Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שונא קמצנים יחיה, השבוע נכנסתי לראשונה לקפה "קקאו", ועם הקפוצ'ינו הזמנתי גם עוגיית אלפורחס ב 4 ש"ח,

ציפיתי לגודל הסטנדרטי שאמור להיות משביע ותואם לכוס קפה, לזוועתי קיבלתי משהו בגודל מטבע חצי שקל,

מאוד מאכזב.

ברשת "קפה קפה" העוגייה היתה נדיבה מבחינת הגודל, אבל בביס הראשון העוגייה התפוררה לענן חלקיקים אלמנטריים, והייתי צריך לאסוף בפינצטה את מה ששרד על המפית.

 

בקיצור באיזה בית קפה נורמלי יש אלפורחס כמו שצריך ?

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מקרון איכותיות לא אמורות להיות יקרות להחריד, הנה מי שהמציא אותן וללא ספק מייצר את המקרון (לוקסמבורגי ב"שפרונגלי" מדוברת) הטובות בעולם.

 

45 פרנק שויצרי ל 36 יח'.

 

 

ואם אתם חושבים שהמקרון טובים, חכו שתטעמו את השוקולד המדהים שלהם.

 

 

לגבי האלפחורס, אם אתה לא מחפש איזה משהוא ממש איכותי אלא סתם לכרסם משהוא עם הקפה, האלפחורס של ארומה סבירים בהחלט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

המחיר הזה הזוי , 40 דולר ל12??

פה בקרית ביאליק יש מישהו שמייבא אותם מארגנטינה, ומוכר אותם ב40 שקל לקופסא של 6

אני תמיד קונה אצלו

פורסם
תקנה Havana. תביא מהבית.

 

 

זה המקור שלדעתי הרבה יותר גרוע לעומת החיכוי "היחסית עלוב" הישראלי..

 

 

 

כאילו - מה קשור השוקולד??

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
מקרון איכותיות לא אמורות להיות יקרות להחריד, הנה מי שהמציא אותן וללא ספק מייצר את המקרון (לוקסמבורגי ב"שפרונגלי" מדוברת) הטובות בעולם.

 

45 פרנק שויצרי ל 36 יח'.

 

 

.

 

 

זה בהחלט מחיר מצויין, השאלה כמה יעלה המשלוח...

 

בכל טיסה שלי אני קונה בשדה תעופה עוגיות מקרון של איזו חברה צרפתית, הן פשוט מצויינות אבל ממש לא זולות, על 12 עוגיות (12 או 16, ברח לי מהראש) אני משלם כ-30$.

 

אבל הן עוגיות באמת ברמה מאוד מאוד גבוהה.

 

במקרה של מקרון דווקא הגיוני המחיר היחסית גבוה, אלה עוגיות מאוד מאוד קשות להכנה ובאמת ב-70% מהמקומות בהן רכשתי מקרון העוגיות היו בינוניות ומטה (מילוי בינוני ועוגיה יותר מדי ספוגית).

 

אלפחורס הרבה יותר קלות להכנה ולכן יותר נגישות (גם אישתי מכינה אלפחורס מדהימות).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
כאילו - מה קשור השוקולד??

 

מסכים!

תאכל את אלו בלי...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

דרור, אני מרגיש שאיבדתי כמה נקודות IQ בעקבות הקליפ...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...