Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי יונדאי אקסנט שנת 2000 ובחודשיים האחרונים הרכב לא מתניע בפעם הראשונה כשהוא קר.

לפעמים מתניע בפעם הראשונה ולפעמים בפעם השנייה או השלישית וכל זה בד"כ כשהוא קר.

מה נראה לכם שזה יכול להיות?

פורסם

יש לי את אותו הרכב מאותה השנה עם אותה התופעה לעיתים.

אני מניח שזה חיישן שקר כלשהו שאמור לתאם את תערובת האויר\דלק בהתאם לטמפ' המנוע הקר (צ'וק כמו שהיו קוראים לזה פעם).

 

אז מהסקרנות (למרות שאני חיי עם זה) מעניין אם יש תשובה.

אופנוען

פורסם

מעניין באמת אם יש לזה תשובה.

לא בא לי להכנס למוסך ושיוסיפו לי הוצאות מיותרות.

כמה זמן אתה נוסע ככה עם התקלה בלי לתקן?

פורסם

כמה זמן אתה נוסע ככה עם התקלה בלי לתקן?

מאז שקניתי את האוטו לפני חצי שנה.

לצורך העיניין יש לרכב 158,000 ק"מ וצריך לעשות טיימינג עוד 2000 ק"מ.

הרכב במצב תקין ועושה כל מה שנדרש, כולל הגרירה השבועית של האופנוע (עוד עשר דקות יוצא לגרירה נוספת).

האם ניסיתם לבדוק את האופציה של להניע שהרכב על מצערת מעט פתוחה (רגל מעט על דוושת הגז)?

כשהמנוע קר, תמיד, וזה עובד.

כי אם לא, הוא ישמע כמניע, אך שניה לאחר עזיבת הסטאטר יכבה.

צריך לעזור לו עם גז לשתי שניות בערך, לא לעלות טורים, רק להחזיק לו עוד איזה 500 סל"ד מעל הנורמאל כדי שימשיך לעבוד אחרי הסטארטר.

אופנוען

פורסם

נשמע כמו בעייה ביחס אויר שאינו עובר בצורה תקינה ביחס לדלק. ממליץ להיתחבר לסורק תקלות לראות אם יעלה משהו. אני מניח שזה קשור לחיישן אויר או למנוע צעדים...

:)
×
×
  • תוכן חדש...