Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 206 CC או הונדה סיוויק מ-03-05


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני כרגע קונה רכב חדש ויש לי מספר התלבטויות בין הרכבים שאני רוצה!

רציתי חוות דעת על הרכבים,איך השוק שלם, אמינות,חיסכון ותחזוקה.

הרכבים הם פיג׳ו 206 cc שנת 2001-2002 או הונדה סיויק שנת2003-2005

פורסם

שוק - הונדה כנראה יותר טובה.

אמינות - סביר להניח שהסיוויק עדיפה.

חיסכון - תלוי במנוע. כנראה די דומה.

תחזוקה שוטפת - לא יודע להגיד.

 

שים לב שמדובר על שתי מכוניות שונות בתכלית - הסיוויק היא משפחתית רגילה. ה-206 היא קבריולה צפופה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בתור אחד שנהג על שניהם ועכשיו למשפחה שלי יש סיוויק,

הסיוויק מכוערת לדעתי ולדעת כל שאר חברי היא לא (שנת 03) אבל האוטו אמין בצורה מטורפת נוח יפה מבפנים קל ופשוט אוטו טוב.

לעומת זאת שמעתי והרגשתי דברים לא טובים על ה206 CC כמו: אוטו כבד, מנוע חלש, בעיות בגג, זה פיג'ו וכו..

לכן רק אם אתה ממש ממש ממש רוצה אוטו פוזה שלא שווה את הכסף זה ה206

אם אתה רוצה אוטו אמיתי וטוב, חד משמעית הונדה.

מחפש אנשים עם הפולו החדשה למפגשים (:

×
×
  • תוכן חדש...