Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מושג אם היה פה כבר או לא, אבל סתם בשיטוטים אחר סקרי אמינות רכבים, נתקלתי בסירטון הבא:

 

http://www.youtube.com/watch?v=GgpaZgt1Rao דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

כניראה שזה סתם הגזמה, אבל בכול זאת יש מאחורי זה משהו, לא?

פורסם
לא התכוונתי לרשימה עצמה, אלא לעובדה שכולם צחקו כשאמרו את השם "פיאט" בהקשר של אמינות.

 

נו באמת, אתה שם פה סרטון דבילי של איזו תוכנית עלומת שם עם שלושה מנחים לא מוכרים שמקשקשים על אמינות - למה שמישהו יאמין לזה? בטח הם משלמים לקהל בשביל שיצחק :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה ניק על קישור מעניין. מה חושבים בארץ אחרת כמו בריטניה.

היצרן המצטיין - סקודה. הכי גרוע - סאאב.

למעוניינים - יש שם עוד קטיגוריות ועוד נתונים לגלגל בטבלאות. רק שימו לב מהי הגדרת רכב משפחתי אצלם.

למי שלא רוצה לחמם אצבעות בהקלדה, הנה כמה טבלאות מהקישור שניק הביא, על הטובות יותר ופחות.

לפעמים אותו רכב (לדוגמה פאסאט, 407) יוצא שונה מאוד מאוד גרסאות שונות.

2010-faf.jpg

2010-sf.jpg

2010-small.jpg

2010-coup.jpg

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
מעניין איך יצא ש3 האחיות של הגולף מאיישות את 3 המקומות הראשונים, והגולף עצמה במקום 7.

 

הוצאת לי את המילים מהפה.

לדעתי זאת העובדה שקנו הרבה יותר גולפים מאשר ג'טות ולכן אחוז התקלות המוצג גבוה יותר. מצד שני זה נראה סקר די רציני שידע לחשב את העניין באחוזים וההפרש הזה אמור להתקזז.

לא יודע...

Bimmer

פורסם
נו באמת, אתה שם פה סרטון דבילי של איזו תוכנית עלומת שם עם שלושה מנחים לא מוכרים שמקשקשים על אמינות - למה שמישהו יאמין לזה? בטח הם משלמים לקהל בשביל שיצחק :wink:

כן, אבל די אם תסתכל על רעמת השיער של קלרקסון, בכדי שתבין שמדובר במשהו באמת ישן. ובכלל לסקרי אמינות מהסוג הזה, כאלו שלרוב מוטים מרמת הציפיות והשיקולים בקניה של הנשאלים, מגיע צחוק לא פחות פרוע מהקהל.

פורסם
תודה ניק על קישור מעניין. מה חושבים בארץ אחרת כמו בריטניה.

היצרן המצטיין - סקודה. הכי גרוע - סאאב.

למעוניינים - יש שם עוד קטיגוריות ועוד נתונים לגלגל בטבלאות. רק שימו לב מהי הגדרת רכב משפחתי אצלם.

למי שלא רוצה לחמם אצבעות בהקלדה, הנה כמה טבלאות מהקישור שניק הביא, על הטובות יותר ופחות.

לפעמים אותו רכב (לדוגמה פאסאט, 407) יוצא שונה מאוד מאוד גרסאות שונות.

תסתכל על חלק מהתוצאות בטבלאות שפרסמת,התוצאות שם גרמו לי לצחוק חזק על הבוקר!

פורסם

ראיתי את הסקרים האלה באתר, ניראים לי תמוהים משהו...

 

מקום 2-3 מאיישת פיאט

מקום 29 ואחרון, מאיישת טויוטה יאריס...

 

אני לא חסיד גדול של טויוטה, אבל בחייאת... :roll:

×
×
  • תוכן חדש...