Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מדובר בפורד סיירה שנת 1988 מנוע 2.0 פינטו, קרב פיירבורג 2E

 

האוטו מעשן אחרי שהמנוע מתחמם, העשן יוצא כשעוזבים את הגז.

ידוע לי שזה הגומיות שסתומים.

 

החלפתי שמן ל50\20 ופילטר שמן, העישון נעלם. חזר פעם ב-, למשך חצי שניה וזהו

עכשיו אחרי כמעט 2000 ק"מ עם השמן הזה הבעיה חזרה

 

אני הולך להחליף את הגומיות שסתומים אבל לפני אני רוצה לדעת על השפעת סוג הדלק בדבר

אין לי ממיר קטליתי

ולפי מה שהבנתי שמנועים מהשנים האלה צריכים לתדלק בדלק 96 כי זה שומר על הגומיות שסתומים

הרכב אצלי מתודלק 95 כמעט חצי שנה [וככה הבעלים הקודמים אמר לי לעשות- אז אני מתאר לעצמי שגם הוא תדלק ככה]

 

שפותחים את המכסה של הדלק שלי [מביפנים] יש מדבקה של דלק 96 .

 

השאלה היא כזאת..

אם אני קונה עכשיו גומיות שסתומים ומחליף לא תיהיה בעיה לתדלק 95 ? [גומיות חדישות בזמן הזה יהיו שונות מהמקוריות?] או שבכל מקרה עליי להשתמש ב96 כי אחרת גם הגומיות החדשות יילכו?

 

תודה

אלי

Only RWD

פורסם

סוג דלק לא משפיע על גומיות שסתומים.

הוא משפיע על תושבות שסתומים.

במנועים עם ראש ברזל וללג תושבות שסתומים מחוזקות העופרת שבדלק הייתה נחוצה לשימון ולהגנה על תושבות שסתומים.

לאחר שעברו להשתמש בדלק ללא עופרת-התחילו לייצר תושבות שסתומים מחוזקות שלא דורשות עופרת.

 

אני לא יודע אם המנוע שלך מתאים לעבודע עם דלק נטול עופרת או לא.

אם יש לך ספר היינס או מדריך טכני אחר- המידע הזה אמור להופיע שם.

אם המנוע לא מותאם לדלק נטול-אתה צריך להוסיף תוסף תחליף עופרת בכל תדלוק.

 

 

פורסם

שלום רב !

בהמשך לתגובתו והסברו הנכון של בוקי, יש וחובה לציין שהיום אין הבדל בין אוקטן 95 לאוקטן 96, משום ששניהם נטולי עופרת !

בנוסף רטב הסכויים שאתה גם לא זקוק לאשלגן.

וכמובן אני מבקש לחזור ולחדד את תגובתךו של ידידי בוקי, שהעופרת או האשלגן תפקידה לשמור על תושבת השסתומים, ולא על גומיות השסתומים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

יש לציין שמדובר במנוע עם ראש ברזל, ולכן אני לא בטוח ב 100% שהוא לא זקוק לתוספת אשלגון.

 

 

דלק 96 עם או בלי עופרת לא משווק יותר, ולכן אפשר למקד את השאלה :

 

האם צריך או לא צריך תוסף אשלגן למנוע הזה?

 

 

פורסם

את הפרטים האלה על המנוע אני אדע בקרוב [אם הוא נטול עופרת או לא]. אני בודק לפי הקוד של הראש מנוע שלי.

 

הזמנתי סט אטמים למנוע [סט עליון] שכולל אטמים לסעפת יניקה סעפת פליטה בית טרמוסטט משאבת מים מכסה שסתומים אטם ראש ומחזירי שמן לשסתומים ולקאם שאפט.

 

בקרוב אקבל את הגומיות החדשות ואחליף אותם. [אני מחליף לבד בלי לפרק ראש]

Only RWD

פורסם

eli3 שלום רב !

האם אתה בטוח שאתה יודע לאיזה הרפתקאה אתה נכנס?

האם יש ברשותך את האמצעים והכלים על מנת לכווץ את קפיצי השסתומים, ומדחס אוויר על מנת לשמור את השסתומים סגורים וצמודים לתושבתם?

אני מניח שיש ברשותך ספר היינס, אך האם זה מספיק, על מנת לבצע פרוייקט כזה, שגם מכונאי מיומן, ובעל ניסיון, היה נרתע מלהכנס לכך בוודאי בתנאים ביתיים.

האם אתה יודע כיצ להחליף מחזירי שמן לגל זיזים עליון?

איני מזלזל בך חס ושלום, ואיני מרפה את ידייך, ולו רק בשל העובדה שאיני מכיר אותך אישית, ולא את גייניה חברך, למרות שאני מודע לכך ממעקב אחריכם בפורום, שאתם קוטלי קנים לא קטנים, אם כי צעירים מאד בגילכם.

בהצלחה בכל מקרה.

מומלץ ששתעד את הפרויקט בצילום, למען הדורות הבאים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

דבר אחד להגיד לך, הגודל לא קובע.

תמונות בהמשך:wink:

 

נ.ב:

עדיין לא הוחלט אם להרים ראש או לא. [תלוי בחבר טוב שכנראה מוכן לפנות לי שטח עבודה משלי במוסך שלו]

Only RWD

פורסם

להחליף את מחזיר השמן של הקאמשפט זה בדיוק 10 דקות עבודה, אז אל דאגה.

החלפתי את כל המחזירי שמן בפינטו שלי, וזה באמת לא קשה.

 

מה שנשאר, זה להחליף גומיות שסתומים, דווקא את זה, כנראה אתן למוסך לעשות.

וצביקה, זה ג'ניה, לא גייניה.

 

JEP.

פורסם

וגניה איתך הסלעיחה, לצבר כמוני קשה לבטא בכתב וגם בקול שמות כאלה.

בברכת חג סוכות שמח

ולהתראות בחגיגות שובו הביתה,של גלעד שליט !

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...