצפות למוצר ולמצוא משהו שונה לחלוטין.

 

במקור, העוגייה נמסה לך בפה ויש לה לחות, לא כמו הביסקוויטים של בתי קפה בארץ, שזה כמו עוגיות חנק.

השוקולד צריך להיות איכותי, העוגיה איכותית וריבת החלק גם.

 

בארץ פשוט מרכיבים את זה מכל מני דברים שמגיעים בקופסאות. מזעזע.

 

הנה איך שזה צריך להיראות: 501331391_9e29c87271.jpg

 

וזה מה שמוצאים בארץ:

d790d79cd7a4d797d795d7a8d7a1-1024x768.jpg

פורסם

באתי לעשות קצת סדר בכל המתוק הזה-

אלפחורס ביתיים אף פעם אינם מצופים בשוקולד אלא עשויים קורנפלור ומצופים קוקוס שנדבק לריבת החלב (קנויה כמעט תמיד).

אלפחורס תעשיתיים כמעט תמיד יהיו מצופי שוקולד/זיגוג סוכר דוגמת סושרד, הוואנה, קאצ'אפז בונבון וכו'.

 

הוואנה כנראה הכי איכותיים ויקרים גם בארגנטינה (למרות שאני אישית מעדיף סושרד) והם פרושים עם רשת בתי קפה מעולה ביותר.

בעקרון אלפחורס אינם מסובכים להכנה (בטח לא כמו מקרונים) ויסבלו מחשיפה ממושכת לאוויר, ז"א במקום בו התחלופה אינה גבוהה יש סבירות שהקוקוס יתייבש ואחריו הרב"ח.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
צודק.

 

אני בכל אופן מסתפק בLAGOS DEL SUR.

 

2 שקל לאלפחור וטעם לא רע בכלל :)

אפשר למצוא בכל סופר הקרוב לביתי.

 

2598692707_77f80ee081_z.jpg?zz=1

 

יוסי, יש עדיין את האלפחור שוקולד לבן של מילקה ?

הוא היה אדיר

2001 Opel Astra 1.6


×
×
  • תוכן חדש...