Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה בכל אופן, למדתי הרבה על הרכב. צריך לסובב את הגלגל כדי להלביש את הרצועה, ולצורך כך להרים את הרכב עם ג'ק הידראולי, שזה לא כלי סטנדרטי שיש לכל אחד בבית וכל אילתור אחר יכול להיות מסוכן. לצערי, בסוף הלכתי לבעל מקצוע להחלפת האלטרנטור למשופץ ושילמתי כ-650 ש"ח עם אחריות לחצי שנה, בדק את האלטרנטור הישן וטען שהתקלה יכולה לנבוע גם מרכיב אחר ולא רק מהווסת. מוסך אחר היה מוכן להחליף לי ווסת תמורת כ-350 ש"ח עם אחריות לחודש על הווסת וזה יכל לעלות ביוקר בסוף או שפשוט היה אומר שצריך להחליף ואז יכל לתקוע מחיר כשהאלטרנטור שלי בחוץ. את הווסת שקניתי, החזרתי לחנות.

פורסם

ציין בבקשה מי קיבל ממך חלק חשמלי בחזרה שנדע שיש עוד צדיקים בסדום....גם אם הם במרכז הארץ.

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

פורסם

למה לא להחזיר אם קניתי את החלק ביום חמישי ולא עשיתי בו שימוש והוא חדש ונקי עם כיסוי הפלסטיק שלו. קיבלתי זיכוי על עלות החלק.

פורסם

לא אמרתי לא להחזיר...ביקשתי רק לדעת מי המוכר האדיב כי בדרך כלל על חלפים חשמלים האחריות עד הדלת לרוב כי התחליפים הסינים ודומיהם לא באיכות גבוהה ולכן לא מקבלים בחזרה מהלקוח להבדיל מחלפים אחרים. הרעיון היה לטובת כלל הפורום לדעת מי המוכר האדיב.

 

*** אני לא רוצה להשמיץ אבל בצפון בודדים מספקי חלקי חשמל מוכנים לקבל בחזרה חלק חשמלי בחזרה מנסיון!!!!!****

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

פורסם

גל-אור ברחוב שונצינו בתל אביב. המוכר שאל כמה שאלות כמו מי המליץ לי להחליף את החלק ולמה לא החלפתי? אז עניתי שאין לי זמן להתעסק עם זה, שכבר תיקנתי במוסך ואשמח אם אוכל להחזיר. הוא בדק את החלק ויזואלית ונתן לי זיכוי.

×
×
  • תוכן חדש...