Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פריט חומרי? תעודת הזהות שלי. והייתי לחלוטין משנה משהו אישי, שלא נועד לפורום.

(ולא יזיק פתק קטן עם תוצאות הגרלה או משהו בתוך התעודה...)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה יכול לחזור אחורה לנקודת זמן בחיים שלך. אם היה אפשר לחזור לאן שרוצים, הייתי חוזר לגן עדן, הורג את הנחש לפני שהוא היה מפתה את אדם וחווה לאכול מעץ הדעת, וכולנו היינו חיים היום כמו מלכים בלי מלחמות, כסף, עבודה קשה ועצבים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא יכול לחזור יותר מידי אחורה בזמן,אני יליד 82 . דברים מעניינים קרו לפני שנולדתי...

הייתי רוצה לממש סוג של פנטזיה והיא להיות מעיין "מדיום" של המוסד8) לחזור בערך לשנת 94 כילד "פלא"..

בעזרת רשימה שהייתי לוקח ובה פרטים על כל הפיגועים ,פעולות טרור,מארגנים ואנשי מפתח (הכל באמצעות גוגל..)

כמובן שיש דברים שאולי לא הייתי יכול למנוע כמו רצח רבין למשל שנראה לי קצת נודף קונספרציה...

אני מאמין שהמוסד היה מתגמל אותי טוב כך שאני לא זקוק למספרי הלוטו...:lol:

וכמובן מגיע לנקודה שבה אני נמצא היום ויוצא לגמלאות...

זו אפשרות אחת...

Gn'f'R

פורסם
אתה יכול לחזור אחורה לנקודת זמן בחיים שלך......

כן, הבנתי את כללי המשחק כאן...אך רציתי להמנע מתגובה כנה.

יש נקודת זמן בחיי שהייתי שמח אם היה ניתן לחזור אליה, ושם לבחור נתיב אחר. אך זהו משהו אישי ובוודאי שלא אפרטו לאיש.

 

סרטים כדרכם הם סרטים בלבד ואין לקחתם ברצינות יתרה, אך מי שמכיר את סדרת סרטי "חזרה לעתיד" יודע עד כמה המסלול החדש שיתקבל לא טומן תמיד טובות.

 

אך כדי לא לסיים את התגובה, ללא תגובה לשאלה. ייתכן שהייתי שוקל שתי נקודות צומת בחיי והם בחירת מסלול הלימודים בתיכון או מסלול השירות הצבאי שעשיתי.

פורסם

אין מטרת השרשור להכנס לחייכם האישיים,הוא בא במטרה יותר הומוריסטית ומשעשעת משהו בסגנון של " לשלוח מכתב למייקל ג'קסון ולומר לו להחליף רופא.."

כמובן שמי שמרגיש פתוח יותר מוזמן לשפוך מה שבא לו.

Gn'f'R

פורסם

חשבתי על זה פעם, ככה שיש לי כבר תשובה מוכנה.

חוזר ל-3/2/1997 ומציל בדרך זו או אחרת את 73 החיילים שנהרגו באסון המסוקים, ביניהם בן דודתי היקר.

זה מספיק לי.

Polo 2012

פורסם

אם זה עובד ככה, אני חושב שאוותר :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=6OhOPOW7TtU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אם כבר אתה חושב בצורה כזו כלכלית, אז תחשוב בגדול. תמצא חברה (או כמה חברות) שהשקעה בהן בתאריך X תתן לך את המקסימום כסף בתאריך Y, ותשקיע.

סתם לדוגמא, מניית אפל הייתה על 38 ב-2005, היום היא על 540. אם היית חוזר ל-2005 ומשקיע בה סכום כסף, היה לך פי 14 היום. אבל יודע מה, זאת לא דוגמא טובה. למה שלא תחזור לתחילת שנות ה-2000 ותמציא את פייסבוק לפני מארק צוקרברג? זה כבר יכול לעשות לך מיליארדים :wink:

 

חשיבה כלכלית נכונה היתה מחפשת את החברות עם שיעור הגידול הגבוה ביותר בשער המניה, לא את אלו עם שווי השוק הגבוה ביותר; זאת על מנת להכפיל את הכסף בשיעור הגבוה ביותר (כמו שעשה לכאורה אותו אחד ש"הגיע מהעתיד").

 

אני לא הייתי חוזר אחורה לאף נקודה בחיי, כי זה היה אומר שהייתי מנסה לשחזר הכל כדי שתהיה לי הבת המדהימה שיש לי היום, בלי עין הרע, וכל השאר לא היה משנה לי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

 

אני לא הייתי חוזר אחורה לאף נקודה בחיי, כי זה היה אומר שהייתי מנסה לשחזר הכל כדי שתהיה לי הבת המדהימה שיש לי היום, בלי עין הרע, וכל השאר לא היה משנה לי.

 

:mm_yeah: הוסיף ואומר שגם הייתי מקדים את בואה לעולם ואת ההיכרות אם אישתי (בנוסף כמובן למס' לוטו ).

Gn'f'R

פורסם

יש לכם רק טעות אחת קטנה.

ברגע שאתה מתערב בעבר, אתה משנה את העתיד.

 

אם תשקיעו מליוני שקלים או דולרים בחברה ששווה X כסף בנקודת זמן מסוימת, הרי ששיניתם לגמרי את ההתנהלות שלה.

אם תברחו מהמקום שבו פגשתם את האישה/בעל, הרי שכל מה שקרה מאז ישתנה.

 

בקיצור, אף אחד לא יכול להבטיח שיהיה לכם יותר טוב למרות שתדעו מה קורה בעתיד.

פורסם

אני לא הייתי חוזר אחורה לאף נקודה בחיי, כי זה היה אומר שהייתי מנסה לשחזר הכל כדי שתהיה לי הבת המדהימה שיש לי היום, בלי עין הרע, וכל השאר לא היה משנה לי.

 

זו באמת נקודה מעניינת. אבל אולי היא מדהימה בזכותך ועם אישה אחרת היתה אפילו עוד יותר מדהימה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני לא יכול לחזור יותר מידי אחורה בזמן,אני יליד 82 . דברים מעניינים קרו לפני שנולדתי...

הייתי רוצה לממש סוג של פנטזיה והיא להיות מעיין "מדיום" של המוסד8) לחזור בערך לשנת 94 כילד "פלא"..

בעזרת רשימה שהייתי לוקח ובה פרטים על כל הפיגועים ,פעולות טרור,מארגנים ואנשי מפתח (הכל באמצעות גוגל..)

כמובן שיש דברים שאולי לא הייתי יכול למנוע כמו רצח רבין למשל שנראה לי קצת נודף קונספרציה...

אני מאמין שהמוסד היה מתגמל אותי טוב כך שאני לא זקוק למספרי הלוטו...:lol:

וכמובן מגיע לנקודה שבה אני נמצא היום ויוצא לגמלאות...

זו אפשרות אחת...

 

 

 

או שהם היו מחליטים לאשפז אותך/ לעשות בך ניסויים.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p


×
×
  • תוכן חדש...