Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של הקורטינה שלי


יניב רז
שימו לב! השרשור הזה בן 1444 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

על מנת להפוך את המנוע למעט יותר נמרץ נשלח הגלגל תנופה לחרט כדי לעשות שטח,להפוך את זר השיניים שהיה שחוק וכדי להוריד משקל לאחר כל זה הורדנו 2 ק״ג מאוד משמעותיים.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שנה מאוחר יותר...

חברים אני מחפש אגזוז מקורי לקורטינה ופה בארץ לא הצלחתי להשיג לכן אני רוצה להזמין מגרמניה,

הבנתי שאם לא מותבע על הדוד תקן מסויים הוא לא יישוחרר מהמכס.

אשמח אם מישהו יודע בתמונה המצורפת האם זה התקן שנדרש.

בנוסף יש מלא עדכונים לגבי הפרויקט בהמשך השבוע יעלו תמונות.C05AD385-D32F-48FB-AD52-B8AA2CD76445.jpeg98A8BEBE-8C54-48C2-B284-EBA9656A8AB2.jpeg

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי אגזוז עם תו תקן כזה מגרמניה והגיע לפני שבועיים.

ליתר ביטחון הגשתי מראש בקשה לאישור משרד תחבורה.

קיבלתי אישור שהיה כתוב עליו "בכפוף לבדיקת פקח שמוטבע תו התקן" במעמד השיחרור. או משהו דומה.

 

בסופו של דבר הגיע לסניף הדואר הקרוב ללא שום דרישות מיוחדות וללא דרישה להצגת אישור. כאשר ברור לכל מי שרואה את החבילה, כולל פקיד הדואר, שמדובר באגזוז.

 

Your milage might vary

 

אבל במיוחד לרכב אספנות לא אמורה להיות בעיה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

למי שלא ממש עקב אחר הפרויקט אז אני אתן מעט רקע

נקנה מנוע פינטו בנפח 2000 זהו מנוע שירד מפורד טרנזיט.

מנועי הטרנזיט היו בעלי יחס דחיסה נמוך של 8.2:1 לעומת 9.2:1 בסיירה,קורטינה והקפרי.

השינו ביחס הדחיסה הושג באמצעות בוכנות מעט יותר נמוכות במנוע הטרנזיט

כנראה על מנת להגביר את האמינות ואת המומנט.

ההספקים נעו בין 85 כ״ס במנוע החלש ל 105 במנוע החזק יותר..

השיפוץ כלל :

1) הרכבת בוכנות יחס דחיסה גבוה אוברסייז 060.

2) החלפת 8 שסתומים של חברת בורטון.

3)משאבת שמן ספיקה גבוהה חדשה.

4)קאמשפט חם חדש כולל נדנדים חדשים וסט קפיצי שסתומים מחוזקים.

5)מיסבי מנוע HD מצופים ברונזה.

6)סט אטמים חדש כולל אטם ראש מחוזק ונמוך יותר מהמקור דבר שהעלה את יחס הדחיסה לאזור ה 10.5:1.

7)החלפת פקקי מים.

8)משאבת מים HD חדשה.

9) פאן קלאץ׳ חדש מקורי.

10)חריטת גלגל תנופה והורדת 2 ק״ג ממשקלו.

11)טרמוסטט חדש 87 מעלות במקום ה 82 שהיה.

12)סעפת הדרס 4-2-1 של קפרי במקום הסעפת יציקה שהייתה.

13)קרבורטור כפול וובר 38/38 של מנוע v6.

14) סט טיימינג מלא.

15)משאבת דלק מכנית חדשה של פירבורג גרמניה.

16)מצתים של NGK מותאמים למנועים בעלי יחס דחיסה גבוה.

17)פורטינג (החלקת מעברים) מלא ליניקה + פליטה.

18)קפיצי נדנדים מחוזקים חדשים.

19)שטח לראש ולבלוק על מנת לנקות את השטח ולהעלות עוד קצת את יחס הדחיסה.

המשך יבוא...

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לראות! אנחנו בעידן שכבר לא שומעים כמעט ביטויים כמו חריטה, פורטינג, קרבורטור וכו', עברנו לעולם של תוכנה, עוד תוכנה ועוד תוכנה.

 

תהנה, וסתם מסקרנות מה העערכת הספק +- לדעתך ברכב?

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כיף לראות! אנחנו בעידן שכבר לא שומעים כמעט ביטויים כמו חריטה, פורטינג, קרבורטור וכו', עברנו לעולם של תוכנה, עוד תוכנה ועוד תוכנה.

 

תהנה, וסתם מסקרנות מה העערכת הספק +- לדעתך ברכב?

תודה רבה,

במקור המנוע הזה הפיק 85 כ״ס בגלל הקרטורטור הקטן (חד לועי) ויחס דחיסה נמוך של 8.5:1

אותו מנוע רק עם יחס דחיסה של 9.2:1 ועם קרבורטור דו לועי הפיק הספק של 105 כ״ס.

כרגע עם מקצה השיפורים המנוע אמור לתת בין 130 ל 140 כ״ס.

על משקל של 1,020 ק״ג.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תענוג!

 

בהחלט 130 כ''ס על משקל כזה ותגובות של פעם (הכוונה ללא מחשב, שהכל מכאני ומיידי) הם דבר כיפי!

 

אני עוד זוכר שהייתה בזמנו אחת טורבו אדומה, נסעה יפה מאוד ובכללי צורת הרכב יפה לטעמי.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תענוג!

 

בהחלט 130 כ''ס על משקל כזה ותגובות של פעם (הכוונה ללא מחשב, שהכל מכאני ומיידי) הם דבר כיפי!

 

אני עוד זוכר שהייתה בזמנו אחת טורבו אדומה, נסעה יפה מאוד ובכללי צורת הרכב יפה לטעמי.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

האדומה עדיין קיימת אך היום היא עם מנוע 4300 v6 של GM.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון

ממש יפה.

סרטון התנעה חובה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1444 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...