Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האייפד נדלק בשניה. זה אחד הדברים המרשימים בו.

לא תומך בפלאש אלא באמצעות אפליקציה מיוחדת. אפליקצית יו-טיוב מובנית כבר מהתחלה.

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

להתניע זה כמה שניות. אני מעריך שאין ממש כיבוי. כנראה איזשהו מצב שינה.

לא כל כך שמתי לב לפלאש למען האמת. אני בעיקר משתמש בדואר ארגוני ובחיבור לשרתים בעבודה.

 

הסוללה מחזיקה ומחזיקה ומחזיקה...

 

האנדרואיד זה משהו אחר לגמרי, קוד פתוח, יש הכל מהכל.

פשוט האייפד עושה את זה כל כך חלק ויפה שזה פשוט כובש.

פורסם

תודה לכל העונים.

החדש נותן כל כך הרבה יותר מ 10% יותר ששווה להמתין חודש.

זהו, שכל התשובות תמימות דעים שאני צריך להמתין לחדש. לא כל כך הבנתי למה.

אני לא זקוק למצלמה וזה שהוא דק יותר לא משנה, כי עיקר השימוש יהיה בבית.

כיוזר פשוט, אני גם לא יודע מה נותן "מעבד כפול ליבה". אני צריך שיסבירו לי כיצד זה בא לידי ביטוי.

 

האמת מכשיר מדהים. (IPAD)

 

קיבלתי אותו מהעבודה (מה זה קיבלתי? קניתי לעצמי:lol:) ובאותו הרגע העפתי את הנייד לבגז' של האוטו.

יש גלישה ב 3G, יש מיילים, יש התחברות למשרד מרחוק.

מה צריך יותר? (לפחות בכל מה שקשור לעבודה)

אייל, דרור

אני רואה שאחד מכם משתמש נלהב והשני קצת פחות.

האם בא לכם לפרסם "מבחן דרכים ארוך טווח" לאייפד?

ועוד שאלה: האם יש פתח USB סטנדרטי (לא מיני USB)?

יש לי מודם סלולרי שמשמש את הלפטופ של העבודה, שמתחבר ב USB, כשתכנת החיוג נמצאת בתוך התקן ה USB. האם יהיה ניתן להשתמש בו באייפד?

פורסם

לא יהיה ניתן לשימוש

לאיפד אין חיבורי אקססוריס

אתה טוען שאני לא נלהב ?

אולי אני לא כותב את זה כמו אייל אבל אני אוהב את האיפד שלי

הבעיה שלו היא שהוא הגיע אחרי האיפון 4 (שהגיע אחרי האיפון 3) ככה שאת הוואוו הראשוני כבר עברתי

ומבחינתי הוא מכשיר מגניב אבל פשוט את ההתלהבות האמיתית כבר "בזבזתי" על האיפונים

ד"א זו גם הסיבה שהקליטה של האיפד אצלי נמשכה 3 דקות, הכל פשוט זרם לגמרי (אפילו הפריצה LOL)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אין USB ואין שום חיבור אחר למעט התחברות ל ITUNES.

 

אני בהחלט אוהב את הרעיון של הכל מהכל במשהו קטן קל ונוח.

עד עכשיו היה לי באוטו נייד מיני (10") ששימש אותי למקרים שהייתי צריך להתחבר לעבודה מהדרך או כשרציתי לראות סרט במיטה.

עכשיו הIPAD עושה את זה יותר טוב.

למרות שהסלולארי שלי הוא אנדרואיד...

 

אם אתה רוצה להתחבר דרך נטסטיק, קנה את גירסת ה 3G שם יש כניסה לSIM ואתה יכול לגלוש ברשת הסלולארית.

חייגן יש כבר, מובנה.

פורסם

http://www.telegraph.co.uk/technology/samsung/8362797/iPad-2-forces-Samsung-into-Galaxy-Tab-rethink.html

לא יכול שלא להסכים עם אחי (הבן האחר של אמי :) )

 

האייפד מחזיק באמת 10 שעות סוללה , דלוק כל הזמן (זמן מכיבוי מוחלט של כמה שניות , אבל למה לכבות ? הסטנדביי שלו מחזיק מעל חודש) , פלאש אין , אבל גם רוב האתרים בימינו כבר ממעטים להשתמש בפלאש לדברים חשובים - זה פשוט לא יעיל להמון דברים , הביצועים של זה על ניידים גרועים למדי והמעבר לHTML5 הוא די גדול (במיוחד עם מודעות גוברת לאייפון ואייפד) ואפליקציות לכל דבר (שלאנדרויד לטאבלט אין).

 

נחמד להגיד קוד פתוח ויש הכל , בפועל זה קצת רחוק מהאמת , במיוחד בטאבלטים.

אין מה לעשות - כרגע אפל מקדימה בנושא הזה בדור שלם את כל מה שיש בשוק ויוצא בחודשים הקרובים.

גם במחיר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מעבר לכל הנאמר לעי"ל הגיע הזמן לשים את זה על השולחן בכל שרשור התנצחות על אנדרויד מול אייפון ולהבין שאמנם אנדרויד זה Open Source אבל היא לא באמת Open Platform. זה נחמד שאתה רואה את הקוד מקור של המערכת הפעלה, אבל אם אתה לא באמת יכול להשתלב בו מבלי לפרוץ את המכשיר, אין לזה שום טעם. באותה מידה אפשר לפרוץ אייפון ולעשות איתו דברים לא סטנדרטיים.

דוגמא מאוד מובהקת שאני אוהב לתת בויכוחי אוי-אנדרויד-כל-כך-פתוח-וכיף זה שינוי אפליקציית הSMS הסטנדרטית, אם אנדרויד היה כל כך פתוח, אז למה אי אפשר לעשות דברים כאלה בכלל מבלי לפרוץ את המכשיר?

 

אגב מערכת הפעלה שיותר קרובה להיות כזו היא בכלל בלאקברי עם כל הSuper Apps שלה, אבל זה נושא לדיון אחר :wink:

פורסם

אני חוזר שוב על שאלה המקורית:

מה יש באייפד 2 ששווה להמתין לו, אם אני לא צריך מצלמה ולא את זה שהוא יותר דק מאייפון?

פורסם

הוא יותר חזק - ומכך יותר FUTURE PROOF לעידכונים ואפליקציות חדשות.

היום אולי זה נראה לך שהוא רק קצת יותר חזק (קצת המון) מחר זה כבר ישתנה (ותראה את ההבדל בימינו בין 3GS לבין 3G באייפונים והיכולות שנכנסו במערכת הפעלה , זה"כ דגם יותר מהיר עם יותר זיכרון וההבדל - שמיים וארץ)

 

+ יכולות 1080P אמיתיות, מצלמה ועוד בטוח דברים קטנים שאני שוכח.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש לי גם אייפד וגם גלקסי טאב ולדעתי שניהם אינם הולמים את צרכיו של פותח השרשור.

אייפד בשל מסורבלות שלו בכל מה שקשור להעברת תכנים אליו וממנו וגלקסי טאב בשל גודל פיזי שלא מתאים לשימוש הביתי.

תנסה להעביר סרט DVD לאייפד ואחר כך לנגן אותו. תקלל את סטיב ג'ובס ואמה שלו.

סמסונג אוכל אותו בתור קובץ ויודע להקרין כמעט כל דבר בזכות מעבד גראפי יותר חזק מזה של אייפד.

אבל הוא לא כל כך נוח לגלישה ממושכת ממנו. אני מודה שלצרכים האלה בבית אני לוקח את האייפד.

אני אישית הייתי מחפש איזה טאבלט מבוסס אנדרויד בעל מסך איכותי 10" סטייל 10.1 ARCHOS.

אנחנו אמורים להיות מוצפים במבול של טאבלטים על סמך מה שראינו בתערוכת CES בינואר.

בכל מקרה. זה לא הזמן לרכוש אחד.

פורסם

סליחה

אבל הייתי חייב :)

 

1299166053012.jpg

 

carry on

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...