Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל מערכת SQ, איזה עוצמה של סאב אני צריך להוסיף לדוטק (100W*2) כדי שיהיה מתאים למוזיקה? מה היחס המומלץ בין עוצמת הרמקולים לעוצמת הסאב?

פורסם

מתוך כל הדברים שאפשר למדוד לאוטו, אני בטוח שאת זה אי אפשר לאמוד

זה תלוי באקוסטיקה של האוטו

בנצילות של הסאב

כמות הגברה

סוג תיבה

סוג באס

סוג מוזיקה

 

אלף נתונים שכל אחד מהם יכול לשנות את המשוואה

אני חושב שתלך לכיוון שאתה יותר מעדיף איתו את המוזיקה שלך

זה הכל

:)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם התקציב מאפשר

קנה סאב על רמה ומגבר בהתאם

 

ותמיד אפשר לכוון! להוריד את הGAIN של המגבר של הסאב וככה להתאים/לשלב אותו לרמקולים

פורסם
מתוך כל הדברים שאפשר למדוד לאוטו, אני בטוח שאת זה אי אפשר לאמוד

זה תלוי באקוסטיקה של האוטו

בנצילות של הסאב

כמות הגברה

סוג תיבה

סוג באס

סוג מוזיקה

 

אלף נתונים שכל אחד מהם יכול לשנות את המשוואה

אני חושב שתלך לכיוון שאתה יותר מעדיף איתו את המוזיקה שלך

זה הכל

:)

לא צריך לסבך, אפשר להעריך עד כמה סאב בתנאים אופטימליים יהיה עוצמתי ביחס לצלילים האחרים...

ואם אני לא מתכוון לנצל את כל עוצמת הסאב אין סיבה להשקיע בסאב עוצמתי.

פורסם

סאב זה הדבר האחרון שיהיו לו תנאים אופטימליים כאלה או אחרים

כל סאב נשמע אחרת ברכב,

שוב, מספיק שתהייה לך אטימה בין הבאגז לתא נוסעים (כמו באימפרזה) וכימעט כל סאב חלש לא יעמוד בדרישות.

ומספיק שיהיה לךHATCHBACK פיצית עם באגז אטום, וכל 6 על 9 יפוצץ לך תמראות באוטו

:)

אתה מבין את הנקודה שלי?

זה משהו שאי אפשר להעריך

אתה צריך ללכת ולנסות, לשמוע.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...