Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן סוף סוף הוחלף הרמקול (פעם שניה!) וכמובן כוונה המערכת ע"י אוטופרט.

 

התרשמות.. בתחילה הסט הנ"ל ישב בגישור ע"ג מגבר 400.4 מה שנאמר לי יותר מאוחר כטעות...

 

כעת הוא ישב על 50 וואט "מסכנים".

 

א. ההבדל בעוצמה אישית לא שמעתי בין הגישור ל 50 וואט שכרגע הם מקבלים- הכל עניין של כיוון :)

 

ב. צליל מאוד אבל מאוד נקי , מאוד חזק, כל מה שרציתי ויותר!.

 

הבאסים במערכת כוונו ופשוט שומעים פנטסטי.

 

אני שוקל אם להוסיף אלמט שלישי או לוותר על הרעיון כי שומעים כל כך טוב שאני לא יודע אם זה יהיה שווה כמו כן גם להוסיף מגבר מתח ליציאות ה RCA - מה שנאמר לי שיעלה את הווליום ללא הורדת איכות שכחתי את השם של הפרטי הנ"ל עלות באיזור ה 500 ש"ח.. נשמע דיי מוגזם אבל שיהיה.

 

המערכת כוללת לכל השואלים

 

שני מגברי פאנצ' 400.4

סאב כפול פאנצ' HE

סט קומפוננט FNQ 5.25 מקדימה

HU - פיוניר 8600

וזהו.

 

החיווט כמו כן הוא של רוקפורד ו L.AUDIO .

 

ובקרוב מאוד עקב נפילות מתח לא רצויות קבל 1 פאראד - יש כבר במלאי רק להתקין :).

 

שומעים פנטסטי לכל השואלים, וכן לדעתי שומעים יותר טוב מההיבריד.

 

בעתיד מתוכנן איטום כללי למרות שנאמר לי שהרכב דיי אטום אבל תמיד אפשר להוסיף עוד :). כי יש קשקושים וכו'.

 

ותחרות הבאה אני שם. אחרי סיום השיפורים הדחופים, נקווה לטוב, שמנו דיסק SPL והרכב פשוט רעד בצורה שהמתקין נבהל(התיבה נבנתה על ידי ויועדה ל SQ לא ל SPL) , באס כל כך עמוק ונקי. כמובן הכל יחסי לסאב כפול ולהספק.

 

אם יש מישהו שחושב על קניית הסט, קבלו את המלצתי.

 

נ.ב הסט נשרף פעמים עקב שימוש לא נכון בהגברה :( .. טעות , טעה , טועים.

 

תמונות אוטוטו אני יעלה - יותר מאוחד אבל תסלחו לי על התיבה מראש היא ממש לא גמורה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

4V וזה ע"פ נתוני חברה.

וזה מכשיר יעודי אשר נועד לעלות את המתח מיציאות ה RCA ללא הורדה באיכות.. על זה משלמים כסף :)

פורסם

שטויות במיץ עגבניות - דרך להוציא מאנשים כסף.

בשביל זה יש את הגיין במגבר.

נכון שיש יתרון שמגבר לפני המגבר אבל זה רק כאשר הסיגנל מוצא של ה-HU חלש והדבר קריטי, אם שומעים טוב - אל תשים.

עוד טיפ קטן - כל רכיב אקטיבי פוגע בסיגנל. הקטע הוא פשוט שהפגיעה זניחה במכשירים טובים שה-SNR שלהם גבוה.

 

אחי - סע לשלום, המפתחות בפנים ותעשה לי טובה ותהנה בשביל שנינו :D .

פורסם

"מגבר המתח" שהוצא לך זה אכן שחיטת כסף שכנראה לא תוסיף כלום.

מדובר בLine Driver שנועד בד"כ להעלות מתחי RCA של HU עם מתח שהוא 2 וולט ומטה.. לך אין צורך בזה , יש לך HU מצויין עם 4v.

 

מה שיכול לשפר לך את האיכות הוא התחברות לקומפוננטים עם קרוסים אקטיבים (bi Amping) שאני לא ממש זוכר אם יש אותם בסדרת ה8000 או ה9000 של פיוניר.

פורסם

הליין-דרייבר תפקידו להוליך את הסיגנל מהמכשיר למגבר בצורה אופטימלית וללא הפסדים(גם בגלל המרחק הרב יחסית).הוולט הגבוה המלווה לסיגנל,בתוספת ההתנגדות הנמוכה!!!(ללא זה הסיגנל הגבוה בטל בשישים) גורם לסאונד נקי,איכותי,ללא רעשי רקע,לביטול רעשי היס,לליניאריות,דינמיות,ל spl גבוה ,וגורם למעשה למגברים לעבוד בנחת וללא מאמץ(כיצד? כל מי שהרכיב ליין-דרייבר יודע שהוא מיד חייב לסגור את הגיין במגבר)וללא עיוותים. כל מערכת הנבחנת עם sq בעולם אפילו לא חושבת להתמודד ללא ליין-דרייבר משובח,תעשייה שלמה(תעשיית הסאונד לרכב)נבנית סביב הקונספט הזה. לסיום גם אם במכשירים מסיימים יש קדם מגבר א-לא תמיד הנתונים מדייקים(ניתן לבדוק את זה בבדיקה פשוטה מאד) ההתנגדות המלווה לוולט היציאה גבוהים וזה לא טוב,ותמיד עדיף מכשיר שעושה פעולה אחת טובה על פני מכשיר שהוא גם רדיו גם דיסק גם אקולייזר גם קרוס-אובר גם מגבר וגם ליין-דרייבר.

Quality, thats what it alll about !

פורסם

אני מדבר עם מספר מתחרים בארה"ב שנמצאים בטופ של התחרויות וכמו כן קורא על מערכות של אחרים ולאף אחד מהם אין ליין דרייבר.

אם יש לך מתח סיגנל של 4V אין שום דאגה, מרחק של 5 מטרים הוא לא מרחק כל כך גדול כפי שאתה טוען וליין דרייבר הוא מיותר כפי שנאמר כבר.

 

כמה מילים מRICHARD CLARCK בנושא:

 

guys------the amp gets hot according to the power it puts out------

the power it outputs is directily related to how loud the speakers are and THE VOLTAGE OF THE DRIVING SOURCE HAS NOTHING TO DO WITH THE TEMP OF THE AMP--------if it seems so its just in your head...........RC

 

with a line driver the amp does run hotter-----lets do the math-------the voltage input to the amp with a 8 volt signal and a typical input pot of 20Kohm will produce .0032 watts of disipation across the pot------and with a 2 volt signal it will produce only .0002 watts------thats an increase of nearly thirty thousanths of a watt!!!!!!-----and if we are talking about a two channel amp the increase would be doubled!!!!!!and if it was a four channel amp the dissipation would be increased to nearly a hundredth of a watt---------imagine how much hotter a typical thousand watt amp is gonna get with an increased dissipation of an additional 1/100 of a watt--------see why i wear thin with this-----and the worst part is that i have to prove everything because idiots disagree with me.............RC

 

 

full volume can be reached with most any amp with as little as a half volt but it might require a gain increase on the amp to do it-----as long as this increase doesn't bring noise there is no need for a line driver.........RC

 

 

it is simply amazing how much confusion the elementary subject of signal voltage seems to create---------it ONLY changes TWO things and NOTHING else-------the gains on the amp probably need to be turned lower and there MIGHT be a reduction in noise PICKED up in the interconnect--------nothing else changes------the volume does not change-------the power produced does not change--------the electrical requirements do not change------the amp temperature does not change-------the sound quality does not change unless the extra voltage helps with noise immunity------nothing is different-------it is a very simple issue and is given way too much attention...........RC

פורסם

חוץ מזה שאני גם מניח שרוב מתחרי הSQ בעולם עובדים עם פרוססור כזה או אחר שהוא ליין דריבר הרבה יותר מתוחכם.. ושחושבים על זה יותר לעומק - עצם ההגדרה של ליין דריבר ליחידה כזאת היא העלבה..

 

הוספת ליין דריבר לקונפיגורציה של ג'וקר תתרום כל כך מעט כך שזה לא משתלם מבחינה כספית.

אם הוא רוצה באמת לשפר את רמת הSQ ברכב שלו, שיקנה/יחליף לHU שמיועד לזה (ע"ע אלפיין) או פרוססור חיצוני.

פורסם

תגיד כמה עלה לך הקומפוננט של רוקפורד??

 

יש אפשר להוספת אלמנט 3???

 

איזה מוזיקה אתה אוהב לישמוע בהם??

פורסם

ושיהיה לך במזל טוב, תהנה מהם אחי, מה אתה אומר אתה מקשיב לבחור ומנסה להחליף לאלפיין בתקווה שזה יעזור, למרות ששומעים אצלך 10!! :D

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.


×
×
  • תוכן חדש...