Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים אני חדש פה!

אז ככה ראיתי כמה רכבים בתאכלס התקציב שלי נע בין 5 אלף ל8 / 9 אלף.

עכשיו ראיתי באתרי היד שנייה שקיימות המכוניות: רובר 216 (שנדלקתי עליה!) , יונדאי לנטרה , יונדאי אקסנט, דייהטסו אפלאוז וזהו נראלי...

תאכלס אני רוצה אוטו שיהיה נוח ומושב נהג גבוה , כמובן שיהיה גם זריז (פתיחות מהירה חחח סתם ;) ) ושאנלא יצטרך ללכת איתו למוסך הרבה כי ת'אמת שאנלא מת על המקומות האילה ;)

ודלק זה ממש ממש חשוב כמו שראיתם לפי התקציב המצב הכלכלי שלי בקרשים חחחח

וכמובן גם יופי אם אפשר...!

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

ממליץ לך לערוך חיפוש בפורוםף, כיון שהשאלה ששאלת נשאלת בממוצע פעמיים בשבוע.

דעתי האישית - להמתין ולחסוך. תקציבך מאפשר רכישת רכב ישן מאוד, סביר שלא תקבל ממנו דבר פרט למפח נפש. תביא בחשבון שרק ביטוח חובה+צד ג'+רישוי שנתי יעלו לך כמו כל תקציבך, וזה לפני תדלוק או טיפול ראשון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תשמע קראתי פה בפורום אבל הכל ממש ישן אז רציתי לדעת קצת פרטים יותר מעודכנים

וכל הביטוח יצא לי משו כמו 7 אלף כה אבל ככה אנלא יצטרך להוציא 7 על האוטו ועוד 7 על ביטוח אלא 7 עכשיו ועוד מעט עוד 7 על ביטוח ככה זה לא נופל עלי ....

ובגלל זה חשוב לי הצרכת דלק...מה דעתך על הרובר 216 ?

פורסם

בחור, בבקשה שפר את העברית שלך. אולי כדאי לך להשקיע את ה-7K בשיעורי לשון עברית.

לגבי ההוצאה - אתה חייב לרכוש ביטוח מיד עם רכישת הרכב, אינך יכול לדחות זאת. לכל היותר תוכל לחלק את עלות הביטוח למספר תשלומים (בהנחה שיש בידך כרטיס אשראי עם מסגרת מתאימה). החזקת רכב ללא ביטוח מהווה סיכון כלכלי עצום. נהיגה ללא ביטוח חובה היא עבירה חמורה, ומעורבות בתאונת דרכים קלה, אפילו ללא נפגעים, יכולה לעלות לך עשרות אלפי ש"ח בנזקים שתגרום לרכב אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אוקי שיפרתי את העברית שלי ;)

אני לא מתכוון לנהוג ברכב לחצי שנה הקרובה אולי אבא שלי יעשה עליו ביטוח וינהג.

וביתנים כשאני יקנה אותו יהיה עליו ביטוח לכמה חודשים

הצעתי שלושה / ארבעה רכבים מה מבניהם הכי עדיף לפי הקריטריונים שהצבתי?

פורסם
תשמע קראתי פה בפורום אבל הכל ממש ישן אז רציתי לדעת קצת פרטים יותר מעודכנים

וכל הביטוח יצא לי משו כמו 7 אלף כה אבל ככה אנלא יצטרך להוציא 7 על האוטו ועוד 7 על ביטוח אלא 7 עכשיו ועוד מעט עוד 7 על ביטוח ככה זה לא נופל עלי ....

ובגלל זה חשוב לי הצרכת דלק...מה דעתך על הרובר 216 ?

גם הרכבים בהם אתה מתעניין ממש ישנים, אז הגיוני שגם השרשורים שדנים בהם יהיו ממש ישנים.

 

לשאלותיך, אם אתה מחפש מכונית זולה לאחזקה אז הרובר לא מתאימה לך. כן, אני יודע שיש לא מעט חובבי רובר בפורום שיספרו לך שזה לא נכון, שבמוסכים הנכונים היא תיהיה זולה לאחזקה וחלק מהחלקים שלה משותפים עם הונדה וכו' וכו'. הכל נכון, אבל לא לתפרן שזה הרכב הראשון שלו.

 

כל שאר המכוניות שהזכרת לא ממש נוחות. בנוסף על כך האפלאוז גם סובלת ממנוע שמאוד רגיש להזנחה (והזנחה זה מה שתמצא ברוב הרכבים ששווים 7000 ש"ח).

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

למה לקנות רכב עכשיו ולהשתמש בו רק בעוד חצי שנה?

לא עדיף לחסוך עוד חצי שנה ולקנות רכב נורמאלי הרבה יותר בתקציב כפול?

וב7 אלף שקל,אתה יכול לעשות 2 ביטוחים.

לכל היותר 4.500 אלף שקל לחובה + צד ג' לרכבים מהשנים האלה.

פורסם

אוקי אז כרגע התקציב שלי גדל ל15 / 17 אלף בלי קשר לביטוח.

מה הייתם ממליצים לי?

ואנלא תפרןןן!! יש אנשים שאין להם הרבה כסף!

וד"א אני צריך אוטו נוח,זריז,יפה,זול לתחזוקה,וכמובן דלק ...

פורסם

התקציב שלך דל ל 15K, אם אתה לא מתוון להשתמש ברכב במשך חצי השנה הקרובה, אני הייתי ממליצה לך להקפיא את הרכישה, ולהמתין, או להמשיך לחסוך ולרכוש רכב בתקציב מעט גדול יותר.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לך על פיאט פונטו ספייס, שנים 2002-2003 יכולות להתאים.

הוא זול ונותן תמורה טובה (בהנחה שלא הזניחו אותו יותר מדי) חסכוני מאוד בדלק ובחלפים.

×
×
  • תוכן חדש...