Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לפני רכישה של אוטו שדיי צריך פחחות וצבע.

ויש לי כמה שאלות

א.מה המשמעות של להחליף את הצבע המקורי? (צריך לשנות משהו ברשיון?)

ב.מה עושים קודם? אובראול או פחחות וצבע והאם ניתן לבצעם במקביל

במידה והרכב יעשה זאת בשני מקומות מרוחקים?

ג.במידה ועניין האובראול יידחה כנראה שאני אתקין צנרת 2.5

השאלה אם גם במקרה זה צריך קודם לעשות צנרת ורק לאחר מכן פחחות וצבע.

ד.האם בפחחות וצבע מלאה לרכב מפרקים את כל הרכב לחלקיו? כולל מושבים וכו'?

יש אחריות על החזרת כל החלקים למקומם כמו שצריך ושהכל יתפקד כראוי?

ה.מה ניתן לחזק\לשפר כאשר הרכב מפורק?

 

נ.ב מדובר באלפא 145

  • ספונסר פורום
פורסם

שינוי הצבע ברישיון הרכב זאת הבעיה הקטנה ביותר שלך. פשוט ניגשים למכון רישוי עם הרכב כשהוא צבוע מחדש והם משנים את הצבע ברישיון. הבעיה הגדולה היא לבצע את שינוי הצבע כמו שצריך. עבודה יסודית וטובה דורשת פירוק של לא מעט חלקים ברכב וצביעה של פאנלים נסתרים בכמה שכבות ועוד ועוד. זאת עבודה יקרה מאוד שלא כל פחח עושה. אפשר כמובן לבצע עבודה שטחית יותר ולצבוע חיצונית בלבד אבל זה לא מומלץ.

 

לאוברול אין קשר לפחחות. אפשר לבצע אותם במקביל אם אתה מפרק את המנוע מהמרכב, שולח אותו לשיפוץ ובזמן הזה עושה פחחות לרכב.

×
×
  • תוכן חדש...