Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש שיפור בנסיעה לאחר החלפת השמן????

 

בהחלט הנסיעה הפכה ליותר שקטה וחלקה כמובן לא משהו קיצוני אבל דיי מורגש שיש שיפור מסויים .

 

 

 

 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לאחר שלא עדכנתי המון זמן.

לאחרונה רכשתי מערכת הצתה אלקטרונית של חברת MSD והזמנתי גם סעפת יניקה קצרה לקרבורטורים הכפולים.

$_57[2].jpg

msd%20blaster%202[1].jpg

2.jpg

1.jpg

3.jpg

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם
הוא דוגל במקוריות עד כמה שידוע לי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?545632-בעיית-נזילת-דלק-בקרבורטור

 

אם הוא דוגל במקוריות הקרבורטורים שכעת הוא הסתבך איתם, לא בטוח שהם המקוריים לרכב שלו !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היי צביקה, הרבה זמן לא דיברנו :wink:

אכן אני דוגל במקוריות אבל לא בכל מחיר,

הקרבורטור אצלי בקורטינה מקורי לחלוטין,

אגב הקרבורטור ששיפצת לי לקפרי עובד עד היום נהדר.

שולח לך שאלה בפרטי.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

שיפור מערכת ההצתה מועיל תמיד, וללא ספק קנית את הטוב ביותר.

נקווה רק שזוג המאיידים הכפולים לא יצריכו הרבה התעסקות, ופעולת המנוע תהיה חלקה ועגולה.

לדעתי מאייד בודד "בריא" היה עדיף למנוע שלך, אבל זה רצונך כמובן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
היי צביקה, הרבה זמן לא דיברנו :wink:

אכן אני דוגל במקוריות אבל לא בכל מחיר,

הקרבורטור אצלי בקורטינה מקורי לחלוטין,

אגב הקרבורטור ששיפצת לי לקפרי עובד עד היום נהדר.

שולח לך שאלה בפרטי.

אופיר שלום רב !

איזה קרבורטור מקורי, זה שפתחת שרשור יעודי לבעיית הנזילה/ הצפה?

קיבלת הודעה ותגובה ממני בפרטי, כמענה חלקי לשאלתך.

ממתין לתמונות ממך.

בברכה

ותמיד לשרותך.

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היי לירוי המערכת שלי היא בדיוק אותו הדבר והיא עלתה בסביבות ה 400 ₪

(זכיתי במכרז).

המערכת הזו בנויה לעבוד על מנועי

8/6/4 ציל׳ בהתאמה.

כמו כן אפשר לכוון את הסל״ד שבו תתנתק ההצתה באיזה סל״ד שרק רוצים.

לגבי התרומה של המערכת:

בקריאה בפורומים ובצפיה בסירטונים

ראיתי שרק ממליצים על המערכת הזו

וכל אחד שהרכיב את המערכת אמר שהביצועים ויכולת ההתנעה השתנו לטובה ופעולת המנוע הפכה ליותר חלקה .

 המערכת עובדת כך :

עד 3,000 RPM המערכת מספקת מספר ניצוצות ( 3 ) חזקים וארוכים ומעל

ל 3,000 RPM המערכת נותנת ניצוץ אחד ארוך וחזק יותר (בגלל שאין מספיק זמן).

המערכת מוציאה 45,000v במקום

25,000v במקור ובכך מאפשרת תעינה מהירה יותר של הקוייל.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

חן לגבי מה שרשמת המנוע (2.0) לא ישאר מקורי והוא הולך לעבור מקצה שיפורים על מנת שיהיה חזק יותר ממה שהוא במקור.

הדברים שיעברו שידרוג הם:

1) שיפוץ כללי למנוע והגדלת נפח המנוע ל 2100 סמ״ק.

2) העלאת יחס הדחיסה מ 8.2:1

לסביבות ה- 10.5:1 זאת בעזרת בוכנות יחס דחיסה גבוה והורדת שטח מהראש.

3) התקנת סעפת פליטה משודרגת 4,2,1.

4) התקנת קאמשפט חם.

5) מערכת הצתה msd.

6) זוג ווברים 40 כפולים.

7) משאבת שמן מחוזקת.

 

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum


×
×
  • תוכן חדש...