Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5325 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי תכתוב את מה שאתה מחפש בצורה ברורה יותר ?

דוגמא לכתיבה נכונה.

 

אום מקבוצת חוזק 8 או 12 מנירוסטה או פלדה עם ציפוי אבץ או השחמה.

תבריג M12X1= אום בעל תבריג פנימי M12 בעלת פסיעה של 1 מילימטר.

איזה כייף לי :)

פורסם

מה זה "אום אלן"? אולי התכוונת לבורג עם ראש אלן?

 

נסה ב"אום ובורג", תלפיות, ירושלים.

 

דני

פורסם
אני צריך לסגור גאנט על הונדה שהמידה של האום שלה זה שתיים עשרה אחד וחצי .עכשיו יותר טוב?

 

ניסית בחנויות חלפי רכב?

 

דני

 

נ.ב. למידה קוראים M12x1.5mm

פורסם

רק לי נראה מוזר שעסק שמתיימר להיות הכי גדול בארץ בתחום הג'אנטים מחפש אומים לג'אנטים???:lol:

 

 

תנסה אצל מ.י.ח /פיטסטופ.

 

אני בטוח שתוכל למצוא שם....

 

 

 

נתי

פורסם
אני צריך לסגור גאנט על הונדה שהמידה של האום שלה זה שתיים עשרה אחד וחצי .עכשיו יותר טוב?

ממש לא ! אני מתפלא עלייך שאינך יודע לכתוב או לתאר את האום בצורה יותר מקצועית.

M12X1.5= תבריג מילימטרי לפי תקן ISO או DIN בעל פסיעה של 1.5 מילימטר.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

ואני בכלל לא הבנתי כלום,בכותרת כתבת M12X1.25 בהודעה השניה כתבת M12X1.5,מה זה אום אלן?

 

אומנם ההברגה של הגלגלים בהונדה היא M12X1.5 אך ישנה חשיבות גם לסוג הג'אנט,מה קוטר הקדח של הבורג?איזה זווית הקונוס?

 

טעות בקונוס יכולה לגרום להשתחררות האומים או לחוסר מירכוז הגלגל,קדח גדול מידי עם קונוס לא מתאים יגרום לשבירת הגוז'ונים.

 

אורן.

פורסם

תודה היסתדרתי... ודני גם למפעל ארק איילה היה מחסור רציני קורה שניתקעים.ולכל אלה שמנסים לתקן אותי אז מי שרצה לעזור לי למצוא אום אלן להונדה יודע בדיוק מה אני מחפש אז באמת תודה רבה לכם על השיעור...ובסוף מצאתי ככה זה שיש קשרים

פורסם

שיעור מאלף בהבנת הנקרא, שאילת שאלות והדגמה של בעל מקצוע בתחום שקצת מתבלבלים לו המונחים.

 

באותה מידה, אם היה לי שקל בעל פעם שקניתי "דיסקיות בלם" (WTF) הסברתי שאני מחפש STRUTS למתלה הקדמי ברכב שלי (יש לך מתלה ברכב? בשביל מה אתה צריך מתלה? קולב אתה מתכוון????) או איזה מינוח מומצא אחר מעולם מכונאות הרכב הישראלי, מצב טוב שהייתי מתנייד במוניות ולא על קטנוע...

 

 

מארק, כבוד על פירוש הדרישות

 

ולשואל המקורי -

בית הבורג ברח' בית אלפא בתל אביב (צמוד למועדון חשפנות כלשהו, שכחתי את השם, אבל קשה מאוד לפספס את המקום)

אחלה אנשים, אחלה שירות, ומחזיקים קרוב לוודאי כל מה שאי פעם תרצה שישלו הברגה או שאפשר להבריג אליו.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
רק לי נראה מוזר שעסק שמתיימר להיות הכי גדול בארץ בתחום הג'אנטים מחפש אומים לג'אנטים???:lol:

 

 

תנסה אצל מ.י.ח /פיטסטופ.

 

אני בטוח שתוכל למצוא שם....

 

 

 

נתי

אתה חכם גדול אני מוכן לציין פה איך חשבתה על זה שאני יפנה למיתחרה שלנו...??גדול אהבתי

אה...וסתם שאלה איך אתה בטוח שאני ימצא שם??כי דווקא בדקו שם וגם להם לא היה..אז מה אתה בטוח בעצמך??

×
×
  • תוכן חדש...