Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את זה רק עכשיו - טוב ונחמד, תיקח בחשבון שאתה יכול גם לקחת את החוט האדום בכדי להריץ עליו נגן MP3 דרך מטען USB (המתח הוא 5V) ואז יש לך גם מגבר וגם מקור (HU - יש גם נגני MP3 עם רדיו וחיבור 3G) נטען קבוע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אגב אתה יכול לחבר כמה צהובים לפלוס וכמה שחורים למינוס למגברים יותר חזקים זה גם יקל על העומס של המסילה של הספק

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם

אני חושב ששנאי טורואידי יתן הספק גבוה יותר. צריך להוסיף לו גשר דיודות וקבל, מה שאומר שצריך לדעת להלחים. אעלה תמונות בהמשך.

 

דני

פורסם
ראיתי את זה רק עכשיו - טוב ונחמד, תיקח בחשבון שאתה יכול גם לקחת את החוט האדום בכדי להריץ עליו נגן MP3 דרך מטען USB (המתח הוא 5V) ואז יש לך גם מגבר וגם מקור (HU - יש גם נגני MP3 עם רדיו וחיבור 3G) נטען קבוע.

אתה יכול להראות תמונות איך לעשות זאת ?

פורסם

נחמד מאוד אני גם עשיתי את זה אני עכשיו מחפש מגבר ורמקולים זולים בשביל לראות שזה באמת עובד :)

אני גם לקחתי את זה יותר רחוק התקנתי לו עוד 2 מאווררים (מצורפת תמונה)

IMG_0531[1].jpg

IMG_0532[1].jpg

IMG_0536[1].jpg

פורסם

למה התקנת מאוורר עם הגוף קירור שלו ? זה לא ממש יעיל

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם

זה יעיל ובוא אני יסביר לך למה, אני חתכתי את הברזל בצורה כזאת כמו מגש פיצה.

ובדקתי שמגיע אוויר קר לכל מה שיש בתוך הספק וגם שיקרר את הפח עצמו ככה הספק קפוא ואני כמעט בטוח שאין לו יכולת להתחמם בקלות!

פורסם

ועדיין היה הרבה יותר יעיל להוריד את הגוף קירור ולשים רק את המאוורר

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

פורסם

שנים חיפשתי כזה דבר.

עכשיו, השאלה שלי שמקצרים את החוט הירוק והשחור צריך לחבר אותם ביחד? ואם כן, אז את החוטים שיוצאים מהספק ? או מהקונקטור?

פורסם

שמע.

מהספק יוצאים חוטי חשמל בכמה צבעים..

יוצא אחד ירוק.. אם אתה מחבר אותו לינוס [אחד מהקבלים השחורים] אז הספק עובד.

החוטים האדומים זה+ 5 וולט

החוטים הצהובים זה + 12 וולט

ויש עוד כמה שלא הכרחיים בשבילך כמו -5V וכו...

 

אז כדי שהספק יעבוד אתה צריך לחבר את הירוק לאחד השחורים ואז הספק יפעל ויתן מתח בכל היציאות שלו..

 

 

המלצה שלי.. חברו את כל המינוסים יחד תלחימו יפה ותעשו אחד עבה.. בספקים מעל ל450W זה נחוץ.

Only RWD

×
×
  • תוכן חדש...