Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת מגבר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הייתי במוסך שמתעסק גם בסטריאו לרכב (משה מהתעשייה הקלה באשדוד -2 בחורים צעירים)

ביקשתי ממנו הצעת מחיר להתקנת מגבר , והוא אמר לי 250 שקלים בלי חיווט , 400 כולל חיווט ואפילו פלטה יפה .

זה מישהו שכבר התקנתי אצלו קומפוננטים ותאמת אני מרוצה מההתקנה , אבל עד כמה שאני יודע התקנת מגבר כולל חיווט אמורה לעלות בין 500-600 אם לא יותר .

האם להתקין ? או להתרחק ?

 

תודה מראש על העזרה

VW - polo 2011 1.4

pioneer appradio 3

 

פורסם

סליחה, קשה לי להבין על מה גובים את המחיר המופקר הזה ועוד הוא עושה לך טובה שהוא שם לך איזה פלטת עץ.

 

תעשה לעצמך טובה תתקין לבד את המגבר ותחסוך לעצמך את הסכום המגוחך שגובים על ההתקנה הקלה הזאת.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

האמת היא שמאוד רציתי להתקין לבד את המגבר כי גם ככה לא ממש רציתי מגבר פשוט חבר שלי הביא לי את המגבר בחינם אז אמרתי יאאלה נשים אותו לא יזיק ,

בכל מקרה התחלתי לקרוא שירשורים וראיתי ביוטיוב התקנות , זה לא נראה כזה מסובך אך ראיתי הרבה אנשים שהמליצו ללכת לבעל מקצוע ולא לעשות שטויות כי אני יכול להגיע לנזקים של אלפי שקלים !

אני מעדיף לתת את ה400 שקל האלה במקום להצטער אחרי זה .

VW - polo 2011 1.4

pioneer appradio 3

 

פורסם

נכון מאוד. על פנוי התקנה נראית דבר פשוט אבל יש לה הרבה מרכיבים שהעיקרי בהם הוא ידע ! אני כל יום רואה התקנות שנעשו באופן חובבני ויכלו להיגמר באסון ! ו400 ש"ח זה הממוצע 600 זה כבר מוגזם להתקנה של מגבר בלבד. שיהיה בהצלחה ואל תתפשר תתקין אצל בעל מיקצוע הכי בריא.

דודי ארט סאונד

פורסם

אתה מדבר על משה ואבי? A.m stereo ?

בחורים טובים.

 

לרדיו שלך יש יותר מיציאה אחת למגבר?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

באשדוד לא הייתי מתקין רמקולים אחוריים,חוץ מאחד שהוא סביר (שאסור לציין שמות של מתקינים,שהוא די ייקר גם).

 

אודי תעזור לבחור להתקין מגבר :-)

Scan Speak

פורסם
אתה מדבר על משה ואבי? A.m stereo ?

בחורים טובים.

 

לרדיו שלך יש יותר מיציאה אחת למגבר?

 

כן אני מדבר על משה ואבי ,

ויש לי רדיו דיסק עם 3 יציאות נראה לי , clarion cz500

VW - polo 2011 1.4

pioneer appradio 3

 

פורסם
נכון מאוד. על פנוי התקנה נראית דבר פשוט אבל יש לה הרבה מרכיבים שהעיקרי בהם הוא ידע ! אני כל יום רואה התקנות שנעשו באופן חובבני ויכלו להיגמר באסון ! ו400 ש"ח זה הממוצע 600 זה כבר מוגזם להתקנה של מגבר בלבד. שיהיה בהצלחה ואל תתפשר תתקין אצל בעל מיקצוע הכי בריא.

דודי ארט סאונד

 

תן דוגמאות להתקנות הרות האסון שיצא לך לראות?

אני את כ-ל המערכת ברכב שלי התקנתי לבד, זו היתה הפעם הראשונה שלי ועד היום לא נשרף לי הרכב.

כ"כ בעיה לקנות קיט התקנה לחבר את החוט + הקצר למצבר ומשם לפיוז לאבטח אותו במקום טוב ואז לסלול את הפלוס ברחבי הרכב וכמובן להקפיד לא לשים אותו ליד חוטי רמקולים או כל דבר אחר?

 

כ"כ קשה לחבר את המינוס לאזור בשלדה ששויף והוסר כל הצבע ממנו ביסודיות?

 

כ"כ קשה לחבר + ו - לרמקולים ולסגור את הברגים של המגבר בטרמינלים הספציפים?

 

רק תגיד לי אתה מה כ"כ קשה.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

asraf אני מציע לך להירגע ולא לדבר בצורה מזלזלת כזו.

 

דודי פה הוא מתקין מקצועי שראה קצת יותר התקנות ממך, אז אל תזלזל אלא אם אתה יודע.

דבר שני, אני לא מתכוון לזלזל או לפגוע, אבל הרכב שלך זה קופסה שאני מפרק עם מברג את כל האוטו תוך חצי שעה.

שוב, בלי לזלזל או לפגוע, אני קצת יודע מה זה סוויפט הישנות.

 

לבחור שלנו פה אולי יש רכב חדש יותר, שקצת יותר מסובך מהסוויפט שלך, לא יודע.

אני יודע דבר אחד, בעל מקצוע נותן אחריות ומקצועיות (בהנחה שהוא מקצועי) על ההתקנה, ככה שאם קורה משהו אתה מכוסה והוא מכוסה. גם אם נשרף הרכב, יש ביטוח!

 

בקיצור, 400 ש"ח פלוס חיווט ופלטה יפה זה מחיר מאוד מאוד יפה. במקומך הייתי מתקין אצלו וזהו.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

לא חסר אפילו מתקינים חאפרים שחלק מעבודותיהם ניתן לפעמים לראות במפגשי צפון אצל החברה החדשים, פשוט מסוכן!

 

החל מGROUND שמחובר ע"י בורג קודח מעל המיכל דלק ועוד שלל תופעות שרוב הנזק עלול להגרם לציוד בדרך כלל.

פורסם
asraf אני מציע לך להירגע ולא לדבר בצורה מזלזלת כזו.

 

דודי פה הוא מתקין מקצועי שראה קצת יותר התקנות ממך, אז אל תזלזל אלא אם אתה יודע.

דבר שני, אני לא מתכוון לזלזל או לפגוע, אבל הרכב שלך זה קופסה שאני מפרק עם מברג את כל האוטו תוך חצי שעה.

שוב, בלי לזלזל או לפגוע, אני קצת יודע מה זה סוויפט הישנות.

 

לבחור שלנו פה אולי יש רכב חדש יותר, שקצת יותר מסובך מהסוויפט שלך, לא יודע.

אני יודע דבר אחד, בעל מקצוע נותן אחריות ומקצועיות (בהנחה שהוא מקצועי) על ההתקנה, ככה שאם קורה משהו אתה מכוסה והוא מכוסה. גם אם נשרף הרכב, יש ביטוח!

 

בקיצור, 400 ש"ח פלוס חיווט ופלטה יפה זה מחיר מאוד מאוד יפה. במקומך הייתי מתקין אצלו וזהו.

 

אין בעיה, אני לא מזלזל באף אחד חס ושלום ואני מצטער אם ההודעה שלי נראת מזלזלת.

פשוט חורה לי מחירים שמתקינים דופקים לכל אחד על התקנות, כבר יצא לי לשמוע על מתקין שדרש אלף שקל על התקנת סאב ומונובלוק.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
×
×
  • תוכן חדש...