Jump to content

blior14

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי blior14

  1. שלום! לפני כמה ימים יצאתי מהחניה של הבניין ופגעתי באוטו של השכן. הפגיעה היתה בצד האחורי של הרכב שלו. יצאתי מיד לבדוק מה הנזק וראיתי דפיקה קלה בכנף שלו, הנחתי שאני גרמתי לדפיקה. מיד התקשרתי אליו לעדכן אותו והוא אמר שיסתכל על הנזק בערב. למחרת נפגשנו והוא אמר לי שהוא שהפנס נשבר ושהוא לא חושב שהדפיקה זה ממני אלא היה שם קודם. סיכמנו שהוא יתקן את הנזק, יביא לי קבלה ואני אחליט אם אני משלם לו או מפעיל את הביטוח. הוא אמר לי עוד באותו ערב שלפי מה שהוא רואה זה לא צריך לעלות יותר מ100-200 שקל. אחרי כמה ימים קיבלתי ממנו את הקבלה (ממוסך מורשה) שמסתכמת בכ-700 ש"ח (עכשיו טוען שכל הנזקים כן נגרמו על-ידי) והרי הפירוט: עבודות חוץ: - יישור כנף אח' שמאל חלקי - 200 ש"ח - תיקון צבע בכנף אח' שמאל - 200 ש"ח חלפים: - פנס אח' שמאל 99 LN תחתון - 196.90 השאלות שלי הן מהן האופציות העומדות בפניי וכיצד עלי לפעול? האם פשוט לשלם לו? האם יש טעם להפעיל הביטוח? (הביטוח שלי "נקי" כרגע). האם המחירים הגיוניים ותואמים את התיקון? אשמח לכל עזרה! תודה רבה לכולם
×
×
  • תוכן חדש...