Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

לפני כמה ימים יצאתי מהחניה של הבניין ופגעתי באוטו של השכן.

הפגיעה היתה בצד האחורי של הרכב שלו. יצאתי מיד לבדוק מה הנזק וראיתי דפיקה קלה בכנף שלו, הנחתי שאני גרמתי לדפיקה.

מיד התקשרתי אליו לעדכן אותו והוא אמר שיסתכל על הנזק בערב.

למחרת נפגשנו והוא אמר לי שהוא שהפנס נשבר ושהוא לא חושב שהדפיקה זה ממני אלא היה שם קודם.

סיכמנו שהוא יתקן את הנזק, יביא לי קבלה ואני אחליט אם אני משלם לו או מפעיל את הביטוח.

הוא אמר לי עוד באותו ערב שלפי מה שהוא רואה זה לא צריך לעלות יותר מ100-200 שקל.

אחרי כמה ימים קיבלתי ממנו את הקבלה (ממוסך מורשה) שמסתכמת בכ-700 ש"ח (עכשיו טוען שכל הנזקים כן נגרמו על-ידי) והרי הפירוט:

 

עבודות חוץ:

- יישור כנף אח' שמאל חלקי - 200 ש"ח

- תיקון צבע בכנף אח' שמאל - 200 ש"ח

 

חלפים:

- פנס אח' שמאל 99 LN תחתון - 196.90

 

השאלות שלי הן מהן האופציות העומדות בפניי וכיצד עלי לפעול?

האם פשוט לשלם לו? האם יש טעם להפעיל הביטוח? (הביטוח שלי "נקי" כרגע).

האם המחירים הגיוניים ותואמים את התיקון?

 

אשמח לכל עזרה!

תודה רבה לכולם

פורסם

בשביל 700 שקל אין שום טעם להפעיל ביטוח.

ההשתתפות העצמית שלך גבוהה יותר.

 

אם אתה מאמין לו שהנזקים קשורים אליך - שלם ושכח.

אם אתה לא מאמין לו - תתווכח איתו ותגיע איתו לאיזושהי הסכמה.

 

בכל מקרה, שלם לו רק תמורת כתב ויתור בו הוא חותם שקיבל XXX שקלים בצ'ק מספר YYY בתאריך ZZZ ואין לו תביעות נוספות לגבי הפגיעה ברכבו מתאריך WWW.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...