Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה דעתכם כדאי לעשות עם הביטוח/שמאי/מוסך הסדר?


שימו לב! השרשור הזה בן 4548 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אשמח לשמוע מה אתם חושבים על ה"חוויה" :arrow:שסידרו לי שבוע שעבר:

אחרי תאונה שעשיתי הופניתי ע"י סוכנת הביטוח למוסך הסדר (השתתפות של 974 ש"ח במקום 1800 ש"ח במוסך אחר). הגעתי עם הגרר למוסך ושמאי מטעם חברת הביטוח צילם את הרכב והלך. אמרו לי שבין התיקונים צריך להזמין כנף אז בינתיים אני יכול ללכת. היה כבר אחרי צהריים אז לא לקחתי רכב חלופי ולא היה טעם להישאר להמתין במוסך.

אחרי 3 ימי עסקים (לא כולל שישי שבת) התקשרתי למוסך ואמרו לי שהרכב תוקן וניתן לבוא לקחת. לא המוסך, לא השמאי ולא חברת הביטוח התקשרו לתת לי הצעת מחיר לתיקון ופירוט החלקים שהוחלפו. בדיעבד, אם עלות התיקון היתה נמוכה הייתי שוקל אם לתבוע את הביטוח.

עלות התיקון יצאה 3400 ש"ח, מתוך זה שילמתי 982 ש"ח (לא ברור למה נוספו עוד כמה שקלים...)

יש לציין שבזמן שהרכב היה במוסך, הוא נפגע פעם נוספת אבל בעל המוסך צבע על חשבונו את השריטות והורה לנהג הפוגע להעביר לי 500 ש"ח כפיצוי על המכה הקטנה שנותרה (ביקשתי פיצוי כספי במקום להחליף דלת שלמה).

כשהגעתי למוסך לקחת את הרכב, התלוננתי על כך שלא עדכנו אותי ונתנו לי את האופציה לבחור ותיקנו עם חלקים ללא אישורי אך המוסך, השמאי וחברת הביטוח טענו שזה שהורדתי מהגרר את האוטו בכניסת המוסך והשארתי אותו שם מהווה את ההסכמה שלי לתיקון.

גם בטופס אישור על התיקון הפקידה הורתה לי לחתום בדיעבד שאישרתי לתקן את הרכב בתאריך אחר (שבוע לפני) ובסעיף שקיבלתי את הרכב היא רשמה תאריך נוכחי של אותו יום. כשסירבתי לחתום והוספתי הערה שהחתימו אותי בדיעבד, היא מחקה הכל בטיפקס וסירבה לשחרר את הרכב עד שאחתום.

בשיחת התייעצות עם סוכנת הביטוח היא חזרה שוב על כך שהסכמתי לתיקון עצם השארת הרכב במוסך ואמרה "תעשה מה שבא לך". נאלצתי לחתום בלית ברירה.

כשבאתי להתניע הסתבר שהמצבר גמור (עבד מצויין במשך 3 וחצי שנים וטענו שזה צירוף מקרים אז נאלצתי לקנות חדש באותו יום), החלקים החלופיים מחוברים בצורה לא תקינה עם מרווחים בינהם ובליטות בחיבורים, ומכיוון שהמגנזיום נקנה באופן פרטי ולא היה מכוסה, השמאי הציע לנסוע עם הגלגל הרזרבי שלי או לקנות גלגל חדש עד שיברר כמה עולה ג'נט וצמיג חדש (החזיר תשובה אחרי שלושה ימים שאקבל פיצוי כספי).

1. האם חברת הביטוח/שמאי/מוסך עבדו ע"פ חוק כשתיקנו ללא ידעתי וקבעו שעצם השארת הרכב במוסך היא הסכמה שלי לתיקון?

2. האם אני יכול לערער על איכות התיקון ואיכות החלקים אחרי שהרכב יצא מתיקון?

3. האם המוסך אחראי למצבר שנגמר?

4. למי כדאי לפנות אם קיבלתי שירות כ"כ מזעזע מסוכנות הביטוח ומהמוסך? (פעם אחרונה שאני מבטח דרכם!)

מה הייתם מציעים לעשות במקרה כזה?

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4548 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...