Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני חדש בפורום,

ואני אשמח אם תוכלו לעזור לי.

 

לאחר שרכשתי לפני כשבוע גולף 1.6 שנת 99 , העברתי אותה כמובן בדיקה לפני קניה

והכל היה תקין לחלוטין, יומיים נסעתי ללא בעיות עד שהגעתי למוסך ועשיתי טיפול שגרתי לאחר קניה

הכלל החלפת שמנים פילטרים וכו׳.

בסוף הטיפול הרכב פתאום החל לעלות לטורים בסביבות 1200 1400 עולה ויורד לא יציב בהילוך סרק

ובהילוך D סביבות 1100 טורים, כאשר הבחנתי בזה הארתי את צומת ליבו של המוסכניק והוא ניקה את המצטערת

עם ספריי.

 

כעת כשלושה ימים לאחר הטיפול עדיין הטורים משתגעים ולפי דעתי גם צריכת הדלק מוגזמת.

אשמח אם תוכלו לעזור לי,

 

עודד. 

פורסם

חזור לאותו מוסך שיסדר לך את זה כי הוא האחרון שנגע ברכב ומאז זה התחיל ואל תצא משם עד שזה יסודר. באת עם רכב תקין, אתה אמור לצאת עם רכב תקין. זה גם יכול להיות צינור כל שהוא שהיתנתק (צינור ואקום) ולכן יש לעבור על הכל שוב.

:)
פורסם

זה אכן מה שיהיה, ביום חמישי הולך למוסך

 

חשוב לציין כי הצינור וואקום במקומו והוא אטום.

 

קראתי בפורום שבגלל הספריי שהותז על המנוע ועל המצערת האוטו "נושם" אותו ובגלל

 

זה קיים אי יציבות בטורים וזה יעבור, האם זה הגיוני ?

פורסם

עדכון: לאחר עבודה של 3 שעות על האוטו וניקוי המצערת.. עדיין התקלה לא נפתרה, למישהו יש רעיון

 

מה זה יכול להיות ?ֿ

 

במוסך אומרים לי שזה המצערת תפוסה.. אך האוטו נכנס לטיפול אצלהם תקין

 

ורק לאחר הטיפול הטורים החלו להשתגע.

 

אני כבר מיואש מהם..

 

אולי למישהו יש רעיון ?

פורסם

אני גר כשעתיים וחצי נסיעה ממנו, במידה ואצטרך אגיע אליו.

 

ראיתי שהוא חבר בפורום אשמח לשמוע אם יש לו איזה רעיון למה יכול להיות הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...