Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה: שלושה ימים עם פיאט בראבו 2010 טורבו 1400 סמ"ק ו1050 ק"מ לא נעימים


eladns
שימו לב! השרשור הזה בן 4686 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בפרארי, ממש עד לאחרונה כולל ה 599, מורכב כזה גיר "זוועתי" חד מצמדי ובאמת מענין אם גם מי שנוהג בהן חולק את המבוכה שאתה מייחס לנהגי מכוניות עם גיר רובוטי.

 

 

אתה אמיתי?

אתה מסכים איתי שיש הבדל קטן, קטנטן, פצפון, באופן פעולת הגיר של פרארי לבין הזוועה של פיאט/סיטרואן/הונדה/טויוטה?

 

תישאר בגבול הטעם הטוב והמציאותי ואל תערב מכוניות שעלות הגיר שלהן (פרארי) הוא כעלות כל המכונית עצמה (פיאט וכו')!

 

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גיר רובוטי בין שהוא נמצא בפרארי בין בפיאט או טויוטה, הוא גיר עם אותו עיקרון פעולה והרי לזה התייחסת כמדומני. העובדה שהוא עולה כמו שש עשרה בראבו נניח אינה צריכה לפי ההגיון שאני מכיר, להוריד מ"זוועתיותו" לתפיסת העמדה שאתה מציג כאן. הענין הוא פשוט, לגיר רובוטי, בשל היותו חריג ושונה באופן פעולתו צריך להתרגל, מי שלא בא לו, באמת לא מוכרח, שהרי אחרי הכל מרבית המכוניות אינן מצוידות בו ויש המון כאלו שאני משוכנע שתאהב. שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעשה ב159 ואשה.

 

לפני כמה זמן, אספתי ידידה טובה ב159 (סלה-ספיד רובוטי "מחורבן", 2.2). בשלב מסויים היא אמרה : "תן לי לנהוג בדבר הזה".

עצרתי בצד, התחלפנו. הסברתי לה שתיבת ההילוכים היא אוט' ואת הדברים המינימליים ביותר לגבי התפעול (כמו כיצד לשלב הילוך אחורי, אין P וכו').

טוב, יצאנו לדרך, ציפיתי לטלטול רבתי של הרכב וצעקות שיבואו לאחר מכן...הופתעתי לחלוטין לגלות שהיא מסתדרת עם הגיר מצויין, הבינה לבד שיש לעזוב את הגז ומתי, ולמען האמת היא אף אמרה שזה ממש מגניב :)

כן רבותיי! מדובר על אישה שמסתדרת מצויין עם גיר סלה-ספיד ללא כל הסבר לגבי אופי פעולתו וללא כל ניסיון קודם! למען הסר ספק, ההבנה שלה ברכבים מסתכמת בד"כ בצבע הרכב. אחרי שהיא אמרה לי שזה מרגיש כמו ידני ללא דוושת מצמד ולא כמו אוט' רגיל לא ידעתי את נפשי מרוב אושר...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר רובוטי בין שהוא נמצא בפרארי בין בפיאט או טויוטה, הוא גיר עם אותו עיקרון פעולה והרי לזה התייחסת כמדומני. העובדה שהוא עולה כמו שש עשרה בראבו נניח אינה צריכה לפי ההגיון שאני מכיר, להוריד מ"זוועתיותו" לתפיסת העמדה שאתה מציג כאן. הענין הוא פשוט, לגיר רובוטי, בשל היותו חריג ושונה באופן פעולתו צריך להתרגל, מי שלא בא לו, באמת לא מוכרח, שהרי אחרי הכל מרבית המכוניות אינן מצוידות בו ויש המון כאלו שאני משוכנע שתאהב. שבת שלום.

 

לא המחיר מוריד מזוועתיותו, אלא אופן הפעולה שלו, או יותר נכון אופן הביצוע, כי הפעולה היא אותה פעולה.

לצערי לא יצא לי לנהוג בפרארי המדוברת (רק בF430 מסכנה), כך שאני לא יכול יכול להשוות בין הגירים, אך יש לי תחושה שבפרארי הגיר עובד טוב יותר!

כשאני הלנתי על הגירים חדי המצמדים, התכוונתי לכאלו הנמצאים ברכבים סטנדרטיים ולא ברכבי על, שרובנו רק יכולים לחלום עליהם.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

drivemaster, אם אתה עוקב אחרי "טופ גיר", אז אני יכול להזכיר לך שקלארקסון בעצמו התלונן רבות על הFlappy paddle gearbox במכוניות קצת יותר רציניות מפיאט בראבו...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר.

וגם ברור לי שגם ברכבים הללו הגירים לא מושלמים, אך הם בוודאות טובים יותר שם מאשר ברכבים משפחתיים.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחושה שבפרארי הוא עובד טוב יותר נובעת בעיקר משני דברים - ברכב ספורטיבי החסרונות של הרובוטי מורגשים פחות ותואמים יותר את אופי הנהיגה. הכל בראש.

המרכיב השני הוא שהרובוטיים החדשים לא באמת כאלה זוועתיים כמו שעושים מהם אנשים שמתאמצים "לחפש" את החסרונות שבהם. כך ב-159 (גיר טוב מאד ונוח מספיק לשימוש יומיומי שוטף) ואני בטוח שכך גם בפרארי.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ELADNS1 הרבה זמן לא שמעתי כל כך הרבה שטויות.

 

הבראבו היא אחת הכניות הטובות במחיר שלה ולא סתם בהמלצתי יש לחברים שלי כבר 4 מכוניות כאלה מרוב שהם מרוצים.

אז הגיר לא משהו נכון.

אבל יש מנוע חזק, נוחות,איבזור ,עיצוב, איכות חומרים לא רעה.

אז מה נותר לנו לבקש?:roll:

 

 

ולגבי אמינות של במוו- יש מבחן שעשו בארץ של X3 תקרא ותפנים האיטלקים היום אמינים הרבה יותר מפעם ומי שהולך אחורה זה הגרמניםhttp://www.themarker.com/markerweek/1.653322

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה נותר לנו לבקש?:roll:

 

שהמחירון לא יירד ב 50% בשנה הראשונה!:wink:

שהגיר ימשיך לתפקד בשנה השנייה!:lol:

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שהמחירון לא יירד ב 50% בשנה הראשונה!:wink:

שהגיר ימשיך לתפקד בשנה השנייה!:lol:

 

 

עודד.

 

הגיר אמין מאוד מניסיון של סלספיד, ירידה של 50% ממש לא קיים

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאלא, שתמשיך ירידת הערך המטורפת.

ככה אחרי שאני אסיים תואר ואכנס לעבודה נורמלית אני אוכל לקנות אחלה רכב שבעולם בן כולה שנה-שנתיים במחיר מפגר לחלוטין.

ישר כוח לוי יצחק! :-P

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר רובוטי בין שהוא נמצא בפרארי בין בפיאט או טויוטה, הוא גיר עם אותו עיקרון פעולה והרי לזה התייחסת כמדומני. העובדה שהוא עולה כמו שש עשרה בראבו נניח אינה צריכה לפי ההגיון שאני מכיר, להוריד מ"זוועתיותו" לתפיסת העמדה שאתה מציג כאן. הענין הוא פשוט, לגיר רובוטי, בשל היותו חריג ושונה באופן פעולתו צריך להתרגל, מי שלא בא לו, באמת לא מוכרח, שהרי אחרי הכל מרבית המכוניות אינן מצוידות בו ויש המון כאלו שאני משוכנע שתאהב. שבת שלום.

 

התחושה שבפרארי הוא עובד טוב יותר נובעת בעיקר משני דברים - ברכב ספורטיבי החסרונות של הרובוטי מורגשים פחות ותואמים יותר את אופי הנהיגה. הכל בראש..

 

פשוט לא נכון!

 

לתוכנה ששולטת בגיר ולמספר הסולונאידים שמתפעלים את הגיר יש השפעה מכרעת ופה ההבדל בין הגיר של פרארי (ונדמה לי שגם אסטון מרטין?) ובין פיאט/אופל/טויוטה/סיטרואן וכו'.

 

זה לא שיש לי משהוא עקרוני נגד כל תיבות ההילוכים הרובוטיות החד מצמדיות, אפילו לא נהגתי בכל הרכבים שמוצעים עם תיבה שכזאת בארץ, זאת גם הסיבה שאני לא מגיב למשל על ה 159 הרובוטית אבל על מה שכן נהגתי(הרביעיה שאני חוזר עליה כל הזמן), לטעמי האישי מדובר במוצר חצי מוגמר שיסלחו לי כל מי שיש לו כזה רכב פה אבל רק אידיוט משולם לוקח 120K ש"ח ושם על מוצר כ"כ קלוקל.

 

להתרגל? ללמוד את אופי הגיר? לצפות מתי הוא הולך להעביר הילוך?

 

קשקוש בלבוש!

 

פשוט מוצר גרוע ששווק באמצע הליך הפיתוח מסיבה אחת בלבד, הפאניקה של "VW קורעים לנו את השוק ולנו אין מענה".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי על בראבו רובוטית, אבל אם נצא מתוך הנחה שהוא ברמה של הגיר של ה-500 (ולפי השנתון הוא אמור להיות זהה מבחינת תוכנה או אפילו טוב יותר) הוא בוודאי לא נורא. לגבי ה-159 - תנהג, לא תסבול :wink:

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיוון שהזמנתי רכב חדש, אותו אני אמור לקבל בשבוע הבא, אני שוכר רכב למהלך השבוע ומחזיר אותו בסופ"ש, כיוון שאין לי בו בשימוש בימים אלה.

 

נהגתי על 2 פיאט גרנה פונטו 1.4 רובוטיות, כל אחד ל 5 ימים רצופים, שתיהן שנת 2011

 

בתור אחד שנוהג ביומיום על תיבה ידנית, התיבה הזאת היא אחד הדברים הגרועים שיצא לי להתקל בהם. אחרי שעה כבר למדתי להאיץ כדי שהרכב לא יפרפר וישרוף את הצמיגים וגם למדתי מתי להרפות מדוושת התאוצה ועדיין, התיבה הזו בעיני, אסון.

 

מלבד תצרוכת דלק טובה מאוד, לא מצאתי בה שום יתרונות, גם במוד ידני, פעולת המצמד מחוספסת, הרובוט החמוד זורק קלאץ' מפעם לפעם במוד האוטומטי, הן במצב ECO והן במצב הרגיל, לא יודע בדיוק על איזה הילוך הוא רוצה להיות.

 

כל הנוסעים שנסעו איתי ברכב, ללא יוצא מין הכלל שאלו שתי שאלות : "שכחת איך מעבירים הילוכים" או "מה יש לאוטו הזה?"

 

אני חייב לציין, שחשבתי שהתרגלתי אל הרכב ולמדתי לחיות עם השגעונות של הגיר זה, אבל אתמול, שלקחתי מזדה 2 במקומה, פתאום החיים נראו כל כך פשוטים ונינוחים.

 

המסקנה הסופית שלי - הוא גיר ידני עם קלאץ' , או 2 קלאצ'ים רובוטיים, או תיבה אוטו' טובה וטיפשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו טוב, אכנס לשטח האש פה ואתן את הזווית שלי על התיבה בפיאט פיורינו.

בחברה שבה אני עובד יש לכל טכנאי שירות פיאט פיורינו רובוטית (פיאט קוראים לזה dualogic כמדומני). לפני זה הייתה להם סיטרואן ברלינגו ידנית טורבו דיזל ידנית (שאהבתי מאוד לנהוג עליהן). מהרגע שהם קיבלו את הפיורינו-התחילו תלונות על הרכב שמדרדר בעלייה, על ההילוכים ותא המטען, ובקיצור-בלגן.

במקרה יצא לי לנסוע על הפיאט עם טכנאי-והרגשתי את ההעברה מראשון לשני-ממש כמו ביאריס.

לאחר מכן לקחתי את הרכב ל20 דקות. כשעליתי על ההגה-הרכב קיפץ כמו קנגורו מראשון לשני במשך 10 דקות נהיגה. זה מה זה עצבן אותי..קיללתי את התיבה הזו (ועוד יש לי תיבה רובוטית ביאריס שאני מסתדר איתה מצויין!) ושאלתי את עצמי איך לתפעל את הברוך הזה. ניסיתי להתאים את הורדת הרגל מהגז, ורק אחרי 10 דקות הצלחתי (איכשהו) לתזמן החלפות נורמליות כמו שצריך. מסתבר שהתיבה "לומדת" את ההרגלים של הנהג ומכיוון שהטכנאי שלנו "זריז" מאוד :twisted: (וכמעט לא טורח להוריד את הרגל מהגז)-היא סיגלה לעצמה החלפת הילוכים מהירה כמו שד. רק אחרי 20 דקות הצלחתי להשתלט עליה, ואני חייב להודות שדווקא אפשר להנות מהתיבה, למרות שהחלפת ההילוכים שם היא עדיין בלתי צפויה וקשה "לתפוס" את הרגע של העלאת/הורדת ההילוך.

 

לדעתי, תיבות עם המצמד היחיד לא מתאימות לכל אחד ובוודאי לא למי שרגל ימין שלו מונחת קבוע על הגז.

מי שרואה 2 דוושות וחושב שזה אוטומטי-יתאכזב. זהו גיר ידני לכל דבר ועניין, לא יעזור בית דין.

 

אני חייב להודות שעדיין לא נהגתי על dsg ואני די סקרן. מישהו רוצה לתת לי סיבוב של 10 דקות? :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4686 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...