Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי ולוסטר בישראל החל מ-110 אלף ש"ח


ch2856
שימו לב! השרשור הזה בן 4620 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תמיד יהיו את האלה שיקנו רכב ביקר (שירוקו ) ויתבאסו שיצא רכב לא פחות טוב שעולה הרבה פחות



וברור שהשירוקו יותר יפה ויותר פה ושם אבל עדיין הוולוסטר עולה 50-60 אלף פחות וזה מבאס :)

קשה לי להאמין שמישהו לא ירצה לחסוך סכום כזה .

חבל על העצבים אני גם קניתי פולו ב92 ואם הייתי יודע שיש את הוולוסטר ב110 הייתי רוכש אותה

והעוד יותר מעצבן שמוכרים עכשיו ב 88 פלוס מערכת מולטימדיה !!

 

לדעתי הוולוסטר רכב מדהיםם!!! והרעיון של הדלתות ענק בלשון המעטה בעוד שנתיים אני ירכוש אחת כזאת בטוח ואני מקווה שכמובן שעד אז זליכה ההוא יצליח :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ידידי, אני רגוע לגמרי, אתה דווקא זה שנראה לחוץ.

אתה ראית אותי כותב שלא יביע את דעתו? אתה ראית אותי מצהיר שאני הרשות לדירוג תגובות?

לדעתי זו היתה תגובה מיותרת וסתמית,

אתה ממשיך לדרג תגובות ואתה מוכיח אותי צודק. אתה כותב דברים במיוחד על מנת להתסיס. אז תחסוך ממני את התגובה שלך.

 

ול-Springaviv, בתור בעל שירוקו, לא הייתי קונה את הולוסטר וחוסך לעצמי כסף. אם הייתי רוצה לחסוך כסף, הייתי קונה פולו GTI (למרות שמבאס בלי ידני). איך אפשר להשוות רכב שיצא לאור לפני 3-4 שנים לרכב שהכריזו עליו כמעט אתמול? יודעים מה, אפילו לא צריכים לנסוע ברכבים בהפרשי מחיר כאלה על מנת להבין שישנם הבדלים מהותיים שפשוט לא רשומים על הנייר וקשה לכמת אותם. נוחות, רעש, איכות גימור (לא כמות...). לפני שקניתי את הרכב שלי, נסעתי על רכבים רבים. יקרים יותר מהרכב שלי ומצאתי אותם משמימים. אז אני מציע להפסיק להתעסק ב-THEORYCRAFT ולחכות עד שאנשים פה יתחילו לנסוע על הרכב החדש הזה, וגם אז, זה עניין של טעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"לא פחות טוב" זו הגדרה מאוד מעניינת. אנא, ספר כיצד אתה מגדיר רכב כ"לא פחות טוב". מהם הנתונים?

 

בכ"א, העיצוב של הרכב מאוד נחמד מצד הנהג, אבל חוסר סימטריה במכוניות מציק לי בעין, ככה שסה"כ הרכב מכוער.

כך או כך, אני חושב שההשוואה לשירוקו (למה דווקא לרכב הזה?) מיותרת. השירוקו היא קופה פרופר, בעוד הוולוסטר אמורה להיות קופה "פרקטית". היונדאי ניסו לאכול את העוגה (מרכב קופה) ולהשאיר אותה שלמה (3 דלתות), והפסידו בסוף. הרי מי שמחפש את הפרקטיות, מראש ילך על רכב עם 4 דלתות, ו5 מושבים; מי שמחפש רכב עם התנהגות ספורטיבית (או קופה פרופר) ילך למי מהמתחרות, וכל מה שישאר להיונדאי, זה מי שמחפש מקסימום פוזה לשקל - שזה לכשעצמו סיבה לגיטימית לקנות רכב בפני עצמה, אך אני לא חושב שלכך התכוון המשורר (או האנשים בהיונדאי).

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה עם מי שמחפש רכב צעיר ויפה אבל חייב גם דלת אחורית ?



שכחת אותם? , הרי בכולנו תמיד יהייה את היצור הזה שבא לו להשתולל עם הרכב ולהרגיש קצת צעיר גם בגיל פלוס 30 .

אני אישית חושב שהרכב הזה יהייה מטאור ותזכור את המילים שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים שיונדאי ניסו לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה אבל אני באמת חושב שיש להם פה מצב להצליח עם העוגה הזאת.

 

האוטו הזה הוא שילוב של קופה ופרקטיות.

 

עבור כל מי שרצו קופה אבל ויתרו כי צריך לשים מושב לתינוק מאחור או להסיע 2 ילדים קטנים - היונדאי הזה פשוט נותנת פתרון ופתרון מקורי.

 

נכון שהאי סימטריות במבט ראשון גורמת לנו ל-> :shock:

 

אבל זה עניין של הרגל, מי אמר שבמבט מלמעלה האוטו חייב להיות סימטרי ? :twisted:

 

לראות עד הסוף -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאיפה הפלצת 11.9ש למאה, תגיד לי?

>> http://hyundaimotors.co.il/objects/mifrat_Veloster_29.8.11.pdf

0-100 בידנית 9.7 שניות, בDCT 10.3

 

עזוב קורולה. רובר הציגו נתוני האצה טובים יותר גם ב- 1.4, שלא לדבר על ה- 1.8...

 

 

 

 

תמיד יהיו את האלה שיקנו רכב ביקר (שירוקו ) ויתבאסו שיצא רכב לא פחות טוב שעולה הרבה פחות

 

 

 

וברור שהשירוקו יותר יפה ויותר פה ושם אבל עדיין הוולוסטר עולה 50-60 אלף פחות וזה מבאס

:)

קשה לי להאמין שמישהו לא ירצה לחסוך סכום כזה .

 

 

זה נכון חלקית לגבי מי שקונה את השירוקו רק בגלל המראה. מי שקונה שירוק 160 ומעלה כדי לנהוג בה - זה עולם אחר לגמרי.

אגב, אני מניח שאם הוולוסטר תצליח, מחירי השירוקו ירדו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה עם מי שמחפש רכב צעיר ויפה אבל חייב גם דלת אחורית ?



שכחת אותם? , הרי בכולנו תמיד יהייה את היצור הזה שבא לו להשתולל עם הרכב ולהרגיש קצת צעיר גם בגיל פלוס 30 .

אני אישית חושב שהרכב הזה יהייה מטאור ותזכור את המילים שלי

מי שממש חייב דלת אחורית, כבר מראש מחפש פרקטיות וילך על רכב יותר קונבנציונלי. מי שירצה להרגיש צעיר גם בגיל 30 כבר ילך על הדגמים של סיאט (למשל). דלת מצד ימין זה פיצ'ר בטיחותי שלדעתי הרלוונטיות שלו מוגבלת. ומה אם חונים הפוך? ומה אם חונים בחניון? ומה אם ומה אם וכו'. מילא היו 5 מושבים ברכב המדובר. אבל יש 4 - מה שמפיל עוד יותר את הוולסטר בסעיף הפרקטיות. היונדאי למעשה מנסים למכור הרגשה ולא רכב: הרגשה שיש לך רכב "ספורטיבי"; הרגשה שיש לך רכב "קופה"; הרגשה שיש לך רכב "פרקטי"; כשלמעשה הוא אף לא אחד מהדברים הללו.

 

bar72: אני לא חושב שהצלחת הוולסטר תשפיע על מחירי שירוקו, כי מדובר פה בשני רכבים שונים. אפשר לקרוא לוולסטר קופה עד מחר, ולהשוות אותה לשירוקו, אבל ההשוואה הזאת לא מחזיקה במיוחד - אא"כ אנו מדברים על מי שרוצה 100% רכב פוזה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שירוקו זה לא 100% פוזה? גם כן מדובר רכב לא פרקטי בכלל.

חוץ מחוסר במושב 3 מאחורה הוולסטר רכב פרקטי לכל דבר, יש לה תא מטען גדול יותר מלרוב המשפחתיות. לדעתי מדובר פה על להיט מכירות לפחות בסדר גודל של קיה פיקנטו וניסאן ג'וק, הרכבים האלה כנראה הולכים לעוף כמו לחמניות חמות.

לא מבין גם למה שקונה פוטנציאלי יעדיף את הלאון 1.2, הוולסטר עדיפה עליה כמעט בכל פרמטר,במראה בביצועים באבזור באיכות (סיאט עדיין לא איכותית כמו אחיותיה לקונצרן) בנפח תא מטען, ולפי הביקורת של 'אוטו' שגם בהתנהגות.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה עם מי שממש לא מתחבר לצ'מפיון?

 

חבר'ה תשימו לשניה את האהדה לשירוקו בצד, עם כל הכבוד.

הולוסטר עולה 3/4 מהשירוקו הבסיסית, ואם היא תיתן 1/4 "פחות רכב" אז זה לא רע בכלל. כי בסה"כ היא לא נועדה לתת פייט אמיתי לשירוקו, למיטו, לג'ולייטה או לשאר רכבי הפרמיום שעולים 150+.

 

יונדאי נותנת "פרמיום נגיש". רכב חדש, עם אחריות (ל3 שנים), עם כל החישמול והבטיחות שרק אפשר לבקש, איבזור נדיב עד-מאוד והרים של פוזה\אימג'. על טעם ועל ריח תכלס אין מה להתווכח (ע"ר השרשור של הפיקנטו ששלושת העמודים הראשונים שם מלאים בתגובות "כמה הרכב הזה מכוער ואף אחד לא יקנה אותו" תריצו חצי שנה קדימה ותראו את רשימת ההמתנה..)

 

תסתכלו בקטלוג רכב חדש כלשהו, באיזה רכב ב110K אפשר להשיג מסך מגע 7" מקורי? חישוקי סגסוגת קלה 17"? 140כס? עיצוב מקורי ושובר שגרה עד מאוד?

בשום מקום.

 

ליונדאי הזאת יש מקום בשוק, הוא בוודאי לא אצל מעריצי VAG שסוקלים כל דבר שלא רץ על TSI+DSG, אבל אין ספק שיש לה סיבה טובה להימכר בכמויות נכבדות.

 

ובתכלס, מה אפשר לקנות היום ב110 שירים גבות של עוברי אורח כמו הוולוסטר? איביזה? פאביה ספורט? למי אין שכן שיש לו אחת מאלו לפחות?

 

תהיו קצת אובייקטיבים ..

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה עם מי שממש לא מתחבר לצ'מפיון?

 

חבר'ה תשימו לשניה את האהדה לשירוקו בצד, עם כל הכבוד.

הולוסטר עולה 3/4 מהשירוקו הבסיסית, ואם היא תיתן 1/4 "פחות רכב" אז זה לא רע בכלל. כי בסה"כ היא לא נועדה לתת פייט אמיתי לשירוקו, למיטו, לג'ולייטה או לשאר רכבי הפרמיום שעולים 150+.

 

יונדאי נותנת "פרמיום נגיש". רכב חדש, עם אחריות (ל3 שנים), עם כל החישמול והבטיחות שרק אפשר לבקש, איבזור נדיב עד-מאוד והרים של פוזה\אימג'. על טעם ועל ריח תכלס אין מה להתווכח (ע"ר השרשור של הפיקנטו ששלושת העמודים הראשונים שם מלאים בתגובות "כמה הרכב הזה מכוער ואף אחד לא יקנה אותו" תריצו חצי שנה קדימה ותראו את רשימת ההמתנה..)

 

תסתכלו בקטלוג רכב חדש כלשהו, באיזה רכב ב110K אפשר להשיג מסך מגע 7" מקורי? חישוקי סגסוגת קלה 17"? 140כס? עיצוב מקורי ושובר שגרה עד מאוד?

בשום מקום.

 

ליונדאי הזאת יש מקום בשוק, הוא בוודאי לא אצל מעריצי VAG שסוקלים כל דבר שלא רץ על TSI+DSG, אבל אין ספק שיש לה סיבה טובה להימכר בכמויות נכבדות.

 

ובתכלס, מה אפשר לקנות היום ב110 שירים גבות של עוברי אורח כמו הוולוסטר? איביזה? פאביה ספורט? למי אין שכן שיש לו אחת מאלו לפחות?

 

תהיו קצת אובייקטיבים ..

 

 

פשוט נכון!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה עם מי שממש לא מתחבר לצ'מפיון?

 

חבר'ה תשימו לשניה את האהדה לשירוקו בצד, עם כל הכבוד.

הולוסטר עולה 3/4 מהשירוקו הבסיסית, ואם היא תיתן 1/4 "פחות רכב" אז זה לא רע בכלל. כי בסה"כ היא לא נועדה לתת פייט אמיתי לשירוקו, למיטו, לג'ולייטה או לשאר רכבי הפרמיום שעולים 150+.

 

יונדאי נותנת "פרמיום נגיש". רכב חדש, עם אחריות (ל3 שנים), עם כל החישמול והבטיחות שרק אפשר לבקש, איבזור נדיב עד-מאוד והרים של פוזה\אימג'. על טעם ועל ריח תכלס אין מה להתווכח (ע"ר השרשור של הפיקנטו ששלושת העמודים הראשונים שם מלאים בתגובות "כמה הרכב הזה מכוער ואף אחד לא יקנה אותו" תריצו חצי שנה קדימה ותראו את רשימת ההמתנה..)

 

תסתכלו בקטלוג רכב חדש כלשהו, באיזה רכב ב110K אפשר להשיג מסך מגע 7" מקורי? חישוקי סגסוגת קלה 17"? 140כס? עיצוב מקורי ושובר שגרה עד מאוד?

בשום מקום.

 

ליונדאי הזאת יש מקום בשוק, הוא בוודאי לא אצל מעריצי VAG שסוקלים כל דבר שלא רץ על TSI+DSG, אבל אין ספק שיש לה סיבה טובה להימכר בכמויות נכבדות.

 

ובתכלס, מה אפשר לקנות היום ב110 שירים גבות של עוברי אורח כמו הוולוסטר? איביזה? פאביה ספורט? למי אין שכן שיש לו אחת מאלו לפחות?

 

תהיו קצת אובייקטיבים ..

 

Q.E.D

לא אמרתי שהרכב רע לכשעצמו (למעט עיצוב, שהוא עניין אישי) ואני גם לא "מעריץ VAG". זה שיש לרכב הזה קהל זה נכון - הבעיה היא עם ההשוואה המוטעית לרכבים אחרים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר לא רע, עיצוב מעניין ושונה, רעיון הדלת מיוחד.

 

נחמד לראות קצת יצירתיות מיצרן אפרורי ומשעמם כמו יונדאי שהנוכחות שלו בשוק הישראלי דיי גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4620 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...