Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

ושוב אנו נפגשים ביום שישי הקרוב, במתחם יוניברס קלאב בשעה 17:00.

אנא מכם, כל מי שמעוניין להגיע, שירשום כאן כי הוא מגיע, ואם יש לו מערכת

אשר צריכה תשומת לב/עבודה, שיציין את אופי העניין.

חשוב לי להדגיש, אני אוכל להיות רק עד 18:00, ואני תמיד מקדים ומגיע

ב 16:30 כך שכל מי שרוצה להקדים, לא יהיה לבד.

 

(אייל, אם תוכל להדביק את הנושא, אני אשמח :) )

פורסם

שלח לי פרטים איפה ומתי...

 

ROCKFORD FOSGATE 851X

ROCKFORD FOSGATE 851S

ROCKFORD FOSGATE FNQ

CERWIN VEGA VEGA

ROCKFORD FOSGATE RFR X2

PIONEER DVH-5000

CLARION SOUND PROSSESOR

5.1 DTS

PROLOGIC 2

PIONEER CENTER

פורסם
שלח לי פרטים איפה ומתי...

 

ROCKFORD FOSGATE 851X

ROCKFORD FOSGATE 851S

ROCKFORD FOSGATE FNQ

CERWIN VEGA VEGA

ROCKFORD FOSGATE RFR X2

PIONEER DVH-5000

CLARION SOUND PROSSESOR

5.1 DTS

PROLOGIC 2

PIONEER CENTER

 

שלום לכולם!

 

ושוב אנו נפגשים ביום שישי הקרוב, במתחם יוניברס קלאב בשעה 17:00.

אנא מכם, כל מי שמעוניין להגיע, שירשום כאן כי הוא מגיע, ואם יש לו מערכת

אשר צריכה תשומת לב/עבודה, שיציין את אופי העניין.

חשוב לי להדגיש, אני אוכל להיות רק עד 18:00, ואני תמיד מקדים ומגיע

ב 16:30 כך שכל מי שרוצה להקדים, לא יהיה לבד.

 

(אייל, אם תוכל להדביק את הנושא, אני אשמח )

פורסם
שלח לי פרטים איפה ומתי...

 

ROCKFORD FOSGATE 851X

ROCKFORD FOSGATE 851S

ROCKFORD FOSGATE FNQ

CERWIN VEGA VEGA

ROCKFORD FOSGATE RFR X2

PIONEER DVH-5000

CLARION SOUND PROSSESOR

5.1 DTS

PROLOGIC 2

PIONEER CENTER

 

יענו מה, דילגת על כל ההודעה הראשונה?

 

הכל רשום שם.

 

 

ושוב אנו נפגשים ביום שישי הקרוב, במתחם יוניברס קלאב בשעה 17:00.
:wink:

 

 

(עריכה: בעעע אדי, הקדמת אותי בדקה :splat: )

×
×
  • תוכן חדש...