Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורולה RUN-X T


Meishar84
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש קורולה T-SPORT, כמו היאריס. יש לה מנוע 1.8 ו-190 כ"ס (או 180, לא זוכר בדיוק). ללא טורבו, משהו בסגנון של ה-TYPE R. נחשבת אכזבה גדולה. מגיעה רק ב-3 דלתות אם אני זוכר נכון. לא נמכרת בארץ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
יש קורולה T-SPORT, כמו היאריס. יש לה מנוע 1.8 ו-190 כ"ס (או 180, לא זוכר בדיוק). ללא טורבו, משהו בסגנון של ה-TYPE R. נחשבת אכזבה גדולה. מגיעה רק ב-3 דלתות אם אני זוכר נכון. לא נמכרת בארץ.

 

רוני

 

כן

היא הייתה עם 3 דלתות

 

טיפה יותר מנופחת מהRUN-X

 

דווקא יפה מאוד , אהבתי את הג'אנטים ...

 

למה נחשבת לאכזבה ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

היא עומתה בחו"ל מול המתחרות הישירות - סיוויק, קליאו, לאון. ברוב הסעיפים היא נפלה מכולן. המנוע לא חזק כמו שהנתונים מספרים ויחסי ההעברה הלא מוצלחים פוגעים בקצב. ההתנהגות גם היא רמה אחת מתחת למתחרות ובגדול - כמכונית ספורטיבית היא נחותה.

 

זה היה בסדר אם היא הייתה מתאימה בתור גרנד-טורר משפחתי כזה, כלומר בתור סתם משפחתית חזקה בלי יומרות ספורטיביות, אבל גם בזה היא נופלת - בגלל אופי הפעולה הלא נעים של המנוע ובגלל החוסר בנוחות. בקיצור - נופלת בין הכסאות.

 

(מגיע להם, לטויוטה... לנסות לפתח מכונית ספורטיבית על בסיס הקורולה... נו באמת :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
היא עומתה בחו"ל מול המתחרות הישירות - סיוויק, קליאו, לאון. ברוב הסעיפים היא נפלה מכולן. המנוע לא חזק כמו שהנתונים מספרים ויחסי ההעברה הלא מוצלחים פוגעים בקצב. ההתנהגות גם היא רמה אחת מתחת למתחרות ובגדול - כמכונית ספורטיבית היא נחותה.

 

זה היה בסדר אם היא הייתה מתאימה בתור גרנד-טורר משפחתי כזה, כלומר בתור סתם משפחתית חזקה בלי יומרות ספורטיביות, אבל גם בזה היא נופלת - בגלל אופי הפעולה הלא נעים של המנוע ובגלל החוסר בנוחות. בקיצור - נופלת בין הכסאות.

 

(מגיע להם, לטויוטה... לנסות לפתח מכונית ספורטיבית על בסיס הקורולה... נו באמת :wink: )

 

רוני

 

 

לפחות העיצוב לא רע :lol:

 

האמת שגם שיערתי שבערך אלה הסיבות

וסעיף השלדה בעיקר ...

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
היא עומתה בחו"ל מול המתחרות הישירות - סיוויק, קליאו, לאון. ברוב הסעיפים היא נפלה מכולן. המנוע לא חזק כמו שהנתונים מספרים ויחסי ההעברה הלא מוצלחים פוגעים בקצב. ההתנהגות גם היא רמה אחת מתחת למתחרות ובגדול - כמכונית ספורטיבית היא נחותה.

 

זה היה בסדר אם היא הייתה מתאימה בתור גרנד-טורר משפחתי כזה, כלומר בתור סתם משפחתית חזקה בלי יומרות ספורטיביות, אבל גם בזה היא נופלת - בגלל אופי הפעולה הלא נעים של המנוע ובגלל החוסר בנוחות. בקיצור - נופלת בין הכסאות.

 

(מגיע להם, לטויוטה... לנסות לפתח מכונית ספורטיבית על בסיס הקורולה... נו באמת :wink: )

 

רוני

 

 

חבל שאתה מזלזל..

 

דווקא בדור הקודם כאשר טויטה התחרו בראלי, הייתה הקורולה בסיס טוב לדגם ספורטיבי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

חבל שאתה מזלזל..

 

דווקא בדור הקודם כאשר טויטה התחרו בראלי, הייתה הקורולה בסיס טוב לדגם ספורטיבי.

 

אתה נעלב בשם הקורולה?? :lol:

 

אני מקווה שאתה מודע לעובדה שהדגם שהתחרה בראלי לא דומה בשיט (סליחה, לא דומה כלל) למשפחתית המפהיקה (מלשון - גורמת לפיהוק) שרבע מדינה נוסעת בה, נכון?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חבל שאתה מזלזל..

 

דווקא בדור הקודם כאשר טויטה התחרו בראלי, הייתה הקורולה בסיס טוב לדגם ספורטיבי.

 

אתה נעלב בשם הקורולה?? :lol:

 

אני מקווה שאתה מודע לעובדה שהדגם שהתחרה בראלי לא דומה בשיט (סליחה, לא דומה כלל) למשפחתית המפהיקה (מלשון - גורמת לפיהוק) שרבע מדינה נוסעת בה, נכון?

 

רוני

 

 

בינינו, איזו משפחתית אינה מפהיקה?! (נו טוב תוציא את ה-156 מהרשימה :D )

כל מי שקונה משפחתית בסגנון הקורולה יעדיף שתגרום לו לפהק בכל זמן שהוא נוהג בה.

אם הוא לא כל כך רוצה לפהק הוא יקנה WRX או אוקטביה RS למשל.

172

פורסם

בינינו, איזו משפחתית אינה מפהיקה?! (נו טוב תוציא את ה-156 מהרשימה :D )

כל מי שקונה משפחתית בסגנון הקורולה יעדיף שתגרום לו לפהק בכל זמן שהוא נוהג בה.

אם הוא לא כל כך רוצה לפהק הוא יקנה WRX או אוקטביה RS למשל.

 

לא כל מי שקונה כזאת... משום מה יש הרבה שמתעקשים לנסות להפוך את המשפחתומטית הסטנדרטית שלהם למכונית ספורט אימתנית... :?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בינינו, איזו משפחתית אינה מפהיקה?! (נו טוב תוציא את ה-156 מהרשימה :D )

כל מי שקונה משפחתית בסגנון הקורולה יעדיף שתגרום לו לפהק בכל זמן שהוא נוהג בה.

אם הוא לא כל כך רוצה לפהק הוא יקנה WRX או אוקטביה RS למשל.

 

לא כל מי שקונה כזאת... משום מה יש הרבה שמתעקשים לנסות להפוך את המשפחתומטית הסטנדרטית שלהם למכונית ספורט אימתנית... :?

 

אהם :lol:

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...