Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה: שלושה ימים עם פיאט בראבו 2010 טורבו 1400 סמ"ק ו1050 ק"מ לא נעימים


eladns
שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חזרת לדמגוגיה שלך?

לי היתה בעיה נקודתית בגיר, שבשלה אגב לא נסעתי לפיצה ברכב שלי אלא במונית. לא נתקעתי באמצע הכביש; התופעה ארעה לאחר שהרכב חנה. מעולם, לא לפני הבעיה ולא אחריה, לא הייתי צריך לעצור בצד לתת לו "להתקרר", גם לא בבית-אורן, למשל, והוא - רחמנא ליצלן - יש לו בכלל שני קלאצ'ים שעובדים כל הזמן... בנוסף, לא אני ולא אשתי היינו צריכים "ללמוד" אותו.

עכשיו, אתה יכול לשקוט לרגע, ולהבין את ההבדל, או להמשיך עם הדמגוגיה הזולה שלך. היא הרי מפלט ידוע.

לא כל מה שבגולף הינו תקלה מצערת, נדירה וחסרת משמעות אמיתית, הינו בהכרח ליקוי מובנה, כזה המחייב החלפה מיידית של האוטו הזה, שאם לא כן נתראה בבית משפט, כשמדובר במה שאינו חלילה גולף. ואני שמח על התיקון לפיו התקלה, הנקודתית יש להדגיש, קרתה בחניה ולא באמצע הכביש, מה שכמובן הופך אותה לסוג של קוריוז ותו לא.

והערה ברשותך ביחס לסגנונך. גם אני חוטא לעיתים בשימוש במילה "דמגוגיה" בתגובתי להודעות מסוימות. יחד עם זה אני משתדל להקפיד שהיא אכן תתאים לתוכן הדברים להם אני מגיב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנס לכל מוסך מורשה צ'מפיון ותראה לבד.

מה אמורים לראות שם? מאות גולפים מפורקים ומשאיות פורקות תיבות הילוכים DSG חדשות להרכבה באותם גולפים? וברצינות, יש גיבוי לטענה הזו?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני מטיל ספק רב ב"אמינות המפוקפקת" של DSG. מדובר אחרי הכל בתיבה באמת מצוינת וללא ספק ידידותית יותר מתיבה רובוטית רגילה. אני גם מניח שתקלות בה אפשריות, אבל לא נראה שהיא סובלת מכמות תקלות חריגה יחסית לתיבות אחרות. כל שאני מבקש לומר הוא שזה מצער לראות תאור של תקלה, או מצב חריג במכלול כלשהוא במכונית, שהופך מיד לתקלה סדרתית, או למצב רגיל בהתקיים נסיבות מסוימות ובנובע את האוטו בו הוא מורכב לאוטו מחורבן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אמורים לראות שם? מאות גולפים מפורקים ומשאיות פורקות תיבות הילוכים DSG חדשות להרכבה באותם גולפים? וברצינות, יש גיבוי לטענה הזו?

 

 

גיבוי ?

 

google it !

 

dsg transmission overheat

dsg transmission failed

dsg mechatronic failed

 

 

מרפרוף קל, להמון אנשים התחמם הDSG, לאלפי אנשים הלך המכטרוניק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

google it !

 

dsg transmission overheat

dsg transmission failed

dsg mechatronic failed

.

 

 

google it!

 

vampir

warewolf

yeti

big foot

sasquach :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנים יקרים,

קראתי את כל השרשור, והאמת שנקרעתי מפותח השרשור.. :lol:

תארו לכם שזו היתה בחורה נוהגת על הדבר הזה.. אני פשוט הייתי יורדת מהאוטו ומחכה לאבא שלי או בן זוגי שיבוא יקח אותי במשפחוטומטית שלנו. :lol:

 

ועכשיו שאלה, מה ההבדל בין גיר רובוטי עם מצמד אחד לבין גיר רובוטי 2 מצמדים?

 

בנסיעת המבחן שלי על הסקודה (עם הגיר הרובוטי) הוא הרגיש לי שונה מגיר אוטומטי (שאני רגילה אליו) אבל לא שונה כ"כ...

 

בבקשה לא להתעצבן על השאלה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד שכחת להוסיף (למרות שרואים בתמונה) שהבראבו היתה שיכת להשכרה, מין הסתם אוטו כזה נהרס במהירות גם הגיר (בדומה לקורולה רובוטית מהשכרה) וגם הצמיגים הקדמים שנאכלים מהר (נ.ב קורולה רובוטית השכרה)

למען האמת לפני שנה כשהוציאו את כל החברה שלנו לח"ול הספקתי להשכיר אחת כזאת דרך הסניף שלי היה היתה עם 20000 ק"מ וחוץ מהגיר בהילוך הראשון והבלו אנד אמא שלו יצאתי עם רושם מצוין על האוטו ואפילו בחנתי רכישה .

נכון לעכשיו רק פוקוס מנוע 2000 על הפרק אבל לדעתי הפיאט נותנת הרבה יותר ממה שציפיתי.

 

סקופ:

קיימת בחברה שלנו בראבו ידנית בליסינג .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד שכחת להוסיף (למרות שרואים בתמונה) שהבראבו היתה שיכת להשכרה, מין הסתם אוטו כזה נהרס במהירות גם הגיר (בדומה לקורולה רובוטית מהשכרה) וגם הצמיגים הקדמים שנאכלים מהר (נ.ב קורולה רובוטית השכרה)

למען האמת לפני שנה כשהוציאו את כל החברה שלנו לח"ול הספקתי להשכיר אחת כזאת דרך הסניף שלי היה היתה עם 20000 ק"מ וחוץ מהגיר בהילוך הראשון והבלו אנד אמא שלו יצאתי עם רושם מצוין על האוטו ואפילו בחנתי רכישה .

נכון לעכשיו רק פוקוס מנוע 2000 על הפרק אבל לדעתי הפיאט נותנת הרבה יותר ממה שציפיתי.

 

סקופ:

קיימת בחברה שלנו בראבו ידנית בליסינג .

 

בנסיעת מבחן שעשתה קרובת משפחה, לצורך התאמת האוטו הזה לצרכיה, היא לא הבינה מה בדיוק שונה הגיר הזה מגיר אוטומטי רגיל. אז נכון שבנסיעה רגילה נינוחה, קשה להבחין באופן התנהגות אחר של התיבה הרובוטית הזו יחסית לתיבה רגילה. היא מתחילה להתנהג באופן שונה ומובחן בנסיעה "לוחצת". ואגב, אותה קרובת משפחה התלהבה מהבראבו יותר מאשר כל מכונית אחרת אותה בדקה בנסיעה ( והיא בדקה לא מעט לרבות כאלו שיש כאן חברים להם ברית דמים איתן ) ועמדה לפני קנייתה, אבל אז נכנעה לחולשת אופיה והחליטה שבכל זאת צריך להמשיך עם הליסינג. ובליסינג הזה אפשר לקחת כמעט הכל, החל במזדה 3 דרך קורולה וכלה בפוקוס, אבל בראבו ? מה פתאום.

מתנצל, אבל הציטוט היה צריך להיות של השואלת מעליך. טל"ח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיבוי ?

 

google it !

 

dsg transmission overheat

dsg transmission failed

dsg mechatronic failed

 

 

מרפרוף קל, להמון אנשים התחמם הDSG, לאלפי אנשים הלך המכטרוניק.

 

חיפשתי, התוצאה הראשונה זה בחור שואל על קולר, השניה זה שאלה על התחממות (של בחור עם אוטו משופר, בכללי לא הייתי משפר אוטו עם תיבה עדינה כזאת...) והשלישית זה אתה... :roll:

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיפשתי, התוצאה הראשונה זה בחור שואל על קולר, השניה זה שאלה על התחממות (של בחור עם אוטו משופר, בכללי לא הייתי משפר אוטו עם תיבה עדינה כזאת...) והשלישית זה אתה... :roll:

 

הDSG6 לא עדינה בכלל (50 קג''מ זה עדין ?), הDSG נבנתה באופן כללי למנועי דיזל של VW, כי הגיר הקודם (מה שכולכם מכירים, שפשוט שובק חיים ממומנט גבוה) לא עמד בעומס של המנועים לטווח ארוך.

על ריקוייל אחד בשנים 09-10 ידוע לי, באלגן עם החיישן טמפ' בגיר, מנתק קלאצים באמצע נסיעה ובלתי אפשרי להתחיל נסיעה (לפעמים גם מקפץ בין לבין)

 

הופיע לך רק 3 תוצאות בגוגל ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...