Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המנטה של אלעד - כמעט מוכנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיכום ביניים:

 

המנטה משופצת ברמת הבודי ביסודיות . זה לוקח זמן מכיוון שהרכב היה רקוב עד רמת השלדה למטה . שוחזר בדיוק רב . יש תמונות .

הוחלף הגה , והוכן לטסט - בלמים קומפלט , תקין לחלוטין .

זמן השיפוץ בעיקר על הפחחות . היה המון - המון עבודה.

אני בטוח שאם האוטו לא היה מנטה - לא היה שווה את השיפוץ !

 

יש פנסי חזית חדשים , וריפודים רצפה וגג - ממש יפה .

 

בקרוב - ולפי התקציב , צמיגים , מעט חשמל , והאוטו הולך - כלומר נוסע לטסט . נראה לי שכדאי לחכות לאספנות עד ינואר , אבל בשביל הכיף

ניתן להוציא אישור תנועה ליומיים ולעשות ביטוח הכי זול לשבוע ולנסוע עם

הרכב לאלעד למרכז !

 

ליד ביתי שבקרית חיים לא תמיד ניתן להחנות רכב לאורך זמן.

עדכון לגבי הסוסיתא , האוטו נראה ממש לא טוב מבחינת בודי .

הפקחים תוך שבועיים שלושה כבר שמו לי פתק "גרוטאה לפינוי"

ואז הכנסתי אותו לתוך חנייה פרטית של שכן ממול שנראת בתמונות .

אחרי כמה זמן העברתי את הסוסיתא לכפר ביאליק ששם גם המוריס 10

שנת 39 שלי , והמנטה 1600 אוטומט (שבבעיה של רשיונות כרגע - בהפקדה עמוקה )

 

כאן , המנטה נראת טוב מאוד , יפיפיה ולכן הפקחים לא מנדנדים למרות שאם

יחפשו בציציות יגלו שלרכב אין טסט ודינו יהיה לפי הגדרתם "גרוטאה"

מצחיק , הא .... חוץ מזה אני מעביר אותו כל כמה ימים מצד לצד של הכביש

כך שלא יראה שהוא עומד הרבה זמן .

 

זהו חברים , נמשיך לעדכן , ביולי כשיהיה תקציב הרכב יהיה מוכן .

עוד כמה דברים קטנים כמו , להחליף את לוח השעונים (יש כבר חדש)

להחליך גלגל הגה , גם יש חדש , ועוד כמה שטויות והרכב בכללי מוכן !

 

עוד מעט חברים ...

 

יללללללללללההה

 

ביייייי

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

×
×
  • תוכן חדש...