Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז ככה:

אני מחפש רכב עם אמינות סבירה+

קטן יחסית (לא בקטע של מיני)

הנעה אחורית!!! (חובה)

אני מחפש את הפן הספורטיבי...ואני משתדל שלא לנסות לתפוס משתי קצוות החבל, ולכן אני מראש מוכן להקריב נוחות ופינוקים לטובת הנאה וביצועים.

מן הסתם ידני...

 

עד כאן הכל טוב ויפה, רק שהתקציב שלי מנסה להרוס את החגיגה, ולכן אני מבקש את עזרתכם במציאת רכב שכזה במחיר זול (זול מאוד אפילו)

 

חשבתי על פורד סיירה, מה דעתכם ?

כמו כן מישהו אמר לי על פורד אסקורט עם הנעה אחורית, יש חיה כזאת ??

 

כדי להבהיר את כוונותי - אין לי בעיה להפשיט את הרכב מאיבזור הפנים שלו לטובת הפחתת משקל, וכן-זה אומר דלתות ללא שום דיפון וכדומה.

הבהרתי את עצמי ?

 

ואם יש עוד דגמים שיכולים להתאים, אשמח לשמוע (זכרו התקציב הוא נמוך, מה שאומר שגם אין לי הרבה כסף לבלות במוסכים...)

 

תודה מראש.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו שכבר אמרו לך בשרשור הקודם בנושא - פורד סיירה.

אח של חברה שלי קנה אחת לפני שבועיים, שנת 89 ב 7000 ש"ח.

תבדוק גם לגבי קורטינה - אולי גם הן הנעה אחורית.

 

לפי מה שהבנתי מפורום אספנות, הרבה רכיבים של הסיירה יכולים להיות מוחלפים גם ע"י רכיבים של האסקורטים (ככה שלא צריכה להיות בעיית חלפים רצינית, שגם ככה הסיירה לא כזו בעייתית, נראה לי).

 

לפי מה שהבנתי מאח של חברה שלי (לא הסיירה הראשונה שלהם) האוטו קצת כבד, לפחות על ה 1600 סמ"ק, אבל אם אתה מתכוון לשפר אז זה כנראה לא רלוונטי.

פורסם

כתבתי לך הודעה פעם עם לינק לפורום אספנות על סיירה 2000 סמ"ק למכירה מודל 1985 שראיתי, נשמעת לי תשתית מעולה לשיפור!

 

ועוד משהו שאינו אספנות פר-סה, אבל נדיר בארץ, סיירה מודל 85 2000 סמ"ק XRI (ככה היה כתוב בסמלים מאחור), רשמתי טלפון של מודעת המכירה : 050-7619719

צבע לבן, 5 דלתות, פגושים קצת שבורים - מעבר לזה לא ראיתי.

 

כמה אלפיות והיא שלך.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תודה רבה על התשובות, זה נכון שכבר שאלתי אבל כעת אני יותר מבין את מסגרת התקציב שלי לעכשיו וגם יותר מתמצא בהיצע הדגמים.

פורד סיירה נראית לי האפשרות היחידה, מה גם שאי-אילו גירסאות ספורטיביות שלה גורמות לה להתבלט מעבר לאפרוריות המשפחתית.

 

אני אבדוק את מה שאמרתם...

 

ואיפה אני יכול לראות באופן מסודר את כל דגמי הסיירה, או לפחות אלו שהגיעו לארץ ?

כל תתי-הדגמים קצת מבלבלים אותי...

 

נ.ב

מה לגבי אותה אסקורט הנעה אחורית לכאורה ?

קיימת או רק בדימיון של החבר ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

זה רכב של שכן שלי - והוא הנעה אחורית...

 

למכירה פורד אסקורט, תוצרת גרמניה, שנת 1973, בעלת רשיון אספנות.

לפרטים נוספים - 050-5246599

נתאי

 

הרכב עומד כבר כשלוש שנים וזקוק לשיפוץ כללי.

הרכב שימש את שכני כרכב לשימוש יומיומי עד שהוא קיבל רכב מהעבודה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
זה רכב של שכן שלי - והוא הנעה אחורית...

 

למכירה פורד אסקורט, תוצרת גרמניה, שנת 1973, בעלת רשיון אספנות.

לפרטים נוספים - 050-5246599

נתאי

 

הרכב עומד כבר כשלוש שנים וזקוק לשיפוץ כללי.

הרכב שימש את שכני כרכב לשימוש יומיומי עד שהוא קיבל רכב מהעבודה.

 

ע"פ השכן,

שנת 74 הותנע פעם אחרונה לפני 3 שנים.

מבקש בנוכחי 5000 ש"חחחחחחחחחחחחחח

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

הסיירה קיימת עם מנוע 1300, 1600, ואני חושב שגם 1800, והיה גם מנוע 2000

שהואה ארצה. אם אני זוכר נכון שירתה את משטרת התנועה עם נפח זה.

קח בחשבון שהאוטו כבד, ואפילו עם מנוע 2000 הוא לא בדיוק מטוס...

הקורטינה היא גם הנעה אחורית, אבל לדעתי רחוקה מלהיות אפילו עם ניחוח ספורטיבי.

בנוסף, האסקורטים הישנים(לפני 82) היו גם הנעה אחורית.

פורסם
הסיירה קיימת עם מנוע 1300, 1600, ואני חושב שגם 1800, והיה גם מנוע 2000

שהואה ארצה. אם אני זוכר נכון שירתה את משטרת התנועה עם נפח זה.

קח בחשבון שהאוטו כבד, ואפילו עם מנוע 2000 הוא לא בדיוק מטוס...

הקורטינה היא גם הנעה אחורית, אבל לדעתי רחוקה מלהיות אפילו עם ניחוח ספורטיבי.

בנוסף, האסקורטים הישנים(לפני 82) היו גם הנעה אחורית.

 

בקשר לנפחי המנועים אתה צודק, אכן כל אלו הגיעו ארצה.

את עניין "המשקל" כבר שמעתי מכמה אנשים, האם המכונית באמת שוקלת הרבה, או שהיא "מרגישה" כבדה (כלומר האשם הוא המנוע שלא מספק את הסחורה)?

 

ולגבי השנתון, אני רוצה מכונית משנת 86 ומעלה, מתחת לזה אני כבר חושש מבעיות אמינות שבאות עם הגיל...

 

ועוד משהו באותו עניין: מצאתי מישהו שמוכן לתת לי ספר היינס על פורד סיירה, הסכמתי כמובן לקחת ואני אקח ממנו בימים הקרובים, האם זה יהיה לי שימושי בשלב זה ?

האם אני אמצא שם נתוני משקל, הספק, מומנט וכדומה ?

 

 

תודה מראש.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

הסיירה הוצגה בשנת 82 כמחליפתה של הקורטינה הארכאית,שזמנה הגיע.תוכננה שילדה חדשה לגמרי,מיתלי מקפרסון קדמיים החליפו את עצמות העצה הכפולות שבקורטינה מלפנים,ואילו זרועות עוקבות החליפו את הסרן ה "חי" מאחור,כמיתלים נפרדים כמובן.בניגוד להמכוניות רבות בנות תקופתה,שעברו להנעה קדמית באופן גורף(חוץ מב.מ.וו ומרצדס כמובן)הסיירה שמרה על מבנה ההנעה האחורית.מכלליה המכניים הגיעו היישר מהקורטינה,החל ממנוע 1.3 עם 60 כ"ס,1.6 עם 75 כ"ס דרך מנוע 2.0 עם 105 כ"ס בגרסת המאייד או 115 כ"ס בגרסת ההזרקה,מנוע V 6 2.3 עם 114 כ"ס וכלה במנוע 2.8 עם 150 כ"ס שהניעה את גירסת XR4I הספורטיבית.למנועי ה 1.6 וה 2.0 היו גלי זיזים עליונים,ולשאר גלי זיזים תחתונים.הסיירה הוצעה בכמב רמות גימור;L הפשוטה,GL המאובזרת יותר ו GHIA המאובזרתביותר,כמסורת פורד.היא יוצרה ללא שינויים משמעותיים עד 87(למעט גריל קדמי חדש ב 85 ומנוע 1.8 בעל גל זיזים עליון מודרני ב 86)ואז הוצגה מתיחת הפנים המשמעותית הראשונה,כמו גם הצגת גרסת 4 דלתות,לא נאה במיוחד.עיצוב הפנים שונה ושודרגו חומרי הריפוד והדיפון,הוצעה אופצייה ל ABS,והוצע גיר אוטומטי 4 מהירויות מתוצרת ZF,שהחליף את הגיר המקורי של פורד,המאייד הבעייתי הוחלף סוף סוף בוובר כפול ושופרו המושבים.התנהגות הכביש היתה מצויינת ומהנה,עם אחיזת כביש טובה והגה טוב,רק חבל שהמנועים היו עייפים ורועשים,ורק בשנת 89 נזכרה פורד לפתח מנוע 2.0 מודרני עם גל זיזים עליון כפול ו 16 שסתומים.סך הכל הסיירה היא בסיס מצויין לשיפורים,ועדיף ללכת על מודל חדש ככל האפשר,ורצוי גם דגם עם 5 הילוכים,שהיו אופצייה די יקרה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

קצת קשה למצוא אבל פתרון נהדר,פיאט 131 עם מנוע 1600 או 2000 (מנוע של 132 שגם היא מהנה חביבה וגם..אמינה). ה 131 2000 סמ"ק (אבארט) היתה אלופת עולם בראלי במשך רוב שנות ה 70 ואם ניקח בחשבון שהלנציות השונות עשו שימוש בבסיס של אותו מנוע מדובר במנוע שזכה הכי הרבה פעמים בהיסטוריה באליפות הראלי העולמית.

 

גם האלפות שוות בדיקה,במיוחד אלפתות וגוליטות אם כי כאן צריך למצוא אחת ממש שמורה ועלויות החזקתה יותר יקרות.

 

אבל,וחובבי פורד לא לכעוס,איך אפשר להשוות את הנ"ל עם סיירה (בהנחה שלא מדובר בקורסוות)

 

גם פזו 504 עם שיפורים קלים תוכל לספק את הסחורה.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
הסיירה הוצגה בשנת 82 כמחליפתה של הקורטינה הארכאית,שזמנה הגיע.תוכננה שילדה חדשה לגמרי,מיתלי מקפרסון קדמיים החליפו את עצמות העצה הכפולות שבקורטינה מלפנים,ואילו זרועות עוקבות החליפו את הסרן ה "חי" מאחור,כמיתלים נפרדים כמובן.בניגוד להמכוניות רבות בנות תקופתה,שעברו להנעה קדמית באופן גורף(חוץ מב.מ.וו ומרצדס כמובן)הסיירה שמרה על מבנה ההנעה האחורית.מכלליה המכניים הגיעו היישר מהקורטינה,החל ממנוע 1.3 עם 60 כ"ס,1.6 עם 75 כ"ס דרך מנוע 2.0 עם 105 כ"ס בגרסת המאייד או 115 כ"ס בגרסת ההזרקה,מנוע V 6 2.3 עם 114 כ"ס וכלה במנוע 2.8 עם 150 כ"ס שהניעה את גירסת XR4I הספורטיבית.למנועי ה 1.6 וה 2.0 היו גלי זיזים עליונים,ולשאר גלי זיזים תחתונים.הסיירה הוצעה בכמב רמות גימור;L הפשוטה,GL המאובזרת יותר ו GHIA המאובזרתביותר,כמסורת פורד.היא יוצרה ללא שינויים משמעותיים עד 87(למעט גריל קדמי חדש ב 85 ומנוע 1.8 בעל גל זיזים עליון מודרני ב 86)ואז הוצגה מתיחת הפנים המשמעותית הראשונה,כמו גם הצגת גרסת 4 דלתות,לא נאה במיוחד.עיצוב הפנים שונה ושודרגו חומרי הריפוד והדיפון,הוצעה אופצייה ל ABS,והוצע גיר אוטומטי 4 מהירויות מתוצרת ZF,שהחליף את הגיר המקורי של פורד,המאייד הבעייתי הוחלף סוף סוף בוובר כפול ושופרו המושבים.התנהגות הכביש היתה מצויינת ומהנה,עם אחיזת כביש טובה והגה טוב,רק חבל שהמנועים היו עייפים ורועשים,ורק בשנת 89 נזכרה פורד לפתח מנוע 2.0 מודרני עם גל זיזים עליון כפול ו 16 שסתומים.סך הכל הסיירה היא בסיס מצויין לשיפורים,ועדיף ללכת על מודל חדש ככל האפשר,ורצוי גם דגם עם 5 הילוכים,שהיו אופצייה די יקרה.

 

פשוט תשובה מעולה, אני מאוד מודה לך !!!

זה מאוד עזר לי להתמקד בחיפוש !

 

מה היה ההספק של מנוע ה-1.8 ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:


×
×
  • תוכן חדש...