Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני לא מצליח למצוא כל כך מידע על שניהם ולכן אני פונה אליכם

אני צריך מערכת עם 3 יציאות מגבר .

בכוונה אני מתלבט ביניהם כי הם יחסית זולים בחו"ל (אנגליה) ובארץ הם עולים פי 2 לפחות

את הJVC אין בארץ

 

איזה מהם עדיף? אשמח לקבל עוד המלצות . פשוט אני מעדיף יציאות חזקות למגבר

פורסם

תקציב 1100 (זה המחיר שיעלה לי להביא אותם)

דאבל דין לצערי לא נכנס אצלי.. ובקשר ליד שנייה אני פתוח להצעות :)

פורסם

לא ברור מה אתה מחפש

המכשירים שהבאתה הם בעליי BT מובנה אם זה רלוונטי לך

אז ה-117 לא מגיע עם בלוטות'.

 

שני המכשירים הנ"ל מאוד דומים מבחינת ביצועים

JVC יותר נוח לתפעול ,הקנווד הנ"ל לא נוח לתיפעול וניווט בין פיצ'רים {אם כי הוא איכותי,ומפוצץ פיצ'רים}

ב-1100 שח בארץ הכי קרוב שתקבל זה הקלריון CZ501

שהוא פחות משוכלל משני המכשירים שהבאתה

עם דגש על אקולצייה\טיים קורקשן\חיתוכים

פורסם

בהחלט האלפיין נחשב למכשיר איכותי מאוד, הייתי כמעט ליפני קנייה של אחד. כמו שאמרו לפניי - זה ללכת על בטוח.

 

אם אני לא טועה יש אחד למכירה בפורום אודיו יד שניה, שווה לבדוק!

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

×
×
  • תוכן חדש...