Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צביעת רכב - סוזוקי בלאנו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברשותי רכב סוזוקי בלאנו שנת 2000 ירוק זית.

אני מעוניין לצבוע אותו בעצמי.

 

כמה ליטר צבע להערכתם אני אזדקק לצביעת כל הרכב?

כמה ליטר לכה להערכתם אני אזדקק?

 

מה המחיר המקובל בתחום הזה לליטר צבע?

 

מצאתי את החנות הזאת שמוכרת צבע

http://www.topcolor.co.il/default.asp?iId=LDDGE

 

ממליצים?

 

בנוסף מישהו יכול להמליץ על מרסס צבע?

 

ראיתי את זה באתר ערוץ הקניות

http://www.21.tv/p-39332/%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%99%D7%A8_%D7%A6%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%94_Paint_Zoom_

 

וידאו

 

ממליצים? או שיש משהו יותר טוב ויותר זול?

 

מישהו יכול לרשום את השלבים או להפנות למדריך מוכן כיצד לצבוע את הרכב בעצמך?

 

בנוסף הצבע של הרכב שלי מתקלף בחלק מהמקומות (הלכה) נשאר הצבע הירוק מתחת, משהו כמו התמונה הזאת:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=288427&highlight=%D7%A6%D7%91%D7%A2

 

איך לטפל בזה לפני הצביעה? עם מה להסיר? צריך צבע יסוד לפני הצביעה?

 

אני איש טכני, אין לי בעיה לעבוד, וזה יצא גם טוב ויפה,

אם רק אקבל את ההדרכה המתאימה.

 

תודה למשיבים.

פורסם

בתכנית הבריטית Wheeler dealer, אשר משודרת אצלנו ביס בשם "השיפוצניקים", הראו בכמה תכניות צביעה מקצועית של הרכב. בשלבים הראשונים צריך לנקות את המשטחים ביסודיות עם מסיר שומנים, לשייף צבע או לכה פגומה בנייר שיוף (מתחילים ב180 ועוברים ל 120) ורק אח"כ אפשר להתחיל לרסס את הצבע. מה שבטוח, שצריך לעשות את זה במקום סגור וסטרילי ככל הניתן כי חלקיקי אבק מתיישבים על הצבע הטרי ויוצרים אח"כ מעין בועות לא אסתטיות.

בכל אופן, תעדכן על התקדמותך. גם אני רוצה לעשות בעצמי צביעה של גג ובכמה אזורים ברכב שבהם הלכה התקלפה והצבע דהה.

×
×
  • תוכן חדש...