Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסתדרתי עם המקל וניל, קניתי בשופרסל ביג במת"מ (9.90 לאחד! :shock: )

 

S^M תודה על הפרטי. נתת לי רעיונות חדשים עם ההל והלבנדר.

עדכונים נוספים אחרי שהטועמת הראשית תיתן את הביקורת שלה.

חג שמח :)

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אם יש באמת צורך, אני יכול להביא מתכון לקרם ברולה מהמסעדה שבה אני עובד, אני יכול העיד שהוא טוב מאוד (מבחן קלאסי לרמת קינוחים היא רמת הברולה. לקוח אמר לי פעם שזה הברולה הכי שהוא אכל מחוץ לצרפת).

 

תוספות מעניינות לורסיה הבסיסית היא מסה עד חצי גובה הכלי, מוס/פרפה לימון/פטל/אוכמניות/אידה יאדה בגובה של כ חצי ס"מ ומזיגה של מסה עד כ2-3 מ"מ מתחת לגובה שפת הכלי. לחלופין אם לא רוצים להתברבר, הקרם פירות /מוס/מה שלא תכינו יכול להיות למטה ומעליו המסה

 

אפציה נוספת לשדרוג היא קרמול עם פרוסות פרי (בננות מקורמלות זה אדיר)

 

עוד אופציה היא כמובן תבלינים, הכי מעניין שאכלתי היא תערובת צרפתית מקבילה (אבל טובה בהרבה) לראס אל חנוט/ת (אני אף פעם לא יודע אם זה ט' או ת')

 

עוד משהו מעניין - לפני קרמול הסוכר, שימו את הברולה בכלי עם מי קרח, התוצאה הישירה היא קרמל קריספי וחמים וברולה שנשאר קר (כמה שהברולה קר יותר לעומת הקרמל נחשב יותר "טוב".

 

נ.ב

 

אם אתה חושב שמקלות זה יקר, חכה שתרצה לבשל עם זעפרן. קניתי למנה לחג גרם זעפרן ב40 שקלים...

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

למה צריך לשים את הברולה (איך? עם הכלי או פלטה קפואה) בתוך קרח אם עם ברנר השכבה העליונה חמה והתחתית קרה?

Insane things comes from insanely people.

פורסם

תוספות מעניינות לורסיה הבסיסית...

רעיונות נחמדים, אבל משום-מה תמיד העדפתי לחזור לגרסת הבסיס.

אני לא חושב שיש צורך לשמור את הקרם בתבנית עם מים קפואים/קרח בעת השימוש בברנר,

זה תהליך שנמשך כמה שניות וכל מה שמתחת לקרמל נותר קר אם הרגע הוצאת את הקרם מהמקרר.

 

זעפרן זה דבר מעולה, בעיקר לריזוטו, אבל קצת שחטו אותך במחיר (כפול...)

 

ואם כבר מחירים (סליחה על הגלישה) - הן בשוק הכרמל והן בשוק מחנה יהודה

הקפיצו מחירים לפי 2 ויותר לקראת החג, ועל הפרינציפ אני לא קונה שם כלום לחג.

חמדנות טהורה.:evil:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אם הבנתי נכון, אחד האלמנטים המרכזיים הוא הפרש הטמפ' בין ה"קראסט" למלית. ככל שהמלית קרה יותר והקראסט חם יותר הנמפגש על הלשון בין החום לקור ולטעמים אמור להיות טוב יותר, זה לא חובה, זו המלצה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

או-קיי, יש בזה היגיון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ההפרשי טמפרטורה די מתאזנים תוך דקה שתיים, וליתר דיוק עד שזה יוגש לסועד הטמפרטורה תהיה דומה עד זהה ולכן אני לא חושב שיש לזה חשיבות גדולה.

 

הברנר לא בא לחמם, הוא בא לחרוך, ולכן החימום שנוצר מהברנר הוא יחסית קטן (במיוחד שלמטה יש משהו קר)

 

מה שכן, יש סוכר וניל עם טעם של מי ורדים (ונדמה לי שיש עוד כמה פטעמים), זה שווה לנסות. יש לי שקית של סוכר כזה בארון וכל הזמן יש ריח של מי ורדים בארון. זה יכול להיות תוספת טובה גם למלאבי וסחלב למי שאוהב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הכל תלוי כמה מהר אתה מקרמל, אני די בטוח שהיום אני מקרמל יותר מהר ממה שאתה מקרמל את הסוכר בברולה, אלא אם כן גם אתה מוציא בשנה האחרונה סדר גודל של 20-30 קרם ברולה בשבוע, ועדיין השכבה העליונה עד בערך עומק של ס"מ מגיעה לטמפ' חדר ומעליה ולי לוקח להוציא ברולה ללקוח 10-15 שניות, גג.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

עם ברנר זה מתקרמל מספיק מהר כדי לא לחמם את כל העסק לזמן ארוך.

 

אני יותר אוהב פונדנט חם עם גלידה קרה וזילוף מעל של קצת מייפל אמיתי או ניו-יורק צ'יז קייק

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

טוב, אני מסכם - היה גדול. זה פשוט קינוח במרקם שאי אפשר לעמוד בפניו, כמו לאכול ענן בטעם וניל :-D

 

ולפרטים:

 

3 חלמונים

250 מ"ל שמנת 32%

40 גרם סוכר

1 מקל וניל

 

הקצפתי את החלמונים עם הסוכר במיקסר בזמן שברקע התחממה השמנת בפינג'ן עם גרגירי הוניל.

כשהשמנת התחילה לבעבע מזגתי אותה בזרם דק דרך מסננת לתוך המיקסר שמערבל ערבול איטי.

 

אחרי זה מזגתי את התערובת לתוך פיירקס שטוח, את כל הפיירקס שמתי בתבנית עמוקה, מזגתי מים לתבנית עד גובה

של חצי פיירקס בערך ולתנור. 110 מעלות לשעה ו 20 דקות בערך.

אחרי זה קירור טבעי על השיש ומשם למקרר.

לפני ההגשה פיזרתי סוכר בעדינות והכנסתי לתנור לגריל.

ניסיתי לקרמל את הסוכר, אבל הכלי התחיל להתחמם והבנתי שהסוכר צריך עוד 5 דקות אז ויתרתי. כנראה שחייבים פה ברנר.

 

זהו, כמו שאמרתי יצא גדול. אני ואשתי ליקקנו את האצבעות...

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

נשמע מעולה.

במידה ואין ברנר, אפשר להניח את הקערות הקרות (הישר מהמקרר)

בתבנית עם מי קרח, בדיוק כמו בעת הבישוול רק להפך, לזרות בזריזות סוכר ולהעביר מתחת לגריל.

לא מושלם אבל עובד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אופציה נוספת היא להכין קרמל מראש וממש בזהירות למזוג אותו מעל הברולה ורצוי לאט, כדי שהזרזיף יהיה דק ולא יווצר קראסט עבה מדי.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

ניסיתי גם את זה, אף פעם לא הצלחתי ליצור קרום דק.

עניין של טכניקה, כנראה.

אני מניח שאם הייתי מכין אחת לשבוע הייתי הופך למקצוען,

אבל גם לא הייתי מצליח לחדור מבעד לדלת המטבח. [אייקון של סמיילי שמן במיוחד]

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני רק אציין שכף גדושה של סוכר עושה את העבודה לכמות כזאת (250 מ"ל) של שמנת, אולי 2 כפות אם באמת אוהבים מתוק, יותר מזה לא צריך (לא לשכוח את הסוכר שיבוא מלמעלה).

Insane things comes from insanely people.

×
×
  • תוכן חדש...