Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5547 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן כן, קראתי הודעות קודמות אבל אצלי המצב הוא שונה!

מדובר במנוע 1.4 של איביזה FR (סופרצ'רג'ר וטורבו). הרכב נרכש חדש מהחברה ולאחר כ1200 קילומטר (!)

נדלקה לי מונרת השמן! בדקתי את מד השמן והמצב היה נראה שאם הייתי נוסע עוד כמה קילומטרים הייתי שורף את המנוע... (לא היה זכר של שמן על המד). הוספתי כליטר שמן והמנורה נעלמה כלעומת שבאה.

 

האם זה הגיוני? 1200 קילומטר וכבר נגמר השמן? לפני ההגיון, כשהמנוע בהרצה הוא אוכל יותר שמן, אבל 1200 קילומטר??

 

תודה מראש!

פורסם

שלום לך.

 

אני מבין שזהו רכב חדש וכנראה שהוא עדיין באחריות.

המצב שתיארת כרגע הוא לא תקין ובטח שלא לרכב חדש!

 

גש מהר למוסך של היבואן ודרוש תיקון/החלפת מנוע במידת הצורך!

אימג'ן אול דה פיפל

ליבינג דייר לייבס אין פיס

היהי

פורסם

היה לנו מקרה דומה בטויוטה קורולה 2003 שהיית "אוכלת שמן" בצורה לא סבירה בכלל מהרגע שקנינו אותה

בסוף היבואן החליף מנוע למרות שעד שהחליפו עבר די הרבה זמן.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

צריכת שמן במנועי טורבו, בעיקר כאלה שעובדים קשה, היא לא דבר נדיר.

יכול להיות שתקבל תשובה מהיבואן ש"בזמן ההרצה צריכה של 1 ליטר ל 1000 קילומטר היא בגדר התקין עבור היצרן" וכדאי שתחכה עוד כמה אלפי קילומטרים.

 

גם אם לטענתם זה תקין, כדאי שתרשם התלונה שלך בהיסטורית הרכב - על כל מקרה שלא יבוא.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...