Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

יש ברשותי פג'ו 206 שנת 2002 אוטומט

ולפני כחצי שנה בערך המזגן הפסיק לקרר והוציא אויר לא קר

במוסך שלי(גבע) אמרו שהמדחס לא נכנס לפעולה והוא לא תקין

לכן יש להחליף אותו.

השאלה שלי האם יש משמעות למדחס מקורי או לא?

האם יש הבדל ברמת הביצועים של המזגן ?

ברמת הקור שהוא יוציא?

ברור לי שמקורי יותר יקר אבל האם זה שווה את זה?

 

תודה לכל העונים מראש

פורסם

שלום,

 

ההחלטה האם לשים חלק חליפי או מקורי תלוי בהרבה ניסיון של הרכב והחלקים.

 

יש חליפיים טובים בשוק אבל עדיין הם לא אותו דבר כמו מקורי. תפוקת המזגן תהיה אותו דבר רק אורך החיים של חלק חליפי היא נמוכה יותר.

 

יש מקורי מהחברה ויש מקורי AFTER MARKET. שזה בדיוק אותו חלק ההבדל היחיד הוא מדבקה עם הסמל של פיז'ו סיטרואן.

יש למצוא חלק מקורי לא מהחברה. ההבדל במחיר הוא של כ 1000-1500 ש"ח.

 

לדעתי, בתהחשב למחיר הרכב ועלויות אני ממליץ חליפי.

 

איזה שנה האוטו?

מכונית זה יותר מסתם אוטו

×
×
  • תוכן חדש...