Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

אבקש המלצה על מערכת מולטימדיה

 

אני חשבתי על ALPINE 520

 

האם אתם ממליצים על משהו אחר ?

 

בהשוואה לפיוניר של מי הסאונד יותר טוב ?

 

תודה איתי

פורסם

היי איתי ובוקר טוב

אני שמח בשבילך שהחלטת לרדת מהתואם מקור

לדעתי זו החלטה מושכלת שתוכיח את עצמה בהמון פרמטרים של נוחות ותפעול ואי צורך בשירות במהלך הנהיגה ברכב החדש

לגבי מכשירים מומלצים אז כמו שאמרנו את כל הציוד הנלווה (שזה מתאם פלסטיקה, קונקטור, ומתאם הגה אם צריך) יש באופן קבוע במלאי

לכן מה שנשאר זה להחליט על מכשיר

אני אישית אוהב מאוד את ה JVC החדש (דגם 746 או 846) שכולל תפעול בשפה העברית וסנכרון מלא לספר הטלפוני בסלולרי בעברית ובכל שפה אחרת

יצא לי להרכיב כ 15-16 כאלה בחודש וחצי האחרונים וחלקם הורכבו ברכבים שבוצע בהם שידרוג לסטריאו וחלקם לא ואני פשוט מבסוט מכל התפעול של המכשיר ובכל הפרמטרים, החל ממעאכת ה GPS ועד למערכת ה BT ודרך ייצור הסאונד

במקביל ישנו את הפיוניר דגם 4200 שגם פה אין לי מה לומר חוץ מלקרוא לו מכשיר מבריק בכל דרך ובכל פיצ"ר מופעל

החיסרון היחיד הוא שהוא לא תומך עברית (לא בתפעול ולא בספר הטלפונים)

באם תזדקק לעזרה יותר מכוונת אשמח לעזור

דרור

פורסם
היי איתי ובוקר טוב

אני שמח בשבילך שהחלטת לרדת מהתואם מקור

לדעתי זו החלטה מושכלת שתוכיח את עצמה בהמון פרמטרים של נוחות ותפעול ואי צורך בשירות במהלך הנהיגה ברכב החדש

לגבי מכשירים מומלצים אז כמו שאמרנו את כל הציוד הנלווה (שזה מתאם פלסטיקה, קונקטור, ומתאם הגה אם צריך) יש באופן קבוע במלאי

לכן מה שנשאר זה להחליט על מכשיר

אני אישית אוהב מאוד את ה JVC החדש (דגם 746 או 846) שכולל תפעול בשפה העברית וסנכרון מלא לספר הטלפוני בסלולרי בעברית ובכל שפה אחרת

יצא לי להרכיב כ 15-16 כאלה בחודש וחצי האחרונים וחלקם הורכבו ברכבים שבוצע בהם שידרוג לסטריאו וחלקם לא ואני פשוט מבסוט מכל התפעול של המכשיר ובכל הפרמטרים, החל ממעאכת ה GPS ועד למערכת ה BT ודרך ייצור הסאונד

במקביל ישנו את הפיוניר דגם 4200 שגם פה אין לי מה לומר חוץ מלקרוא לו מכשיר מבריק בכל דרך ובכל פיצ"ר מופעל

החיסרון היחיד הוא שהוא לא תומך עברית (לא בתפעול ולא בספר הטלפונים)

באם תזדקק לעזרה יותר מכוונת אשמח לעזור

דרור

 

תודה רבה על היחס

 

איך הפיוניר לעומת האלפיין ?

 

אני מדבר על סאונד שזה העיקר מבחינתי ועל תפעול... הטלפונים פחות חשובים לי

 

אשתי משתמשת ב-IGO ואני במצלמת רוורס

פורסם

Boris002 אפשר לדעת למה ?

אני אישית לא חושב שהאלפין עולה על הפיוניר באיכויות הסאונד שכל אחד מהם ייצר באופן עקרוני וגורף

אני חושב שכל מקרה לגופו

בוא נניח למשל שמדובר ברכב VAG (בכוונה לקחתי את הדוגמא הזו כי מדובר במערכות רמקולים פשוטות מאוד שנשמעות די טוב) אני לא חושב שתשמע הבדל מהותי בין האלפין לפיוניר

אני מסייג ואומר שאני מניח שבעל אוזן רגישה יזהה את חתימת הסאונד של הפיוניר ואו של האלפין אבל לא יהיה מצב שתכניס נניח 10 אנשים לרכב ו 9 מהם יגידו שהאלפין טוב יותר (כמובן בלי לדעת מה באמת מנגן)

שני המכשירים ינגנו מעולה ויהיה קשה להחליט כתשובה גורפת מי "יותר טוב"

מה שבטוח שמבחינת יוקר האלפין מנצח

נכון להיום ובכלל המצחיק הוא שמבין השניים האילו אני דווקא אוהב יותר את השלישי :-D:lol: שזה JVC החדש 746 או 846

לדעתי מוצר מנצח בכל הפרמטרים

דרור

פורסם
Boris002 אפשר לדעת למה ?

אני אישית לא חושב שהאלפין עולה על הפיוניר באיכויות הסאונד שכל אחד מהם ייצר באופן עקרוני וגורף

אני חושב שכל מקרה לגופו

בוא נניח למשל שמדובר ברכב VAG (בכוונה לקחתי את הדוגמא הזו כי מדובר במערכות רמקולים פשוטות מאוד שנשמעות די טוב) אני לא חושב שתשמע הבדל מהותי בין האלפין לפיוניר

אני מסייג ואומר שאני מניח שבעל אוזן רגישה יזהה את חתימת הסאונד של הפיוניר ואו של האלפין אבל לא יהיה מצב שתכניס נניח 10 אנשים לרכב ו 9 מהם יגידו שהאלפין טוב יותר (כמובן בלי לדעת מה באמת מנגן)

שני המכשירים ינגנו מעולה ויהיה קשה להחליט כתשובה גורפת מי "יותר טוב"

מה שבטוח שמבחינת יוקר האלפין מנצח

נכון להיום ובכלל המצחיק הוא שמבין השניים האילו אני דווקא אוהב יותר את השלישי :-D:lol: שזה JVC החדש 746 או 846

לדעתי מוצר מנצח בכל הפרמטרים

דרור

 

 

איך הפיוניר AVH-P4300DVD

×
×
  • תוכן חדש...