Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני צריך את עזרתכם בבחירת רכב יד שניה.

התקציב הוא בערך 60-65K והנסיעות שאני עושה הם בעיקר בין עירוניות.

מה שחשוב לי הכי הרבה זה תצורכת דלק נמוכה (נוסע כל יום כ - 100 ק"מ) ואחזקה נמוכה ככל שניתן.

חשבתי על ה I20 אבל אני פתוח להצעות...

חשוב להדגיש שאני מעוניין רק באוטומט...

תודה רבה לכולם על העזרה.

פורסם
מישהו יכול לעזור לי בבקשה?

 

שלום לך.

אז מבחינתך ומבחינת התקציב והדרישות תתאים גם דייהטסו סיריון. יש לה מנוע 1300 איכותי של טויוטה וזה רכב אמין בעיקרון. הבעיה היא שאני לא הייתי משתמש ברכב סופר מיני לנסיעות כאלה יום יום. זה אפשרי אבל פחות נוח. אוליי אוטו בוגר יותר כמו הפולו 1.4 אוטומט יתאים לך יותר.

פורסם

קודם כל תודה על התשובה.

אין לי בעיה שזה לא יהיה רכב סופר מיני - חשבתי פשוט שהוא יהיה יותר חסכוני.

פולו תיכנס בתקציב שלי? איזה שנה? ואיך היא מבחינת צריכת דלק?

אני כרגע עם פולו שנת 2001.

 

תודה

פורסם

אני חייב לתהות מה בפולו יותר בוגר מאשר בדייהטסו סיריון?

 

הסיריון אוטו נהדר, צריכת הדלק שלו לא מדהימה אבל.

 

אני במקומך הייתי בודק את אחת ממכוניות המיני החדשות. אין ספק שצריכת הדלק שלהן תהיה הרבה יותר טובה.

גם דיזל יכול לבוא בחשבון?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
אני חייב לתהות מה בפולו יותר בוגר מאשר בדייהטסו סיריון?

 

הסיריון אוטו נהדר, צריכת הדלק שלו לא מדהימה אבל.

 

אני במקומך הייתי בודק את אחת ממכוניות המיני החדשות. אין ספק שצריכת הדלק שלהן תהיה הרבה יותר טובה.

גם דיזל יכול לבוא בחשבון?

 

אני מעדיף שלא.

אבל השכרה/ליסינג כן

פורסם

ניסאן מיקרה יכולה להתאים מאוד לדרישות שלך. גם מבחינת התקציב, גם מבחינת עלויות האחזקה וגם מבחינת הדרישה לנסיעות בין עירוניות. המכוניות העירוניות הקטנות ב-60 אלף לדעתי לא כל כך מתאימות למי שנוסע בעיקר בדרכים בין עירוניות. דייהטסו סיריון תתאים לך קצת יותר מהבחינה הזאת.

פורסם
קודם כל תודה על התשובה.

אין לי בעיה שזה לא יהיה רכב סופר מיני - חשבתי פשוט שהוא יהיה יותר חסכוני.

פולו תיכנס בתקציב שלי? איזה שנה? ואיך היא מבחינת צריכת דלק?

אני כרגע עם פולו שנת 2001.

 

תודה

 

היא תיכנס מאוד. תוכל למצוא פולו יד ראשונה שנת 2008 אוליי אוליי תמצא איזה 2009 אבל לא סביר. זה אחלה רכב עם מנוע 1400. הידני מומלץ תמיד....

פורסם

תודה רבה לכולם...

אני כרגע עם פולו 2001 ובאמת מרוצה...

איך הדגם של 2007-2008 יש איזה משהו מיוחד עליו?

מישהו יודע איך הצריכת דלק שלו?

×
×
  • תוכן חדש...