Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב !

יש לי סוזוקי איגניס אוטומטית, 2006, מנוע 1300, 100K, יד שנייה.

בנסיעה בין 80-85 יש הרכב רועד ( לא ההגה ). עשיתי איזון סטטי לגלגלים הקדמיים והתופעה נחלשה אבל לא נעלמה . התייעצתי עם המוסכניק ( מוסך מורשה ) והוא אמר שאם התופעה לא נעלמת יכול להיות שהבעיה בציריות והוא גם הוסיף שבגלל שמדובר ברכב לא מאוד נפוץ אין לו ציריה זמינה כדי לבדוק אם זאת הבעיה והוא צריך להזמין ציריה מראש או להשבית את הרכב כדי לפרק את הציריות ולשלוח לשיפוץ במידת הצורך ( מה שנשמע לי כמו הרפתקה יקרה ) .

עשיתי סיבובים חדים במקום במהירות איטית כדי לבדוק האם יש רעש שיכול להצביע על בעיה בציריות ולא היה .

1 . מה יכול להיות מקור הבעיה ?

2 . האם כדאי לעשות איזון לגלגלים האחוריים ?

3 . כמה אמורה בערך לעלות החלפה של ציריות ?

4 . האם בעיה בציריות תלך ותחמיר ? היא יכולה להיות אקוטית ( באמצע נסיעה האוטו ייעצר ) ?

5 . בהמשך לשאלה הקודמת ובהנחה שהרעידות לא מפריעות בנסיעה ,האם כדאי לטפל בזה עכשיו או רק במקרה שהמצב מחמיר ?

בתודה מראש

אריאל

פורסם
שלום רב !

יש לי סוזוקי איגניס אוטומטית, 2006, מנוע 1300, 100K, יד שנייה.

בנסיעה בין 80-85 יש הרכב רועד ( לא ההגה ). עשיתי איזון סטטי לגלגלים הקדמיים והתופעה נחלשה אבל לא נעלמה . התייעצתי עם המוסכניק ( מוסך מורשה ) והוא אמר שאם התופעה לא נעלמת יכול להיות שהבעיה בציריות והוא גם הוסיף שבגלל שמדובר ברכב לא מאוד נפוץ אין לו ציריה זמינה כדי לבדוק אם זאת הבעיה והוא צריך להזמין ציריה מראש או להשבית את הרכב כדי לפרק את הציריות ולשלוח לשיפוץ במידת הצורך ( מה שנשמע לי כמו הרפתקה יקרה ) .

עשיתי סיבובים חדים במקום במהירות איטית כדי לבדוק האם יש רעש שיכול להצביע על בעיה בציריות ולא היה .

1 . מה יכול להיות מקור הבעיה ?

2 . האם כדאי לעשות איזון לגלגלים האחוריים ?

3 . כמה אמורה בערך לעלות החלפה של ציריות ?

4 . האם בעיה בציריות תלך ותחמיר ? היא יכולה להיות אקוטית ( באמצע נסיעה האוטו ייעצר ) ?

5 . בהמשך לשאלה הקודמת ובהנחה שהרעידות לא מפריעות בנסיעה ,האם כדאי לטפל בזה עכשיו או רק במקרה שהמצב מחמיר ?

בתודה מראש

אריאל

שלום אריאל

חזור על איזון כל הגלגלים ברכב, אבל עשה זאת במקום שאתה בטוח שזה יעשה כמו שצריך.

×
×
  • תוכן חדש...