Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיד ידעתי שמשהו לא תקין אצלי בעניין הזה, אבל אף פעם לא ייחסתי לזה משמעות מיוחדת. לפני כמה ימים העירו לי על זה בקורס נהיגה מתקדמת, וזה העלה את הנושא מהשאול ורצון לשפר את המצב.

 

הבעיה היא כזו:

בכבישים ישרים ארוכים יש לי בעיה לשמור על מהירות מסויימת לאורך זמן.

אמנם המצב לא חמור ברמות של עזיבות גז פתאומיות/ ירידה בעשרות קמ"ש (בשונה מחבר פורום נוסף שקיבל על הראש כשהוביל באיזה טיול נהיגה :wink: ), אלא מתבטא בשינויים של כ- 10-5 קמ"ש, אבל עדיין בעייתי משהו.

 

הסיבה לזה יכולה להיות היפראקטיביות/ העובדה שאני לא מתה על כבישים ישרים (בלשון המעטה). בכל מקרה, אני מרגישה בעניין הזה מין חוסר שליטה וקושי לפתור את למרות שאני רוצה.

 

מה אתם מייעצים לפתרון הבעיה?

 

 

תודה מראש

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
זה רק ברכב שלך או בכל המכוניות שאת נוהגת עליהם?

 

אם הבעיה כל כך חמורה פשוט תתקיני קרוז קונטרול :)

 

 

בכל המכוניות.

 

חבל שקרוז קונטרול זה רק באוטומט :wink:

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

קרוז קונטרול זה לא רק באוטומט, זה פשוט מותקן רק באוטומט מצרכי בטיחות אני מאמין.

מנגנון הקרוז קונטרול בנוי יכול להבנות באופן תאורטי על כל רכב עם מצערת אלקטרונית (ללא כבל גז)

 

המערכת עובדת כך שמחשב הרכב מקבל מהדוושה התנגדות, וכל תפקידה של מערכת הקרוז קונטרול הוא לעשות את ההתנגדות הזאת קבועה - ובלחיצה על הברקס/גז לבטל את ההתנגדות הקבועה הזאת

 

ונחזור לבעיה.. אולי את פשוט צריכה לתרגל את זה הרבה ואז תגיעי למצב האופטימלי.

פורסם
תמיד ידעתי שמשהו לא תקין אצלי בעניין הזה, אבל אף פעם לא ייחסתי לזה משמעות מיוחדת. לפני כמה ימים העירו לי על זה בקורס נהיגה מתקדמת, וזה העלה את הנושא מהשאול ורצון לשפר את המצב.

 

הבעיה היא כזו:

בכבישים ישרים ארוכים יש לי בעיה לשמור על מהירות מסויימת לאורך זמן.

אמנם המצב לא חמור ברמות של עזיבות גז פתאומיות/ ירידה בעשרות קמ"ש (בשונה מחבר פורום נוסף שקיבל על הראש כשהוביל באיזה טיול נהיגה :wink: ), אלא מתבטא בשינויים של כ- 10-5 קמ"ש, אבל עדיין בעייתי משהו.

 

הסיבה לזה יכולה להיות היפראקטיביות/ העובדה שאני לא מתה על כבישים ישרים (בלשון המעטה). בכל מקרה, אני מרגישה בעניין הזה מין חוסר שליטה וקושי לפתור את למרות שאני רוצה.

 

מה אתם מייעצים לפתרון הבעיה?

 

 

תודה מראש

 

לסוע תמיד בכבישים מתפתלים...

 

וברצינות, למי זה מפריע?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
קרוז קונטרול זה לא רק באוטומט, זה פשוט מותקן רק באוטומט מצרכי בטיחות אני מאמין.

מנגנון הקרוז קונטרול בנוי יכול להבנות באופן תאורטי על כל רכב עם מצערת אלקטרונית (ללא כבל גז)

 

המערכת עובדת כך שמחשב הרכב מקבל מהדוושה התנגדות, וכל תפקידה של מערכת הקרוז קונטרול הוא לעשות את ההתנגדות הזאת קבועה - ובלחיצה על הברקס/גז לבטל את ההתנגדות הקבועה הזאת

 

ונחזור לבעיה.. אולי את פשוט צריכה לתרגל את זה הרבה ואז תגיעי למצב האופטימלי.

 

מוזר. אז איך עבדה בקרת שיוט (היא cruise control) בכל מיני אופלים, רנוים ופולקסווגנים ידניים ששכרתי באירופה במשך שנים?

 

ולשאלה של חלי - אין שום בעייה בשינוי מהירות ב5-10 קמ"ש :) יותר מזה, נסיעה במהירות קבועה לאורך זמן מזיקה יותר למכלולים מכאניים (בגלל ווברציות בתדר קבוע)...

P.

פורסם
קרוז קונטרול זה לא רק באוטומט, זה פשוט מותקן רק באוטומט מצרכי בטיחות אני מאמין.

מנגנון הקרוז קונטרול בנוי יכול להבנות באופן תאורטי על כל רכב עם מצערת אלקטרונית (ללא כבל גז)

 

המערכת עובדת כך שמחשב הרכב מקבל מהדוושה התנגדות, וכל תפקידה של מערכת הקרוז קונטרול הוא לעשות את ההתנגדות הזאת קבועה - ובלחיצה על הברקס/גז לבטל את ההתנגדות הקבועה הזאת

 

ונחזור לבעיה.. אולי את פשוט צריכה לתרגל את זה הרבה ואז תגיעי למצב האופטימלי.

 

אתה בד"כ מדבר שטויות כאלה ?

 

מוזר.. כי לא נראה לי שלהונדה שנת 92 של חבר שלי יש מצערת אלקטרונית .. בכלל לא נראה לי שהמציאו דבר כזה אז.. :)

פורסם
קרוז קונטרול זה לא רק באוטומט, זה פשוט מותקן רק באוטומט מצרכי בטיחות אני מאמין.

מנגנון הקרוז קונטרול בנוי יכול להבנות באופן תאורטי על כל רכב עם מצערת אלקטרונית (ללא כבל גז)

 

אתה מתכוון ל-Drive By Wire?

 

אתה מבין שזו טכנולוגיה שלא הייתה קיימת אפילו בחיתוליה בזמן שחברות מגוונות שמו בקרת-שיוט במכוניותיהן?

 

ד"א, מישהו זוכר אם יש כבר תקן באיזשהו מקום בעולם ל-Drive By Wire?

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם

אני מייעץ לך ללכת לטיפול אצל פסיכולוג.... סתם. :wink:

גם לי יש את הבעיה הזאת,כי סך הכל זה מאוד משעמם לנסוע באותה המהירות "במיוחד" כשהכביש ישר,אולי זה בגלל שהפסקתי עם הכדורים שהפסכיאטר נתן לי,או אולי בגלל שאני מרגיש שאני זוחל כשאני על כביש ישר,אין הרבה מה לעשות,פעם נסיתי להשים מוסיקה ולשיר תוך כדי [אין לי בעיה להתרכז עם שני דברים בו זמנית] אבל העדפתי את הסאונד של המנוע [אחח V6] וגם בגלל שאני זמר גרוע. :roll:

בקיצור מה שאני מנסה לומר לך,זה שאם את באמת רוצה להפסיק עם זה ,את תוכלי לעשות זאת,זה הכל תלוי ב"כח הרצון שלך",זה אמנם קשה [מאוד] לאנשים עם קוצים בתחת,אבל אין ברירה אחרת.אני לא חושב שיש פתרון אחר,כי אני רואה אנשים מבוגרים עם אופי דומה לשלי [ושלך] שלא הצליחו [או יותר נכון לא רצו] להשתנות לגבי זה. לכן לדעתי זה רק כח הרצון שלך! את רוצה להשתנות?!

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
תמיד ידעתי שמשהו לא תקין אצלי בעניין הזה, אבל אף פעם לא ייחסתי לזה משמעות מיוחדת. לפני כמה ימים העירו לי על זה בקורס נהיגה מתקדמת, וזה העלה את הנושא מהשאול ורצון לשפר את המצב.

 

הבעיה היא כזו:

בכבישים ישרים ארוכים יש לי בעיה לשמור על מהירות מסויימת לאורך זמן.

אמנם המצב לא חמור ברמות של עזיבות גז פתאומיות/ ירידה בעשרות קמ"ש (בשונה מחבר פורום נוסף שקיבל על הראש כשהוביל באיזה טיול נהיגה :wink: ), אלא מתבטא בשינויים של כ- 10-5 קמ"ש, אבל עדיין בעייתי משהו.

 

הסיבה לזה יכולה להיות היפראקטיביות/ העובדה שאני לא מתה על כבישים ישרים (בלשון המעטה). בכל מקרה, אני מרגישה בעניין הזה מין חוסר שליטה וקושי לפתור את למרות שאני רוצה.

 

מה אתם מייעצים לפתרון הבעיה?

 

 

תודה מראש

 

:idea: לפתרון הבעיה יש להצמיד את הדוושה הימנית לרצפת הרכב ולהשאירה שם עד לסיום הכביש הישר. מהירות הרכב תהיה פונקציה מונוטונית עולה בעלת אסימפטוטה אופקית.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

 

ולשאלה של חלי - אין שום בעייה בשינוי מהירות ב5-10 קמ"ש :) P.

 

דווקא הבנתי ששינוי מהירות שכזה מעלה את צריכת הדלק

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
שהעלה את הבעיה -שיתן לך גם את הפתרון.. :!:

 

 

LOL

 

 

טוב, אם אתה מתעקש, אני אדרוש בתוקף :wink:

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

לי אישית יש בעיה של שמירה על מהירויות נמוכות, קרי: 90 קמ"ש. לא יודע למה, אבל קשה לי לאללה לנסוע במהירויות באיזור הזה.

לרוב אני עולה למהירות בין 110-120 ונשאר בתווך הזה....

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

×
×
  • תוכן חדש...