Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה כללית על גדישה של הטורבו


CandyMannn
שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב הינו: SEAT IBIZA FR 2008

היום התקנתי בו שעון גדישה שמראה כי בלי ללחוץ על גז ישנה גדישה של 0.7BAR

לאחר עצירה מוחלטת וללא לחיצה בדוושת הגז בכלל לאיזה דקה יורד לכיוון של 0.6BAR

האם הגדישה תקנית?

עדיף שיגדוש על יותר בארים? ואם כן איך ניתן לשפר את הגדישה?

 

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מודע לעובדה שכמה שתגדוש יותר הלחץ עולה [מן הסתם] ולכן כדאי לשפר את הרכיבים שיצטרכו לעבוד בגדישה הגבוהה,

למשל סעפת יניקה ,בוכנות מחוזקות\ מחושלות ועוד. [הכל תלוי בכמה תגדוש].

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השעון הוא auto gauge שנקנה מpit-stop

הורכב על ידי, על ידי אחי וחבר שלו - חובר לחשמל הרכב ע"י בחור שמתעסק בחשמל ברכבים.

השעון אכן מתחבר לצינור וואקום של המנוע ואחרי לחיצה הוא עובר את ה0 כמובן.

כשהוא בסטנדביי אחרי לחיצה 0.7, כשהוא נח הוא יושב קרוב ל0.6.

 

יש לי כפתור PEAK שמה שאני יכול למדוד לאיזה גדישה הוא הצליח להגיע במקס' אני ינסה זאת בקרוב, אך רציתי לדעת האם הנתונים כשהרכב במנוחה הם בסדר

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא

במנוחה (ניוטראל) המחוג צריך לשבת בתת לחץ (ואקום), הווה אומר מתחת לאפס ולא מעליו.

בהנחה וזה אכן כן ופספסת את האפס אז הכל תקין למרות שהואקום קצת נמוך, מינוס חצי באר זה מצוין.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מודע לעובדה שכמה שתגדוש יותר הלחץ עולה [מן הסתם] ולכן כדאי לשפר את הרכיבים שיצטרכו לעבוד בגדישה הגבוהה,

למשל סעפת יניקה ,בוכנות מחוזקות\ מחושלות ועוד. [הכל תלוי בכמה תגדוש].

 

אתה מבין קצת במכוניות ?

מאיפה הבאת את התשובה הזאת ?

אתה נשמע כמו ילד מתלהב שמשחק אותה מבין בזה שהוא זורק סתם שמות של חלקים שאין קשר ביניהם.

ועזוב את זה,אין בכלל קשר בין השאלה שהוא שאל לבין התשובה שנתת.

תנסה שוב אולי יהיה לך יותר מזל.

 

לפותח השירשור-אם אתה קורא את השעון נכון אז הוא מזייף ולא מותקן טוב

אני יוצא מתוך נקודת הנחה שאתה לא קורא נכון את השעון,ינסה להסביר לך איך לקרוא שעון ואז תחזור אלינו ותגיד לנו מה ראית

בוא נגיד שזה השעון שלך:

27001SWL-BAR.jpg

שאתה עומד בסרק ובמידה והכול תקין באוטו הוא יהיה מתחת לאפס בין -6 ל-8 (מינוס)

בלחיצה הלחץ יעלה ואם אין לך צ'יפ ברכב הוא צריך להיות מעל ה0,קצת מעל 0.5

אם ראית משהו אחר אז ההתקנה לא נכונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר BILLABONG היקר.

אינני מתכוון להתווכח עימך או להראות לך את התעודות שתלויות לי על הקיר.

אבל רק שתדע שבהחלט ברגע שמעלים את יחס הדחיסה הלחצים השוררים במנוע עולים.

אני לא יודע באם הלחצים ששרויים במנוע שלו גבוהים ממה שתוכנן במקור אבל יצא לי להתקל כבר בכשלים עקב גדישת יתר החל מסעפת פליטה שנסדקה וכלה בטלטל שבור.

יום טוב לך אדוני.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם "בזכות" התעודות האלה אתה מראה את "הידע" הזה אז מי שנתן לך את התעודות צריך לשבור לו את הראש.

ובלי קשר אליו-הבנת הנקרא שלך לא להיט בכלל.

הבחור פה שאל איך לקרוא שעון גדישה ואתה הכנסת פה בוכנות מחושלות,סעפות יניקה ופליטה-שינוי יחס דחיסה ? WTF ?

אתה יודע מזה לשנות יחס דחיסה בכלל ? כנראה שהתעודות שלך לא קשורות לעולם הרכב.

ושוב פעם - מי דיבר בכלל על להעלות גדישה או יחס דחיסה ?

ואם לא הבנת אז זה מנוע 1.8T 20V כנראה שאתה לא מכיר את המנוע הזה כ"כ לפי מה שרשמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אני לא מכיר את המנוע הספציפי הזה.

אבל נתתי אזהרה למי שחושב שהוא יכול להעלות לחץ ככה סתם כאילו מדובר בברז של גינה,

ודרך אגב תפסיק להתעצבן ותלמד.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה ראית שהוא רוצה להעלות גדישה ?

ואם אתה לא מכיר את המנוע הספציפי הזה אז בוא אני יגיד לך משהו:

יש אנשים שנותנים איתו 1.5 באר בכיף,ולא הלך וגם לא יילך שום טלטל,בטח ובטח שלא בוכנה,וסדקים בפליטה יהיו אולי אחרי 130K ק"מ בשימוש אגרסיבי.

אם תרצה ללמוד עוד קצת דברים אז דבר איתי בפרטי,אני יסביר לך בכיף על המנוע הזה ועוד באופן כלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...