Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם המחשב במרכז הגן.אז הילדים יכולים לשבת אחריו ולשחק.וזה לא מומלץ.

 

המחשב לא במרכז הגן אלא במקום מרכזי. יש מאחורי קיר ולא ניתן לשבת מאחוריו.

 

הכל עניין של כמה האנטנה של הראוטר מתאמצת, כלומר עד כמה רחוקים כרטיסי הרשת האלחוטיים שמקבלים ממנה שירות.

בדיוק כמו אנטנה סלוללרית , עדיפות 10 קטנות מאחת גדולה מכיוון שכל היא מוציאה פחות קרינה "קרי" פחות מתאמצת.

בכל מצב , אפשר לכוונן את העוצמה בתוך ההגדרות של הראוטר ואף מומלץ מאוד על מנת להקטין את עוצמתה שלה ותוך כדי את טווח הקליטה שלה.

 

המצחיק הוא שאין שם שום צרכן של רשת אלחוטית. רכזת פשוטה הייתה מספק את אותה עבודה.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
המצחיק הוא שאין שם שום צרכן של רשת אלחוטית. רכזת פשוטה הייתה מספק את אותה עבודה.

ברוב הראוטרים (אני לא אומר כולם כי לא בדקתי אחד אחד) יש אפשרות לכבות את השידור האלחוטי. בחלק יש אפילו מפסק ולא צריך להכנס להגדרות.

:turn-l:
פורסם
שברדיוס קרוב לחלקו האחורי של המכשיר נמדדו רמות קרינה גבוהות מידי לילדים

 

כמה קרוב?

 

אם נמצאים מאחורי קיר שצמודה אליו טלוויזיה, זה מספיק קרוב?

פורסם

קיר שאינו רק גבס מספיק לחסום זאת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אני תמיד הרגשתי שמכשיר טלוויזיה CRT עובד... איך אני מרגיש את זה? אני שומע ציפצופים ורעשים מוזרים שקשה להסביר אותם עד שמכבים את הטלוויזיה, עכשיו אני רואה שאני לא לבד :shock:

 

אתה בהחלט לא לבד.

מה שאתה שומע זה את הסריקה האופקית של קרן האלקטרונים שיוצרת את התמונה - בתדר של 15.6KHZ בערך. הקרן סורקת תמיד, גם כאשר המסך שחור.

 

דני

פורסם

זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום זה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...