Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הפעם אני שם תזכורות בכל הפלאפונים שלי ואני בא.

 

מעולה!

מי עוד??? :shock:

 

האם ציינתי שהנוכחות מחר תקבע אם המפגש ימשיך במסורת 3 השבועות,

או פעם בחודש :?:

 

אז תחשבו על זה... 8)

פורסם
הפעם אני שם תזכורות בכל הפלאפונים שלי ואני בא.

 

מעולה!

מי עוד??? :shock:

 

האם ציינתי שהנוכחות מחר תקבע אם המפגש ימשיך במסורת 3 השבועות,

או פעם בחודש :?:

 

אז תחשבו על זה... 8)

 

אולי תנסה גם לשכנע אותם עם חלוקת טרופיות וארטיקים חינם למגיעים ? :lol:

פורסם
הפעם אני שם תזכורות בכל הפלאפונים שלי ואני בא.

 

מעולה!

מי עוד??? :shock:

 

האם ציינתי שהנוכחות מחר תקבע אם המפגש ימשיך במסורת 3 השבועות,

או פעם בחודש :?:

 

אז תחשבו על זה... 8)

 

אולי תנסה גם לשכנע אותם עם חלוקת טרופיות וארטיקים חינם למגיעים ? :lol:

 

ניסיתי כבר... לא הולך... :lol:

פורסם

לילה נפלא לכולם!!

אמנם בשעה הזאת אני לא הכי שפוי אבל אני כנראה יגיע מחר.

לא 100% כי תמיד יש אצלי הפתעות.

דרך אגב אם אני בא אני יצטרך את עזרתכם בהרכבת רמקולים קדמיים על הדשבורד.

פשוט רוצים לי על הרכבה כזאת 60 שקל ויהיה באסה לשים אותם על הרכבה פשוטה יחסית.

אם אני יגיע אני מקווה שמישהו יוכל להקדיש לי קצת מזמנו, אם לא ילך ויצא שהם לא יורכבו במפגש אני ישים את ה-60 שקל.

מקווה מאד לבוא ושיהיה מפגש מוצלח!!!

:p:p

×
×
  • תוכן חדש...