Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של הקורטינה שלי


יניב רז
שימו לב! השרשור הזה בן 1438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דווקא אני חושב שהנגיעות הקטנות כמו הגנטים והסופית של האגזוז מחמיאים לאוטו, בעיקר אם האוטו מעט "משופר",

בה"כ התוספות לא "רועשות".

 

אגב,

מה אתה יכול לספר על הסיירה הכחולה ?

 

הסיירה הכחולה היא של שכן שלי חיצונית היא

לא מושקעת אבל מבחינה מכאנית היא פיקס

ונוסעת יום יום.

יש לה מנוע 1600 פינטו וגיר רגיל 5 הילוכים

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בני.אני אזרום איתך מעט: תבדוק גם את גלגל השיניים בקצה מוט ההגה, אם הוא שחוק, הקדם תרופה למכה ותחליף את מוט ההגה, אחרת, אתה תמצא את עצמך תוך כדיי נסיעה בלי הגה.....

ואגב בעניין המייסבים, אם עף לך גלגל, אז גם אין לך ברקסים,קח בחשבון!

אין בעייה בנושא, אם עף גלגל משלבים לרוורס ורודפים אחרי הגלגל 8)!

קורטינה מדליקה, והגיעה כמדומני לבחור מתךאים שישמור עליה לפחות לעשור נוסף , ואני מפרגן לך יניב מכל הלב, הרכב נדיר בארץ והוא מותאם בעיקר ליניבים וללירונים !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת תודה רבה על הפרגון אני לאט לאט

ישפץ אותה ואחזיר אותה למצב מקורי כמו שהיא

צריכה להיות מה גם שיש לי עוד רכב שאני מחזיק

(הונדה סיוויק 98) ליום יום.

היום סיימתי עם הרכבת המיסבים חשוב לציין

שהנסיעה ברכב נהייתה יותר שקטה ויותר חלקה

פשוט תענוג מחר אני אפרסם את יתר התמונות

של סיום העבודה  

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורטינה מהגור הזה הוא רכב כייפי ונוח.

תהנה, בחירה מצויינת!

 

אמנם אין לי ניסיון עם דור 4 ודור 5, אבל אני יודע שהם מבוססות על דור 3 (כמו שלי) ולכן הם אותו רכב רק עם מתיחת פנים.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

הרבה זמן לא עדכנתי בנושא השיפוץ שאני עושה ברכב אז הינה העדכון:

בקורטינה שלי היה מורכב קרבורטור WEBER 28/30 שעשה לי בעיות בצוק האוטו' ואמרתי שאם כבר אני משפץ אותו

אז כדאי לי כבר להחליף אותו בקרבורטור WEBER 32/36 יותר גדול שהגיע במנועי פינטו בנפח 2.0.

המטרה הייתה להוסיף קצת כוח למנוע.

דברתי עם צביקה בעל מכון הקרבורטורים אם יש לו קרבורטור כמו שאני מחפש הוא אמר לי שיבדוק ויחזור אלי

כמובן שהוא חזר אלי ואמר לי שיש לו קרבורטור העונה למפרט שאני מחפש הבעיה הייתה שקרבורטור כזה היה מורכב על הרבה

רכבים ולא בטוח שהוא מתאים לסעפת היניקה שלי.

באותו היום ירדתי למחסן שבו יש לי חלקים של הרכב שקבלתי בזמן קניית הרכב ופתאום אני רואה מול עיניי את קרבורטור שאני

מחפש כל כך הרבה זמן מורכב על סעפת יניקה מקורית עם כל הבית גז והכול שלם.

כמובן שעדכנתי את צביקה בדבר המציאה וקבעתי איתו שאני יגיע אליו באחד הימים כדי לערוך שיפוץ כללי לקרבורטור.

אז הקרבורטור שופץ ונוקה על ידי צביקה וזה המקום להודות לו על האמינות והמיקצועיות שלו למרות ששיגעתי אותו המון בטלפון.

אז הינה התמונות של פירוק הסעפת הישנה שהייתה כולה אכולה ורק אלוהים יודע איך היא לא נזלה:

1.JPG

2.JPG

3 (2).jpg

3.JPG

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והינה התמונות של הסעפת המורחבת עם הקרבורטור היותר גדול:.

ישנה תמונה של שתי הסעפות זו מול זו השחורה שייכת למנוע 1.6 והכסופה שייכת למנוע 2.0

אפשר לראות את ההבדלים (היכן שהקרבורטור יושב).

חשוב לציין שלאחר השידרוג המנוע נהייה משמעותית יותר חזק וגם עלית הסל"ד נהייתה יותר מהירה וחדה רק שצריכת הדלק

גדלה מעט.

עם ההחלפה בוצע גם טיפול גדול שכלל החלפת רצועת טיימינג,מותחן,מחזירי שמן שנזלו מעט,משאבת מים חדשה,נוזל קירור G12+

של למופרדר,טרמוסטט חדש,מצתים מקוריים וכמובן שמן מנוע ופילתר שמן חדש.ּ

12.JPG

11.JPG

4.jpg

5.jpg

8.JPG

7.JPG

9.JPG

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...