Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנבים ארורים !!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה באמת נשמע מוזר.. זתומרת מכל מה שיש לגנוב ... גונבים פנס ראשי... ? זה נראה חשוד ביותר... זתומרת מה יש לעשות עם פנס קדמי ? בכל זאת ככה במקרה אחרי שאמרת והתקנת וזה... קיצר יותר מדי דברים מראים לכיוון המוסך \ בעל המרצדס

 

גנבים זה חלק מסריח בעם.. כמו אונסים וכו , סתם לפגוע להנאתם האישית :mad::mad::mad::mad::mad:

 

אז הנה משהו שיעסיק אתכם מעט.

 

יש לי שכן שמתנדב במשטרה ובד"כ הוא משתתף במעצרים של גנבי רכב הכוללים מערבים משטרתיים.

לדבריו ניתן לפתוח כל מכסה מנוע שנפתח מקדימה ללא פתיחת הרכב.

לא האמנתי לו, אז הוא הדגיים לי על הרכבים שלו....

שלח יד מתחת לפגוש, נמתח לכוון המנעול, משך והופה המכסה נפתח.

פשוט מאוד, הוא משך את הכבל עצמו יחד עם הצינורית שהוא עובר בה וזה פתח.

 

הבעייה היא להגיע עם היד אבל למי שמכיר את הרכב זה ממש לא בעייה.

ואני מאמין שהם, הגנסים, מכירים.

 

לא מדובר על משהו חדש בשום קנה מידה.

פתיחת מכסה המנוע ע"י משיכת הכבל מתחת לפגוש היא שיטה עתיקה לגניבת רכב...זו הסיבה שכבר לפני 10 שנים ברוב האזעקות שמכבדות את עצמך יש מנעול למכסה מנוע - ומאותה הסיבה גם אזעקות בנות 10 שנים ומעלה מצפצפות ברגע שניתקת את הפלוס מהמצבר (יש סוללת גיבוי לאזעקה)...

 

בשביל זה תמיד טוב שיש:

1. אזעקה טובה ותקינה

2. ביטוח מקיף

3. מזל

 

יום נעים

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

קודם כל מצטער לשמוע, שיישרף מי שעשה לך את זה.

אבל לי נראה שבכל זאת זה צרוף מקרים, או שזו עבודה של מישהו מהמוסך ששמע איפה אתה משרת.

לא הגיוני שמישהו יבוא במיוחד לפרק לך פנס שעלה לו איזה 200-300 שקל.

ועוד יחכה שאתה תחנה ליד הבסיס, נראה לי קצת מוזר.

בקיצור אין מה לעשות לך לקנות משומש, תרכיב, ואל תספר לאנשים איפה אתה משרת...

פורסם

לא יכול להיות שהפנס החדש פשוט נפל בגלל ההרכבה או פנס קצת שבור בתופסנים.. ?

(אני אפילו לא יודע באיזה רכב מדובר) אבל נראה לי מסובך לפרק פנס בלי להשאיר סימן

פורסם
שלום לכולם !!!

 

זה היה היום הכי מרגיז שיכול להיות !!

 

אחרי שבוע של עבודה בוקר ערב ,בוקר ערב.... אני מותש פזית כמו $%^$ האלה הם התוצאות :

 

היום שהיה אמור להתחיל בשעה 8:00 בבוקר ולהמשיך בשני פגישות אחת בשעה 12:30 ,והשניה ב13:30 התחיל בצורה פשוט נוראית !

אני מתעורר בבהלה ועונה לטלפון (שמתברר שצילצל כבר כמה שעות ברציפות...) ,אמא שלי מודיע לי שהיא מנסה להעיר אותי כבר כמה שעות ואני ישן כמו מת :oops:

אני רץ לשעון ומגלה שהשעה 12:00!!!

אני מגיע למסקנה שאני לא יוכל להגיע לאף אחת מהפגישות שנקבעו וישר מבצע תמרוני חירום ומבטל את הפגישות :twisted:

 

לכל מי שהיה את הסבלנות לקרוא עד םה אני מודה לכם ומצטער.... הייתי חייב לפרוק את זה.

 

 

עצבני וכעוס אני מתארגן לי ויוצא לכוון הבסיס .

את הרכב השארתי בחניה ממש מחוץ לבסיס (מול ה"שומר" :roll: ) .

זה יהיה הזמן המתאים לספר לכם שביום שישי האחרון בחור נחמד בשם יוסי (אני לא יודע למה אני מספר לכם את זה...) בעליה של מרצדס ML430 החליט לסוע רוורס מבלי להעיף מבט במראה :mad: ושבר לי את האיתות השמאלי והפנס הראשי (בערך) , בגלל העלויות הנמוכות החלטנו לסגור את הסיפור מבלי לערב את חברת הביטוח והוא החליף לי את הפנסים אתמול בבוקר .

 

אחרי כשלוש שעות אני יוצא מהבסיס לכוון הרכב ולהפתעתי אני מוצא את הרכב

 

בלי פנס ראשי שמאלי !!! כן ,כן , זה החדש !!

 

אני לא יודע איך אבל בא איזה בן %*&) ופשוט פירק לי את הפנס הראשי !!

זה פשוט לא הגיוני בכלל , איך לעזעזל הוא עשה את זה מבלי שתהיה לי אפילו שריטה על האוטו ומבלי לפתוח את המכסה מנוע :!::?::!:

 

בקיצור אני שונא את היום הזה !!!

 

1.לא התעוררתי בזמן ופספסתי 2 פגישות

2.פספסתי את התור שלי לרופא

3.נגמר לי הסיפוח לר"מ 2 ואני חייב לחזור לבסיס :cry:

4.והבונוס הארור הזה , גנבו לי פנס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

דוד

האשכנזי הכי עצבני שתוכלו לפגוש היום!!

 

שאלה: הפנס שהוא הביא לך מציי הרכב שלו, היה חדש או משומש שהוא פירק מרכב אחר?

 

כי אם זה היה משומש, אז יכול להיות שזה הוא שבא לקחת את הפנס בחזרה והוא תכנן הכל מההתחלה

 

אם זה היה חדש אין לו סיבה לקחת את זה, לפחות לא נראה לי שיש לו סיבה לעשות את זה

tAoS FoReVeR

פורסם

אני לא יודע אם זה צירוף מקרים או שהחברה מהמוסך רצו להחזיר רת ההשקעה

 

לי בכל מקרה אין מה לעשות , אני לא יכול להתפרץ למוסך ולהתחיל

 

להאשים אותם בכל מיני דברים... :cry:

 

אין מה לעשות פשוט נדפקתי :cry::evil:

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
שלום לכולם !!!

 

זה היה היום הכי מרגיז שיכול להיות !!

 

אחרי שבוע של עבודה בוקר ערב ,בוקר ערב.... אני מותש פזית כמו $%^$ האלה הם התוצאות :

 

היום שהיה אמור להתחיל בשעה 8:00 בבוקר ולהמשיך בשני פגישות אחת בשעה 12:30 ,והשניה ב13:30 התחיל בצורה פשוט נוראית !

אני מתעורר בבהלה ועונה לטלפון (שמתברר שצילצל כבר כמה שעות ברציפות...) ,אמא שלי מודיע לי שהיא מנסה להעיר אותי כבר כמה שעות ואני ישן כמו מת :oops:

אני רץ לשעון ומגלה שהשעה 12:00!!!

אני מגיע למסקנה שאני לא יוכל להגיע לאף אחת מהפגישות שנקבעו וישר מבצע תמרוני חירום ומבטל את הפגישות :twisted:

 

לכל מי שהיה את הסבלנות לקרוא עד םה אני מודה לכם ומצטער.... הייתי חייב לפרוק את זה.

 

 

עצבני וכעוס אני מתארגן לי ויוצא לכוון הבסיס .

את הרכב השארתי בחניה ממש מחוץ לבסיס (מול ה"שומר" :roll: ) .

זה יהיה הזמן המתאים לספר לכם שביום שישי האחרון בחור נחמד בשם יוסי (אני לא יודע למה אני מספר לכם את זה...) בעליה של מרצדס ML430 החליט לסוע רוורס מבלי להעיף מבט במראה :mad: ושבר לי את האיתות השמאלי והפנס הראשי (בערך) , בגלל העלויות הנמוכות החלטנו לסגור את הסיפור מבלי לערב את חברת הביטוח והוא החליף לי את הפנסים אתמול בבוקר .

 

אחרי כשלוש שעות אני יוצא מהבסיס לכוון הרכב ולהפתעתי אני מוצא את הרכב

 

בלי פנס ראשי שמאלי !!! כן ,כן , זה החדש !!

 

אני לא יודע איך אבל בא איזה בן %*&) ופשוט פירק לי את הפנס הראשי !!

זה פשוט לא הגיוני בכלל , איך לעזעזל הוא עשה את זה מבלי שתהיה לי אפילו שריטה על האוטו ומבלי לפתוח את המכסה מנוע :!::?::!:

 

בקיצור אני שונא את היום הזה !!!

 

1.לא התעוררתי בזמן ופספסתי 2 פגישות

2.פספסתי את התור שלי לרופא

3.נגמר לי הסיפוח לר"מ 2 ואני חייב לחזור לבסיס :cry:

4.והבונוס הארור הזה , גנבו לי פנס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

דוד

האשכנזי הכי עצבני שתוכלו לפגוש היום!!

 

שאלה: הפנס שהוא הביא לך מציי הרכב שלו, היה חדש או משומש שהוא פירק מרכב אחר?

 

כי אם זה היה משומש, אז יכול להיות שזה הוא שבא לקחת את הפנס בחזרה והוא תכנן הכל מההתחלה

 

אם זה היה חדש אין לו סיבה לקחת את זה, לפחות לא נראה לי שיש לו סיבה לעשות את זה

אולי דווקא ההפך...בגלל שהפנס חדש (אם) הם רצו 'להחזיר' אותו לעצמם.

מקרה מוזר. איך הוא זיהה שזה האוטו שלך? איך הוא יודע איפה חנית? רק לך יש AX בכל החניה של הבסיס?....

פורסם
אולי דווקא ההפך...בגלל שהפנס חדש (אם) הם רצו 'להחזיר' אותו לעצמם.

מקרה מוזר. איך הוא זיהה שזה האוטו שלך? איך הוא יודע איפה חנית? רק לך יש AX בכל החניה של הבסיס?....

 

האמת היא שAX זה לא רכב כל כך נדיר... הרכב שלי הוא היחיד מסוגו בחניה.

 

1.הוא יכל לזהות את הרכב מאוד בקלות בגלל שהיה לו את המספר... :twisted:

 

2.הפנס היה חדש , לא ניראה לי שהוא היה מתאמץ כל כך בשביל פנס מפירוק ששווה אולי 50-100 ש"ח .

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...