Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חברת ניהול לבית משותף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה עברתי לדירה בבניין חדש.

אני היחיד מבין כל הדיירים שהסכים "להקריב" ולמצוא חברה לניהול הבית (אף אחד לא מוכן להיות וועד).

העניין הבעייתי הוא שמדובר בבניין קטן ( 7 דירות) ויש הרבה חברות שלא מוכנות להתעסק עם בניין קטן כ"כ.

 

יש למישהו המלצה\טלפון של חברה כזאת?

פורסם

הבניין באילת במטולה או בעפולה?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

המציאו רק המטומטמים לא מבינים את הצורך לקחת את התרופה , ואם הם מבינים זאת , הם לא מטומטמים.

 

יש אחד בתל אביב פורר או פירר שמנסיון של בן משפחה הוא טוב מאוד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

7 דירות זה לא דבר כלכלי לחברת ניהול, לא לחברה עצמה ולא לדיירים.

אם נראה לך שהדיירים שם בעייתיים בכל מה שקשור בתשלום וועד בית וכיו"ב אולי שווה בכל זאת, אם לא, כדאי שאחד הדיירים ייקח את זה עליו.

פורסם

בניין חדש של 7 דירות בלי מעלית?

 

חברת ניהול תגבה לדעתי יותר עמלה לעצמה מאשר העלויות האמיתיות של תחזוקת הבית. כלומר תשלמו יותר מכפול סתם.

 

תציע לדיירים שיהיה וועד והוועד יהיה פטור מתשלום מיסי הוועד.

תסביר להם שהאלטרנטיבה של חברת ניהול תהיה יקרה בהרבה.

 

אם באמת בניין חדש בלי מעלית - לא נשמע לי שתפקיד הוועד כזה כבד.

זה מתמצה בערך ב:

1. לפתוח חשבון בנק עבור הוועד (בלבול מח חד פעמי)

2. להעסיק מנקה.

3. להעסיק גנן.

4. לפתוח תיק ב"ל עבורם. (בלבול מח חד פעמי)

5. ביטוח צד ג' + ביטוח חבות מעסיקים (בלבול מח חד פעמי)

6. כל חצי שנה לקחת 6 צ'קים מכל דייר

7. כל חודש להפקיד את הצ'קים

 

לא אמורות להיות לך יותר מדי התעסקויות עם תיקונים כי זה בניין קטן וחדש.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מסכין עם Wil למעט דבר אחד: כאשר אני הייתי בועד של בנין בגודל כזה גבינו את דמי הועד פעם בשנה, כיון שממילא היה מדובר בסכום זעיר (משהו כמו 30 ש"ח לחודש, אני מניח שבמונחי היום זה שוה ערך ל-50-60 ש"ח לחודש). כמוכן לא היתה שום בעיה לגבות את דמי הועד, הדיירים כולם שיתפו פעולה בעניין וגם שמרו על הרכוש, אבל זה באמת עניין של מזל.

כאשר כעבור 5 שנים החלטנו לצבוע את חדר המדרגות כינסנו את כל הדיירים, קיבלנו הסכמה וכל אחד שילם את חלקו.

כיום אני גר ברב קומות ומדובר בסיפור שונה לגמרי. התחזוקה מסובכת מאוד (מערכות חשמל ומים מורכבות, מעליות וכו'). טוב שיש כמה פנסיונרים שמוכנים להקדיש לכך מזמנם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מתעלק ברשותכם.

 

לפני כשבועיים עלה הרעיון של לשכור את שירותיה חברה שכזו באסיפת דיירים השנתית.

אצלנו מדובר בבניין בן 8 קומות, בירושלים עם מעלית ו24 דירות.

 

האם יש למישהו המלצה לחברה שכזו?

 

תודה!

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

×
×
  • תוכן חדש...