Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחד הכתבות המעניינת!! הייתי שמח לקרוא הסבר דומה על כל הרכבים שמופיעים בסרטים : אסקימו לימון , סוסעץ . 

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

פורסם

היי

פשוט תודה,יופי של סקירה!!

נחום

 

 

 

 

מחווה לסרטו הנפלא של קישון מ- 1969. מסתבר שגם המכוניות נבחרו בקפידה.

 

קראו כאן - http://israelmotorindustry.org/blaumilch

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם

אכן סקירה נחמדה.

 

אגב אינני בטוח כלל שבנו אולם תצוגה באופן מיוחד - יתכן מאוד שמה שאנחנו רואים הוא שילוב של כמה צילומים שנעשו במקומות שונים - יחדיו, והצילום של אולם התצוגה נעשה במקומו המקורי - בעיקר משום שלמרות שבתחילת הסרט מופיעות תודה מובלטת לעיריית תל-אביב, אני מסופק אם העירייה הסכימה לחפירות כלשהן ברחוב אלנבי שאכן היה אז רחוב מאוד מרכזי בתל-אביב הרבה יותר ממה שהוא היום.

 

ולחשוב שכל זה התחיל בגלל שהיה לי קצת משעמם וחפשתי מה לראות...

 

נחפש בארכיון עוד כמה סרטים עתיקים - ונראה מה אעלה בחכתי.

 

יוחאי - כל הכבוד :)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יוחאי

 

כל הכבוד ליוזמה לייסוד האתר.

מרתק, ממלא את המח והלב גם יחד,

ומהווה אבן דרך חשובה מאין כמוה,

ומצבת זכרון נהדרת לנושא, ולאלה שעבדו בו.

 

צרורות מידע בצירוף תמונות, של "ייחוד מקומי" שרבים כבר אינם יודעים שהיה קיים.

תודה גדולה על ההזדמנות להחשף לפרטים המאלפים.

 

בברכה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

נחפש בארכיון עוד כמה סרטים עתיקים - ונראה מה אעלה בחכתי.

יוחאי - כל הכבוד :)

כחובב וולבו, נסה לחפש את הסרט הבלש האמיץ שוורץ.

מופיעות בו וולבו 144 GL בצבע זהב.

חברת "מאיר" היתה פעילה בתחום הקולנוע הישראלי, וזכורות המשאיות בסרט נורית של ג'ורג' עובדיה, כמו גם הוולבו 121.

בסרט שרית מ 74' מופיעה 144 משנת 73' כמו גם 164 72' שמצולמת מטופלת במוסך המרכזי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
כחובב וולבו, נסה לחפש את הסרט הבלש האמיץ שוורץ.

מופיעות בו וולבו 144 GL בצבע זהב.

חברת "מאיר" היתה פעילה בתחום הקולנוע הישראלי, וזכורות המשאיות בסרט נורית של ג'ורג' עובדיה, כמו גם הוולבו 121.

בסרט שרית מ 74' מופיעה 144 משנת 73' כמו גם 164 72' שמצולמת מטופלת במוסך המרכזי.

 

ומה עם ה-144 ב'חגיגה בסנוקר'?

ימשיך כבודו...

פורסם

גם ה 144 בסרט חגיגה בסנוקר היתה משנת 73' וחדי עיין יכולים לראות שיש לה לוחית רישוי ירוק-לבן, מה שאומר שכנראה שימשה חברת השכרה.

http://www.youtube.com/watch?v=fXm1bMLopFc

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...