Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת אם אני מחליף צנרת לצנרת משופרת מה בדיוק זה יוסיף לי?כמה כח סוס?באיזה סל"ד השיפור בא ליידי ביטוי?אני מחפש יותר מומנט בסל"ד הנמוך בין 1000 ל 2000 שהאוטו יחסית מת בסלד הזה לעומת המכה שהוא נותן ב3000 סל"ד.

כמו כן מהי העלות פחות או יותר לצנרת חדשה/משומשת.

הרכב הוא איביזה טורבו 2002 עם צ'יפ.

פורסם

דבר עם גיא מTIG ART.

 

צנרת שונה יכולה לגרום לך לקבל יותר ממונט בסל"ד נמוך והמטרה שלה הוא גם לגרום לגזים לצאת יותר בקלות ושהמנוע לא יחנק.

Got To love It

פורסם

צנרת יותר גדולה מהמקור תיתן לך פליטה יותר טובה לכל אורך טווח הסל"ד

אבל קח בחשבון שבשביל לקבל תוצאנ אופטימלית וחוקית צריך להשקיע בצנרת + ממיר ספורטיבי ודוד מתאים

 

סרדין (TIG ART ) הוא תותח על ועושה הכל CUSTOME ועושה מוצרים פצצה

אבל אפשר למצוא בשוק קיטים של צנרות טובים מאוד במחירים ממש טובים

תנסה לדבר עם פיט סטופ או E&A יש להם בטוח קיטים כאלה

אם בא לך להשקיע על מוצר איכותי סרדין הוא הכתובת, אבל המחיר בהתאם

פורסם

יש לי דוד אחורי של סופרספרינט,איך הוא?

וחובה להתקין ממיר ספורטיבי?ממיר לא חונק את הביצועים בעצם?

מבחינת רעש אין לי בעיה הדוד הזה נורא שקט וכמעט ולא שומעים אותו.

השאלה היא אם השיפור יהיה ממש משמעותי או שאני ארגיש טיפה הבדל?

תודה.

פורסם

אינלט יניקה ישפר לך מעט את הזמינות,אבל לא משהו שמורגש יותר מידי,השיפור הכי טוב לאיזור סל'ד שאתה מדבר עליו,זה רק בתוכנה קאסטום שלא תהיה כדאית לך כרגע.

×
×
  • תוכן חדש...