Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה: שלושה ימים עם פיאט בראבו 2010 טורבו 1400 סמ"ק ו1050 ק"מ לא נעימים


eladns
שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

drivemaster: אני חולק על דעתך,

אוטומט זה מעולה - (בגלל הפקקים) אבל אם אין אפשרות בחירה באוטומט עדיף לבחור בין לנהוג עם קלאץ. (ידני) או בלי קלאץ (ידני) שקשה כמו אבן אחרי 80K ק"מ , אני בוחר באופציה הרובוטית מטעמי כאבים ברגל שמאל בלבד בפקקים של כביש4 ואיילון.

מצרף לך מפרט מפיאט, לציין את הרכב הזה כמוצר נחות או כחוסר תמורה למחיר זו טעות, אף אחד לא מכריח אותך לקחת רובוטי - קח ידני. , בשביל זה עושים נסיעת מבחן לפני שרוכשים.

bagira:אחרי שמתרגלים, באמת אני לא אומר את זה סתם, ה FLAPPY PEDAL GEARBOX הזה, עובד טוב. באמת. החלפת הילוכים מהירה מאוד (אין השהייה) ואני מוריד לדוגמא מהילוך 6 להילוך 3 בכלום השהיה.

נכון שזה לא DSG - אבל זה גם לא עולה כמו GOLF TSI מקבילה. כפי שהציגו במבחן דרכים באוטו.

אגב , במפרט מופיע "SELESPEED" כך שאני כמעט בטוח שזה מה שיש גם באלפא.

מפרט.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

תישאר בגבול הטעם הטוב והמציאותי ואל תערב מכוניות שעלות הגיר שלהן (פרארי) הוא כעלות כל המכונית עצמה (פיאט וכו')!

 

 

 

עודד.

 

מה אתה מפרגן לפיאט הזאתי? אולי 10 עגלות כאלו עולות כמו הגיר של הפרארי:-D

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קלאץ' מתחמם - קורה לפעמים ברכב הזה במצבי פקק. שוב לא צריך להיכנס להיסטריה. רק צריך ללמוד איך לנהוג איתו. אתה כנראה התעקשת לריב איתו, זה הכל.

רוני

 

You have got to be kidding

 

אתה שומע מה אתה כותב רוני? זה מקובל עליך? שצריך לעצור את הרכב בפקקים בצד לנוח? מדובר בפיג'ו 205 שעברה שירות צבאי בשנות ה- 90 ועולה 5% מהפיאט (במצב הטוב), או בפיאט חדשה?

 

GIVE ME A BREAK אם זה היה קורה ב- DSG כל הפורום היה זועק...

אני לא מאמין שזו דעתך האמיתית. אין בר דעת, בישראל או בעולם, שיהיה מוכן שהרכב שלו יתחמם מידי פעם, ועוד בפקקים... בפרפרזה על מה שנאמר פעם על שופטים - "אוי לעם שאלה הם כתבי הרכב שלו..." ;-)

 

אני הייתי מחזיר רכב כזה לסוכנות ומגיש תביעה אם לא היו לוקחים אותו חזרה. נראה אותם מספרים את זה באולם המכירות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב להודות שעדיין לא נהגתי על dsg ואני די סקרן. מישהו רוצה לתת לי סיבוב של 10 דקות? :wink:

 

אם אתה ברמ"ג/ת"א מחר - אתה מוזמן, ואפילו על GTI :-) (כל עוד אתה מעל גיל 35, אחרת אין לי ביטוח - ככה זה כשמזדקנים...)

אחרי זה אני באמסטרדם ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

You have got to be kidding

 

אתה שומע מה אתה כותב רוני? זה מקובל עליך? שצריך לעצור את הרכב בפקקים בצד לנוח? מדובר בפיג'ו 205 שעברה שירות צבאי בשנות ה- 90 ועולה 5% מהפיאט (במצב הטוב), או בפיאט חדשה?

 

GIVE ME A BREAK אם זה היה קורה ב- DSG כל הפורום היה זועק...

אני לא מאמין שזו דעתך האמיתית. אין בר דעת, בישראל או בעולם, שיהיה מוכן שהרכב שלו יתחמם מידי פעם, ועוד בפקקים... בפרפרזה על מה שנאמר פעם על שופטים - "אוי לעם שאלה הם כתבי הרכב שלו..." ;-)

 

אני הייתי מחזיר רכב כזה לסוכנות ומגיש תביעה אם לא היו לוקחים אותו חזרה. נראה אותם מספרים את זה באולם המכירות.

אני מכיר מאן דהוא שנתקע באמצע הכביש בלי גיר עם גולף חדשה יחסית וחיכה כמו ילד טוב שיחליפו לו את הגיר ואפילו קנה אח"כ גולף חדשה מהחנות. לא רץ לתבוע החלפת אוטו ולא איים בתביעה על אף אחד. ולמה זה חשוב ? אז זהו שבאמת לא ובתי זכוכית קיימים רק באיטליה כידוע. ואם בכל זאת הבנת שכל בראבו בפקקים צריכה לנוח לפרקים, אז לא. וזה עלול לקרות כמובן, באותה תדירות בה ישבוק לו איזה DSG לפתע, או קלאץ' ברכב עם גיר ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחממות הקלאץ' נוצרה עקב שימוש לא סביר בתיבת ההילוכים. האמינו לי, אני נוסע על הגיר הזה כבר יותר מ-20K ק"מ, יש לי "קצת" ניסיון איתו. ההתראה על התחממות הקלאץ' אינה באה סתם יש מאין.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

drivemaster: אני חולק על דעתך,

אוטומט זה מעולה - (בגלל הפקקים) אבל אם אין אפשרות בחירה באוטומט עדיף לבחור בין לנהוג עם קלאץ. (ידני) או בלי קלאץ (ידני) שקשה כמו אבן אחרי 80K ק"מ , אני בוחר באופציה הרובוטית מטעמי כאבים ברגל שמאל בלבד בפקקים של כביש4 ואיילון.

 

זאת העדפה אישית שלך בשל מגבלה כזו או אחרת אשר גורמת לך לאי נוחות עם גיר ידני אמיתי. ואני מקבל זאת. אני אישית אעדיף להחליף קלאץ׳ אחרי 80 אלף במקום לשחק בכאילו ולנהוג ברובוטי!

או לחילופין, אעדיף לנהוג באוטומט אמיתי שלא דורש ממני משחקים והתרגלויות על מנת שהעברת ההילוך לא תפרוץ לי דיסק בגב.

 

לגבי זה שרשמת שזה סלהספיד, גם מהסלהספיד לא התלהבתי! גם שם ההשהיות בהעברות הילוך ללא עזיבת הגז וכל אופן הפעולה לא היו לטעמי.

 

מי שמוכן להתפשר ולנהוג עם גיר שכזה, שיהנה!

אני לא אוהב ללכת עם ולהרגיש בלי! או להפך.

 

עודד

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

You have got to be kidding

 

אתה שומע מה אתה כותב רוני? זה מקובל עליך? שצריך לעצור את הרכב בפקקים בצד לנוח? מדובר בפיג'ו 205 שעברה שירות צבאי בשנות ה- 90 ועולה 5% מהפיאט (במצב הטוב), או בפיאט חדשה?

 

GIVE ME A BREAK אם זה היה קורה ב- DSG כל הפורום היה זועק...

אני לא מאמין שזו דעתך האמיתית. אין בר דעת, בישראל או בעולם, שיהיה מוכן שהרכב שלו יתחמם מידי פעם, ועוד בפקקים... בפרפרזה על מה שנאמר פעם על שופטים - "אוי לעם שאלה הם כתבי הרכב שלו..." ;-)

 

אני הייתי מחזיר רכב כזה לסוכנות ומגיש תביעה אם לא היו לוקחים אותו חזרה. נראה אותם מספרים את זה באולם המכירות.

 

זה לא מה שכתבתי. לא צריך לעצור את הרכב בצד ולתת לו לנוח. צריך לנסוע בצורה פחות אגרסיבית, זה הכל. לי זה לא קרה אף פעם בפקקים, אבל אני יכול להניח שזה יכול לקרות בפקק שכולל הרבה עליות, בהן הקלאץ' עובד קשה.

אגב, זה כן קרה לי ברוורסים. במסגרת העבודה יוצא לפעמים לעשות קטע כביש אחד הלוך חזור 20 פעם (לצילומים) ואז יש המון הכנסות לרוורס בשביל להסתובב.

רוצים להיות מופתעים? - מישהו מקודם הזכיר את הגיר הרובוטי של אסטון מרטין. אז זה קרה לי גם בו, אחרי כמה וכמה רוורסים. די מביך...

 

ואגב, בפרארי הגיר הרובוטי החד מצמדי הוא הרבה יותר מתוחכם אבל גם בנוי לעבודה הרבה יותר אגרסיבית. אי אפשר ממש להשוות, לא ברמת הטלטולים ולא במהירות ההעברה. היום, אגב, הם כבר עברו למצמד-כפול (אבל שוב, "קצת" יותר מתוחכם מ-DSG...)

 

בכל מקרה, אני מסכים שמרבית האנשים לא מעוניינים "ללמוד" את הגיר, ולאנשים כאלה מתאים אוטומט. מי שמוכן להתאמץ קצת יותר (או רוצה אוטו שאין לו אוטומט מלא, כמו ה-500), יכול לגלות שהוא נהנה מהגיר לא פחות מאוטומט, ושהביצועים טובים יותר והחסכון בדלק גדול יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מאן דהוא שנתקע באמצע הכביש בלי גיר עם גולף חדשה יחסית וחיכה כמו ילד טוב שיחליפו לו את הגיר ואפילו קנה אח"כ גולף חדשה מהחנות. לא רץ לתבוע החלפת אוטו ולא איים בתביעה על אף אחד. ולמה זה חשוב ? אז זהו שבאמת לא ובתי זכוכית קיימים רק באיטליה כידוע. ואם בכל זאת הבנת שכל בראבו בפקקים צריכה לנוח לפרקים, אז לא. וזה עלול לקרות כמובן, באותה תדירות בה ישבוק לו איזה DSG לפתע, או קלאץ' ברכב עם גיר ידני.

 

רציתי להכריז 1-0, אבל מדובר פה במקרים שונים. לא חושב שזה נכון להשוות בין שני המקרים.

נהגתי על אלפא GT מנוע 2.0 עם סלספיד כ-150 ק"מ וכל הנסיעה חשבתי, מה לעזאזל המפגרים האלה באלפא עשו עם הגיר!

גם על גירים רובוטיים של קורולה, פג'ו 207, יאריס נהגתי ואני אסכם את זה כחוויה ממש מעצבנת!

להתאים את עצמי לגיר?! אז עדיף ידני וזהו :?.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען האמת אני חושב שהבראבו לא מתאימה כרכב לחברת השכרה . שוב מאחר והגיר הזה אינו מתאים לכל אחד ודורש מידת הבנה בסיסית כדי להיתנהל איתו בצורה נכונה או לפחות לפתוח את הראש לתקופת הסתגלות קצרה.

אני נוהג על בראבו כבר חצי שנה. היום יש על מד האוץ 35k בכל תנאי הדרך בארץ כולל עמידה בפקקים אכזריים בעליות לירושלים - מעולם לא נדלקה לי נורית המצמד של הגיר למען האמת הנורית היחידה שנדלקה עד היום היא שנשרפה נורת בלם מאחור וזהו.. ומנגד הביצועים הם ללא תחרות בטח שלא מול העגלות היפניות עם הגיר הפלנטרי והמנוע האטמוספרי , וכשהכביש לירושלים פתוח הרכב הזה מטפס מהר יותר ובקלות שמתאימה למנועים גדולים בהרבה . לטעמי השילוב גיר כאן פשוט מושלמים עם יחסי העברה שמנצלים הייטב את יכולות המנוע בכל תנאי דרך מאפשרים גם שיוט נוח וגם יכולת תגובה יעילה בכל הילוך ללא השעיות מיותרות וללא צורך בהורדת הילוך או שניים לצורך עקיפה.

קראתי את כל השירשור וניכר ממנו כי מי שנהג על הבראבו או בכלל על רכב עם התיבה הרובוטית של פיאט דווקא מציין אותה לטובה או במקרה הפחות טוב מציין שהיא נוחה ואילו מי שנהג לטווח קצר יצא כעוס... אז אולי כדי לשם דברים בפרופורציה

 

ולפותח השרשור בהחלט נראה שבכח חיפשתה מה לא טוב ועל מה אפשר להיתלונן - הבראבו לא עוברת 160? ניסיתה להעביר גם להילוך חמישי ושישי?:lol:

ואם אינך רוצה להיסתכן חפש ביוטיוב סרטונים של משועממים עם בראבו ותראה שיש לרכב קצת יותר מ160

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר מאן דהוא שנתקע באמצע הכביש בלי גיר עם גולף חדשה יחסית וחיכה כמו ילד טוב שיחליפו לו את הגיר ואפילו קנה אח"כ גולף חדשה מהחנות. לא רץ לתבוע החלפת אוטו ולא איים בתביעה על אף אחד. ולמה זה חשוב ? אז זהו שבאמת לא ובתי זכוכית קיימים רק באיטליה כידוע. ואם בכל זאת הבנת שכל בראבו בפקקים צריכה לנוח לפרקים, אז לא. וזה עלול לקרות כמובן, באותה תדירות בה ישבוק לו איזה DSG לפתע, או קלאץ' ברכב עם גיר ידני.

 

חזרת לדמגוגיה שלך?

לי היתה בעיה נקודתית בגיר, שבשלה אגב לא נסעתי לפיצה ברכב שלי אלא במונית. לא נתקעתי באמצע הכביש; התופעה ארעה לאחר שהרכב חנה. מעולם, לא לפני הבעיה ולא אחריה, לא הייתי צריך לעצור בצד לתת לו "להתקרר", גם לא בבית-אורן, למשל, והוא - רחמנא ליצלן - יש לו בכלל שני קלאצ'ים שעובדים כל הזמן... בנוסף, לא אני ולא אשתי היינו צריכים "ללמוד" אותו.

עכשיו, אתה יכול לשקוט לרגע, ולהבין את ההבדל, או להמשיך עם הדמגוגיה הזולה שלך. היא הרי מפלט ידוע.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון של למעלה מ-10000 ק"מ ברכב המדובר, אני מסכים עם רוב המגיבים: פותח השרשור נלחם ברכב במקום לנהוג בו, והתוצאה בהתאם.

 

אם מבינים מה היא התיבה הרובוטית, ולא מנסים לאנוס אותה להיות אוטומאטית, היא עובדת היטב - אפילו בקורולה, לא כל שכן בבראבו שבה התיבה מעבירה הילוכים היטב.

 

אני גם לא נתקלתי בבעיה של חוסר קירור של המזגן. אולי מערכת בקרת האקלים הממוחשבת (מה לעשות) הופעלה שלא כראוי?

 

אינני טוען שמדובר ברכב ללא פגמים*, אבל כל מיני תיאורים בסגנון "האוטו חרא" ו"הגיר הארור הזה" אינם מוצדקים כלל, לענ"ד.

 

דני

 

*נפח כל תאי האחסון ביחד - מספיק למשקפיים בערך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4692 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...