Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פיבר לי נשמע מאוד יפה ומקורי (לפחות באשקלון...).

 

עכשיו תגיד לי הסאבים שלך הם דגם מיוחד למגש? (FREE AIR) אני חושב...

 

ודרך אגב שמתקינים אלמנט שלישי צריך לעדכן את הקרוס\דרייבר לא?

 

הסאבים לא מיועדים לנ"ל.

 

וכן שמתקינים אלמנט שלישי יש צורך בכך, אני קיבלתי עם המידים החדשים עוד שני קרוסים אשר בהם יש INPUT , HIGHPASS , MIDRANGE ובקרוס השני (של הקומפוננט) יש MIDRANGE , INPUT , TWEETER .

ואז יש שימוש בעצם בשני קרוסים אשר מחוברים בטור (קרוס לקרוס). המידים מיועדים לשימוש הנ"ל ולא לחיבור עצמי.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם הסאבים הם לא מיועדים לכך, אז רציתי להגיד לך שאתה באמת הגעת לרמה יפה של שמיעה ובאסים נהדרים... (שאפילו הם לא מתאימים לישיבה על המגש...)

 

ומה שאתה מתכוון להגיד לי, שבקרוס הם יצאו מנקודת הנחה שאולי הקונה ירצה להוסיף עוד אלמנט, אז הם שמו עוד חיבור???

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אם לא היה משמעות לליין-דריבר,מדוע תמיד המכשירים היקרים ביותר מהסדרות הגבוהות ביותר,מצהירים על וולט יציאה גבוה במיוחד,ראה דוגמא-אקליפס,8 וולט,רוקפורד-פוסגייט,8 וולט,פנסוניק,5וולט,אלפיין 5וולט?תעשיות שלמות מעסיקות עצמן באיך לשפר את איכות הסיגנל,להעלות אותו,למנוע עיוותים עלידי התנגדות יציאה נמוכה במיוחד,תראה לי מערכת היי-אנד ביתית אחת שאין לה קדם מגבר איכותי(עם נתונים דומים לזה שהזכרתי)?אני מכבד את דעתך,וגם את דעתו של ריצרד-קלרק,אבל זו דעתכם האישית בלבד,יש המון אנשים שחושבים אחרת ממך,ולא רק על ידי קריאת דעתו של ריצרד-קלרק. עלה פעם בדעתך שמספר אנשים הרכיבו ברכבם קדם מגבר וחושבים אחרת ממך?(עלידי נסיון מעשי ולא תיאורטי)הנסיון אכן מוכיח שכן,אחרת לא היו ממשיכים לייצר קדם מגברים!

Quality, thats what it alll about !

פורסם

ברור שיש אנשים שחושבים אחרת, בנושא הזה ועל כל נושא אחר.

 

למה כל חברה דואגת למתח גבוה?! כי זה נתון שמושך את עיני הצרכנים. למה כל רכב בא עם 10 רמקולים?! מאותה סיבה.

יש אנשים ששמים חרוזים אודיופילים על המגבר, צובעים את הדיסקים בטוש, שמים מרימי כבלים, ארוניות, כפתור ווליום מעץ וכו' וכו' בטענה שזה משפר את הסאונד. למה מייצרים את כל זה?! כי תמיד יש מי שיקנה (בלי להיכנס לדיון מה מהדברים שאמרתי משפר ומה לא).

 

לרוב האלפיין שאני מכיר אין מתח גבוה מ4V. אני לא בטוח בקשר לאודיו ביתי אבל לא נראה לי ששם יש הקפדה על מתח סיגנל גבוה במיוחד שכן מערכת ביתית לא נמצאת בסביבה "רועשת" כמו רכב.

טווח רגישות כניסה של מגבר ממוצע הוא בדרך כלל עד 4-5V ככה שבאמת אין צורך בסיגנל בעל מתח גבוה מזה.

 

המקום שבו למתח סיגנל באודיו יש חשיבות רבה הוא בפרו אודיו ששם יש כבלים שנפרשים על גבי עשרות מטרים.

 

אני תמיד אומר שזוהי דעתי, לא אמרתי אף פעם שזו תורה מסיני אבל אני נוהג לבסס את מה שאני אומר על עובדות מעשיות, מי שקורא יכול לבחור לבד למה להאמין ולמה לא (ושוב, אין שום בעיה להביע דעה מנוגדת).


×
×
  • תוכן חדש...